Kylläpä teki ystävä mahtavan tempun minulle. Kateellinenko?
Tutustuin mukavaan mieheen ollessani bilettämässä ystäväni kanssa, kiinnostus heräsi heti ensivilkaisulla. Komea, timmissä kunnossa ja ihanat vilkkusilmät. Kävimme tanssimassa ja juttelimme pitkään, vaihdoimme puhelinnumeroita. Mies ei yrittänyt vongata sänkyynsä, hänkin vaikutti aidosti kiinnostuneelta minusta.
Mutta mutta... Pari viikkoa ensitapaamisen jälkeen olimme uudestaan porukalla bilettämässä ja yllättäen kesken illan mies jotenkin "kylmeni" minua kohtaan. Oli edelleen yhtä herrasmies, mutta ei samalla lailla enää osoittanut huomiota minulle. Ei koskettanut, ei katsonut silmiin. Illan päätteeksi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä, parempi unohtaa koko juttu. Minä olin ällistynyt.
Seuraavana aamuna ystäväni tunnusti että oli kertonut miehelle minun olevan naimisissa. Naimisissa toki olen, mutta ero on vetämässä. Olen muuttanut omaan asuntoon jo kuukausia sitten ja kaikki tunnesiteet aviomieheeni on katkaistu. Hyvissä väleissä ja sivistyneesti ollaan eroamassa. Ystäväni tietää tämän.
Nyt olen todella vihainen ystävälleni. Miksi ei voinut sanoa miehelle että olen eroamassa ja nyt vain odottelen viimeistä vahvistusta virallisesta erosta. Oli siis antanut miehen ymmärtää että olen yhdessä aviomieheni kanssa, ja aivan kuin haluaisin jonkun ihme sivusuhteen aviomieheni selän takana. Olen todella pettynyt, olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Mietinkin pitäisikö minun soittaa tai laittaa viestiä oikaistakseni asiat. Toisaalta mietin miksi mies ei kysynyt asiasta minulta, uskoi vain suoraan ystäväni sanaa. Onko silloin edes kiinnostuksen arvoinen?
Kommentit (250)
Jännityksellä olen seurannut tätä ketjua ja pitänyt peukkuja sinun puolestasi:). Harmi vain, että täällä on näinkin paljon ilkeitä ja pahansuopia eukkoja liikkeellä. Mutta äläpä välitä noista tyypeistä (kateellisia ovat kuitenkin, hih). Täällä on niin helppo nimettömänä kommentoida ja olla ilkeä. Vaikka en kyllä ymmärrä tuollaista yltiö-negatiivista suhtautumista toisen ihmisen mahdolliseen onnellisuuteen. Onko se joltain av-mammalta pois, jos toinen on onnellinen..?
Vaikutat ap oikein mukavalta ja tasapainoiselta ihmiseltä, etkä todellakaan ole mikään tyrkky!
Oli tosi hyvä juttu, että uskalsit kysyä miestä leffaan. Suora toiminta on aina parasta ja tällä(kin) kertaa se kannatti. Toivottavasti leffailta on mukava! Tsemppiä:)!
Sellainen ei miehessä herätä luottamusta.
Olisit kertonut itse.
Turhan pelottavaa moinen into. Ap:han sanoi jotenkin, että katsotaan päivä kerrallaan, mutta nyt tuntuu hyvältä. Ja nyt kerran ovat soitelleet joka päivä ja oli tuo yökyläkin niin eiköhän se kiinnotus ole aika selvä juttu.
Minäkin sitten kuulun siihen vähemmistöön jonka mielestä ihan alusta kuuluu olla oma ittensä eipähän tuu sitten jälkeenpäin sanomista...
AP:n ois kannattanu vaan sanoa rohkeesti, että oon tosi kiinnostunut. Mitä jos mies käsittää sun ympäripyöreen vastauksen vähän niinku kiinnostuksen puutteeksi...
Pökköä pesään vaan. Ja tsemppiä.
Eli miten oikaisit ystäväsi kertoman valheen? Miten mies suhtautui?
Ja johan se kertoo miehen suhtautumisesta kun ovat tapailleet ja soitelleet.
Eli miten oikaisit ystäväsi kertoman valheen? Miten mies suhtautui?
mulla vois olla just noin sekava tilanne, huomasin sinkkuna että elämä on kuin telkkarissa. siis ihan älyttömiä ihmisten suhdesekoilut yms.
jos jotain kerrottavaa on...
Terveisiä myös menkkailijoille. =)
ap
Valmis tekemään kaikkensa saadakseen miehen:) Mies varmaan ottaa yhteyttä kun huomaa, että tässä on helppo pillu, joka on valmis tekemään vaikka mitä, ettei tarvitse olla yksin. Jos on vielä naimisissa niin on aika valmista riistaa sänkyyn.
Helppoa "p:llua" saadaan ekalla tapaamisella, nämä ovat tavanneet jo useasti ilman seksiä. "Tekemään vaikka mitä", voitko perustella? Tai tikahtua omaan sappeesi.
muistuttaakseni jatkoraportoinnista =)
On tää vaan niin kamalan jännää!!