Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta KOIRATUOTE-nettikaupasta? onko huijausta

Vierailija
28.01.2010 |

Tuotteet piti maksaa etukäteen, tilauksen seurannassa lukee "toimitettu asiakkaalle" mutta lähetystä en ole saanut :( Sähköposteihin eivät vastaa, ja ilmoitettu puh. nro "ei ole käytössä", kun yritin soittaa. Mitä tehdä? Vituttaa!!

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla sitä tilaussivuston osotetta missä voit olevinaan seurata tilauksen etenemistä?siellä on kysymyspalsta johon voit laittaa palautetta. laita suoraan siihen, että olet jo ilmoittanut toiminnasta poliisille ja kuluttajasuojavirastoon niin jospa sinäkin saisit rahat pois. ei kun vaan pommittamaan ahkerasti.

Vierailija
22/183 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin alkuvuodesta tuotteita ja maksoin kortilla. Tuotteita ei näkynyt, aina odotettiin jotakin erää jostain...niin varmaan. Sitten peruin tilauksen ja vaadin rahat takaisin. Soitinkin jo kerran, joskus neljä viikkoa sitten. Luvattiin palauttaa ja pahoiteltiin. Kerrottiin jostakin ongelmasta, jota selvitetään. Ei vieläkään mitään. Olen lähettänyt lukuisia viestejä ja viimeisessä uhkasin heitä ryhmäkanteella ja poliisilla. Eikös tämä nyt ole sellaista toimintaa, josta pitäisi tehdä rikosilmoitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän näitä kohtalotovereita löytyykin. Itsekin tilasin kyseistä firmasta vuoden vaihteen tietämissä tavaraa, jotka tietysti etukäteen maksoin, kun luotettavalta vaikutti. Tuotteita vaan ei ole kuulunut. Tilaukseni tila vaihtui melko pian tilaan "maksettu, tilattu tukusta". Olen kauppaan jo soittanutkin ja sieltä lupasivat ystävällisesti tavaran toimittaa heti kun tukusta saavat. Pikkasen haiskahti, vaikka ystävällisesti "herrasmies" haastelikin, mutta lupasin vielä hetken odotella... ja odottelen vieläkin! Palautetta on lähtenyt sekä kyseiseen firmaan että kuluttasuojaankin.

Jos ryhmäkannetta harkitsette niin nimeni pistän siihen minäkin.

Vierailija
24/183 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun alussa tehdyssä tilauksessa oli juuri samoja edellä useasti mainitttuja ongelmia: ei tavaroita, mahdotonta ottaa yhteyttä jne. Yhteydenotto kuluttajavirastoon ja rikosilmoitus paikalliselle poliisille (voi tehdä sähköisesti) kuitenkin tehosivat. Maksettu sata euroa palautettiin pikaisesti. Peruin rikosilmoituksen, mutta tuo mainitsemanne ryhmäkanne ja sivujen sulkeminen voisi olla asiallista jatkon huijauksien estämiseksi.

Vierailija
25/183 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa kaikkille: sanoin rahani takasisn koska olen uhkaavaaan sävyyn ilmoittanut että rikosilmoitus ja kuluttaviraston ilmoitukset on tehty (ne on tehty, pitää siis paikkansa). Annoin firmalle vuorokauden aikaa maksaa takaisin ja viittasin että muuten tulee kovat seuraukset ja että poliisi puuhastelee tapauksen kanssa jo. Toimi.

Teidän kannataa tehdä samas asia, tehkää toisiaan nuo ilmoitukset jotta huijarit saadaan kinni!

Vierailija
26/183 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin myöskin helmikuussa kyseisestä firmasta tuotteen jota ei alkanut kuulua. Ystävällisesti kyselin tuoteen toimituksesta, mutta aina selitys oli, että tuote on loppunut ja täydennyskuormaa odotellaan tukusta. Toimitusaikaan ei osattu sanoa mitään, vaikka kuinka netissä mainostettiin nopeista toimitusajoista. Monta kuukautta odotin kärsivällisesti, kunnes epäilyni alkoi nostaa päätään. Ja täältä sivuistoiltahan sai lukea karun totuuden...Nyt olen ilmoitellut useampaan otteeseen peruvani tilauksen ja ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, joka on yrittänyt heitä tavoitella tuloksettomasti. Nyt odottelen vielä hetken rahojen palautumista ja sitten seuraavaksi olen yhteydessä poliisiin ja teen rikosilmoituksen. Katsotaan kuinka käy. Vaikka rahasumma ei ole suuren suuri, periaatteesta on kysymys. Ja tällainen toiminta pitää saada loppumaan.

Vierailija
27/183 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802207276334_uu.shtml. He kuitenkin saivat tuomiot siitä.

Sitäpaitsi olen nähnyt sen dokumentin. Vaikka se oltaisiin editoitu miten, niin ihan selkeästi tappelukoiria he myivät.

Olen joskus aikanaan (ennen tätä koiratappeluykuviota) tilannut koiratuotteelta jotain ja silloin valittamista ei ollut. Missään nimessä en enää tilaisi noilta Dunkeleilta yhtään mitään.

Tehkää hyvät ihmiset aina rikosilmoitus sekä valitus kuluttajariitalautakuntaan!

Itse asiassa koiratappelun järjestämistä ei pystytty todistamaan. Tuo lehtijuttukin oli ihan ok ja vain pieni mutta kiihkeä lauma fanaatikkoja valitti siitä.

Vierailija
28/183 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein KOIRATUOTE.FI omistajaa vastaan rikosilmoituksen, suosittelen toisillekin samaa. Tilaamani tuotteet eivät tulleet, rahat meni, kukaan ei vastaa firmasta soittoihin yms...

Syytteeksi tuli petos-syyte. Vihdin poliisi tutkii nyt asiaa ja kaivannevat lisää ilmoituksia, joten laittakaapa toimeksi koirafanit, muuten TURHA VALITTAA...

Vierailija
29/183 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/183 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, tuotteita ei kuulu eikä kyselyihin vastata. Uhkailin myös kuluttaja-asiamiehellä ja poliisilla ja annoin tämän päivän aikaa vastata ja palauttaa rahat. Aikaisemmin sieltä tilaaminen onnistunut moitteettomasti.

Vierailija
31/183 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama kuvio täälläkin. Rahat meni, tuoteet jäi saapumatta, puheluihin ei vastata. Rikosilmoitus ja ilmoitus kuluttajasuoja-asiamiehelle sekä luottokunnalle. Lähden tarvittaessa mukaan ryhmäkanteeseen.

Vierailija
32/183 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin tänne jo aikaisemmin tilauksestani ja en ole saanut tilauksen peruutuksesta huolimatta rahoja takaisin tililleni. Puheluihin ei vastata eikä s-postiviesteihin. Sain tarpeekseni ja tein yrityksestä netin kautta rikosilmoituksen soitettuani poliisilaitokselle tapauksestani. Nyt vain sitten odotellaan kuinka rahojen kanssa käy. Hauskaa on, että viestiä kyllä kevään uutuuksista sielä tulee s-postiini..eli toiminta kuitenkin jossain määrin jatkuu ko. firmassa.

Vierailija
33/183 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnut googlata tän kaupan ennen kuin tilasin mulla vast 29/3 tuotteet maksettu ja lukee tilattu tukusta seurannassa.

kyse ei ollut kuin 30 eurosta mutta mulle se on pajon rahaa:(..

numerossa vastaaja joka yytää painamaan 1 tilauksisa ja siel ei sitten paikal ketään soita myöhemmin...

koittanu täs 3 tuntii..

ja laittanu kyselyjä sähköpostiin joihin ei vastata..

nyt pyysin rahojani takaisin,

taian nyt ootella pari päivää ja sitten tehtävä ilmotus :(

Vierailija
34/183 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttaja-asiamiehellä ja poliisilla niin nyt ovat lähettäneet viimeisetkin tavarat, toinen tuli jo ja tänään olivat viimeisen laittaneet postiin.

Vierailija
35/183 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuluttaja-asiamiehen kehoituksesta reklamaation Nordea Rahoitukseen, josta tuli tieto, että he palauttavat kortilla maksamani summan ja ryhtyvät karhuamaan sitä sitten tältä yrittäjältä. Eli jos kortilla olette maksaneet niin voitte saada rahanne nopeammin takaisin. Hyvä että on rikosilmoituksiakin tehty. Saadaan ne kusipäät vastuuseen ja pois markkinoilta.

Vierailija
36/183 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuvio täälläkin kun myös monella muulla..=/ Tilasin tammikuun alussa 108,50 eurolla, tuotteita ei ole näkynyt, on tullut tiedotteita että tilattu tukusta ym., sähköpostiviestiin ei vastata, numeroista ei vastata ym.. Soitin kans tänään kuluttajavirastoon, sanoivat että pitää tehdä kuluttajariitalautakuntaan valitus.. Sanoivat että 50 valitusta oli tähän asti mennessä tehty.. Pistin kännykkänumeroihin viestin ja kirjoitin että teen rikosilmoituksen maanantaina jos ei siihen mennessä ole rahat tilillä.. Ottaa aikas lailla nuppiin, mulle toi 108,50€ on jo aikas iso raha..:'( Onkohan kukaan enää saanut rahojansa takaisin?!

Vierailija
37/183 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin jo monta saman kokenutta?

Vierailija
38/183 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ryhmäkanne sitten tehdään?

olen kyllä mukana sellasessa jos joku osaa lähteä tekemään..

mietin että onko se tätä firmaa vastaan josta puhuttiin voicen uutsissa?

kun olisi varoittaa nettikaupoista..

30 rikosilmoituksen tehnyttä siinä kuulu olevan..

ja kyllähän sata euroa on hemmetisti rahaa..

melkee hävettää toi pelkkä 30 euroa joka mulle iso raha=/...

hitto kyl tuntee ittensä aika tyhmäksi=(.

terv.kirsi vättö

Vierailija
39/183 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ennen joulua nimikyltin jonka maksoin tietysti etukäteen ja sitä ei kuulunut, sain yhden viestin takaisin ja pyysivät uudestaan ositetta, postia ei kuulunut ja soitettiin....kuulemma lähettävät heti ja niin varmaan...otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja sanoi minulle myöhemmin ettei ne ymmärrä mitään mitä niille suomeksi puhutaan tai kirjoitetaan, nyt siis seuraavaksi huijaus ilmoitus samaiseen paikkan. kumma kyllä että mun sisko on sieltä kaks kertaa saanut omansa.vituttaa!!!!!!!!

Vierailija
40/183 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan samanlaiset kokemukset, tavara maksettu, mutta loppunut tukusta, olen peruuttanut tilauksen saamatta mitään kommenttia, rahat on kiinni firmassa. Olen ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja he ovat yrittäneet ottaa heihin yhteyttä. Mutta eivät vastaa. Olen laittanut useita viestejä, viimeksi tänään että mikäli rahat eivät ole maanantain minulla takaisin, niin olen seuraavaksi yhteydessä poliisiin ja teen rikosilmoituksen. Mitään ei ole kuulunut. Harmi etten käynyt katsomassa keskusteluja ennen tilaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi