Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta KOIRATUOTE-nettikaupasta? onko huijausta

Vierailija
28.01.2010 |

Tuotteet piti maksaa etukäteen, tilauksen seurannassa lukee "toimitettu asiakkaalle" mutta lähetystä en ole saanut :( Sähköposteihin eivät vastaa, ja ilmoitettu puh. nro "ei ole käytössä", kun yritin soittaa. Mitä tehdä? Vituttaa!!

Kommentit (183)

Vierailija
61/183 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tarkastaa tilit ja eipä ole rahoja palautettu. Taitaa palauttaa vain noita pieniä maksuja asiakkaille kun ei pysty kuittaamaan suurempia huijauksiaan.

Vierailija
62/183 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 27.11.2009, enkä ole vieläkään saanut rahojani takaisin. Kun tuotteita ei kuulunut, peruin tilaukseni ja mitään hyvitystä ei ole tullut. No ei ole sentään isommista rahasummista kyse, vain 26 €. Osan tuotteista ennen joulua lähettivät, osa puuttui. En saa heihin mitään yhteyttä, vaikka olen yrittänyt. Enpä tiedä kannattaako noin pienen rahasumman takia ruveta rikoisilomoitusta tekemään. Tätä tilausta ennen tilasin ja se toimi loistavasti. Hyväuskoisena tilasin uudelleen toisen kerran ja se oli virhe, eipä enää ole toiminut. Ehkä joskus jotenkin, mutta ei enää. Pitäs tuo nettikauppa sulkea, kun ei toimi, ei enää yhtään huijattua lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/183 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itse tavaraa ja maksoin kiltisti, muutama päivä meni ja näin jutut netissä.. Yritn soitaa kyseiseen firmaan , ei vastausta, laitoin sähköpostia.. ei vastausta!!!

Meni poliisilaitokselle ja tein rikosilmoituksen!!

Tänä vuonna jo yli 20 ilmoitusta..petoksena menee eteenpäin !!

tehkää vain ilmoitus tästä firmasta niin saadaan pois kiusaamasta ihmisi

Vierailija
64/183 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin ja viimein rahani takaisin. Ei siinä menny tilauksesta, ku yli puoli vuotta. Tilasin sillon marraskuun lopussa. No nyt asia, on ainakin minun kohdalla selvä. Ei tarvinnut tehdä ilmoitustakaan mihinkään. Laitoin koiratuotteelle monia vihaisia viestejä, enkä jättänyt rauhaan, vihdoin sitten maksoivat. Ei tainut jäädä paljoa vaihtoehtoja... Oli viimeinen kerta, kun tilaan tälläisitä paikoista. Ensi kerralla viisastuneena katsoo paljon tarkemmin, mistä tilaa. Toivon, että kaikki muutkin saavat rahansa takaisin ja pääsisivt eroon koko firmasta. Toivotaan myös sitä, että koko nettikauppa suljettaisiin ja tekijät joutuisivat vastuuseen.

Vierailija
65/183 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin maaliskuussa koiralle pedin yms. koiratuotteelta, tuotteita ei tullut. Peruin kesäkuun alussa koko tilauksen, seurannassa luki että hyvitetään luottokorttia. Ei kuitenkaan näin tapahtunut. Viime viikolla tein asiasta rikosilmoituksen.

Vierailija
66/183 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus vaan....Itsekkin juuri tänään tein vaikka saatava on alle 100 euroa.

Huijausta koko touhu.

Vierailija
67/183 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tilasin ranskis-kalenterin ja sain enkkubuldoggi-kalenterin ja olen yrittänyt saada heihin yhteyttä ja vaihtaa kalenteria tai vaatia rahojani takaisin,

eivät vastaa yhteydenottoihini, vaikka uhkailin viesteissäni myös kuluttaja-asiamiehillä.

Joutunen siis "kärsimään" tästä englanninbulldog-kalenterista tämän vuoden.. :)

Voin sen myydä n.20 eurolle, jos joku haluaa ostaa!

Vierailija
68/183 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin firmasta joulukuussa tuotteen jota en ole vieläkään saanut! Puhelimeen ei vastata eikä myöskään sähköpostiin. Kuluttaja-asiamies kertoi, että liike on liiketoimintakiellossa. Älkää hyvät ihmiset tilatko sieltä mitään! Eikö viranomaiset saa todellakaan tällaista huijaria kuriin? Sais ees rahat takaisin.Harmittaa vietävästi. Tämä oli minun kohdallani eka nettihuijaus.

Vierailija
69/183 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tilaamassa luita koiralleni kyseisestä firmasta juuri äsken. Onni onnettomuudessa, että kysäsin kaveriltani tarvitsisiko hän lemmikeilleen jotain, kun tulisi samoilla postikuluilla... Hän sitten laittoi minulle linkin tähän viestiketjuun...

Ihme kyllä, että firma on muka vieläkin toiminnassa, jos tämä viestiketju on alkanut jo vuosi sitten?!?!?

Hitto, että pistää vihaksi tälläinen toiminta!

Vierailija
70/183 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma täällä, menny ihan ohi multa tämä viime keväinen uutisointi asiasta ja nyt harmittaa.

Vierailija
71/183 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Description

Koiratuote.fi on laatukoiratuotteiden maahantuontiin erikoistunut yritys. Tuomme Suomeen koiratuotteita, joita aikaisemmin ei ole ollut mahdollista kotimaasta hankkia. Tuotevalikoimaa laajennetaan jatkuvasti.

Whois

domain: koiratuote.fi

descr: Mainostoimisto Dunkel

descr: 18080870

address: sis?ll?n tuottaminen

address: Arolantie 48

address: 03400

address: Vihti

phone: (09) 2247 317

Vierailija
72/183 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkitavaran nettikaupasta jo toinen varoitus

julkaistu tänään klo 11:51, päivitetty tänään klo 11:57

Kuluttajaliitto saa yhä runsaasti valituksia lemmikkitarvikkeita myyvästä koiratuote.fi-kaupasta. Valitusten mukaan ennakkoon maksettuja tuotteita ei ole toimitettu edes kuukausien päästä tilauksesta. Osa on jäänyt lupauksista huolimatta myös ilman takaisinmaksua.

Yritys on jatkanut tällaista menettelyä, vaikka Kuluttajaliitto kertoi saamistaan runsaista valituksista jo toukokuussa. Kuluttajaliitto antaa liikkeestä nyt toisen varoituksensa.

Lain mukaan etämyynnissä on 30 päivän takaraja tuotteen toimitukselle ilman eri sopimusta. Jos toimitus viivästyy, rahat pitää palauttaa tuon 30 päivän kuluessa.

YLE Uutiset

Aiheesta aiemmin:

Kuluttajaliitto varoittaa koiratuote.fi-verkkokaupasta julkaistu 28.05.2010 klo 13:58

Vierailija
73/183 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74/183 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mulle kävi ihan samanlailla :( tilasin koiralle nimilaatat jo joulukuussa viime vuonna nii ei ole vieläkään tullu ja on yritetty soittaa sinne ..

Vierailija
75/183 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteet, et tuu saamaan koskaan rahojas takaisin...

Vierailija
76/183 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaa. Kuluttajavirastoon myös ilmoituksen olen tehnyt. Rikosilmoituksen käyn myös tekemässä, vaikka onkin pienestä summasta kiinni. Toivottavasti poliisi voisi tehdä jotain, kun kuluttajavirasto ei saa mitään aikaiseksi.

Vierailija
77/183 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tämähän oli juuri niiden koiratappelu-Dunkeleiden yritys, älkää missään nimessä ostako mitään tuollaisilta.

Ja rakkaat ihmiset, tehkää ilman muuta aina rikosilmoitus, vaikka huijattu summa olisi kuinka pieni tahansa!

Vierailija
78/183 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti minä olen saanut kikki tilaukseni tuolta kohtuullisessa ajassa, tosin 3-4viikkoa meni nimilaatan kanssa mutta tuli perille hyvässä paketissa.

Vierailija
79/183 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoitus?! Olen joulukuusta asti yrittänyt saada yhteyttä koiratuotteelle. Saatavia vain alle 20€ edestä. Ottaa päähän jokatapauksessa!

Vierailija
80/183 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijää ''farmilleen''. Vilkaisin ''farmin'' nettisivuja ja alkoi jo silloin ihmetyttää etteivät esim. leikkauta ulkona kulkevia kissojaan. Ei siis liittynyt nettikauppa-asiaan, mutta samoihin henkilöihin siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi