Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaisitko lapsellesi mustia vaatteita?

Vierailija
28.02.2010 |

jos ostaisit niin millaisia? housuja, paitoja, ulkovaatetta vai mitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulko- ja sisävaatteita, itse on valinnut.

Vierailija
2/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksella on mustia collegehousuja, musta haalari, pipo ja rukkasia.

Isommilla mustia trikoopaitoja, neuletakkeja, ulkotakkeja yms. Isommat valitsevat pääosin itse vaatteidensa värit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen musta paita on, mutta niissä on joku koristelu. Tykkää itse vielä värikkäämmistä vaatteista.

Vierailija
4/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v:llä mustaa on, kun lempivärinsä...yhdistän sitten johonkin värikkääseen. Eli meillä mustia verkkareita, farkut, pipo, rukkasia ym. Ei nyt kuitenkaan kauheasti loppujenlopuksi..

Vierailija
5/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei paskatahrat näy niin selvästi.

Vierailija
6/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en ostaisi? Mustaa löytyy paljon; sukkahousuja, verkkareita, fleece-takki, pipoja, hanskoja, toppatakki ja -housut jne.. Makuasioitahan nämä ovat. Sen sijaan meiltä ei löydy yhtään vaaleanpunaista tai perussinistä vaatetta.

Vierailija
7/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään gootti-punkki-pääkallokamaa vaan tyylikästä ja kapealinjaista tytöille.

Vierailija
8/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mustaa paitaa, mustia sukkiksia, mustia housuja, mustia legginsejä. Yleensä yhdistellään niitä johonkin värikkääseen mutta ei musta ole mitenkään poissuljettu väri missään vaatteessa edes leikki-ikäisellä. Täysin mustaan en ehkä pukisi kuitenkaan...

Vierailija
9/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3-vuotiaalla pojalla ei taida muuta mustaa kuin yhdet housut ja boxerit. Itse pidän väreistä kuten poikakin, hänellä on paljon vihreää, ruskeaa ja punaista vaatteista, sopii hänellä mainiosti. :)

Vierailija
10/10 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytän.Ennen mustia lastenvaatteita oli vaikea löytää, nyt niitä saa melkein mistä vaan.On meillä käytössä muitakin värejä, vain vaalean punaista ja vaalean sinistä ei meidän kaapeista löydy!Muutkin pastellivärit pannassa, yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän