Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta KOIRATUOTE-nettikaupasta? onko huijausta

Vierailija
28.01.2010 |

Tuotteet piti maksaa etukäteen, tilauksen seurannassa lukee "toimitettu asiakkaalle" mutta lähetystä en ole saanut :( Sähköposteihin eivät vastaa, ja ilmoitettu puh. nro "ei ole käytössä", kun yritin soittaa. Mitä tehdä? Vituttaa!!

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin poliisilaitoksella asiasta kuulemassa, kun olin rikosilmoituksen tässä pari päivää sitten kyseisestä firmasta tehnyt. Ja kuinkas ollakaan: JUURI TÄNÄÄN oli rahat kilahtanu takaisin mun tilille. Et kiitosta vaan heille siitä, mutta enpäs tilais kyllä heiltä enää koskaan mitään. Koiratappeluista en tiedä, enkä välitä tietää kuka on järjestänyt, koska ajatuskin on kuvottava, mutta mun alkuperäinen POINTTI olikin tässä se, että ON HÄMÄRÄ FIRMA, olipa sitten taustalla mitä vaan. En ole vielä eläissäni ennen firmaan törmännyt, josta pitää tehdä rikosilmoitus ennen kuin saa rahansa takaisin. Mutta miten vaan. Kiitos, thänk juu, bye bye. Toivottavasti Koiratuote maksaa muillekin rahojaan odotteleville kaiken nopeasti takaisin niin on parempi sekä Koiratuotteen edustajille että tilaajille. Minun kohdaltani asia on nyt käsitelty ja toivotan onnea muillekin.

Vierailija
182/183 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Paul ja Jonna dunkel ovat mukana Sathy ja ETFTA yhdistyksissä ja niiden tapahtumissa. Että ei muutakun boikottiin nämäkin! Voi vaan ihmetellä kuka koiraharrastaja tai kasvattaja voi tehdä yhteistyötä tälläisten huijareiden kanssa jotka vielä ilmeisesti kasvattavat tappelukoiria laittomaan myyntiin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en saa rahojani takaisin tilaamistani tuotteista (syyskuussa 2010) mitä ei ole koskaan toimitettu minulle, sanottiin vain että ovat loppuneet..??...yhteyttä ei saa millään, aion mennä poliisilaitokselle nyt tulevalla viikolla ja tehdä rikosilmoituksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme