Kellään kokemusta KOIRATUOTE-nettikaupasta? onko huijausta
Tuotteet piti maksaa etukäteen, tilauksen seurannassa lukee "toimitettu asiakkaalle" mutta lähetystä en ole saanut :( Sähköposteihin eivät vastaa, ja ilmoitettu puh. nro "ei ole käytössä", kun yritin soittaa. Mitä tehdä? Vituttaa!!
Kommentit (183)
Kaikki joilla ongelmia kyseisen koiratuote firman kanssa kannattaa nyt tehdä rikosilmoitus!Mitä enenmmän ilmoituksia tehdään sitä törkeämmäksi huijaus kasvaa ja poliisilla paremmat mahdolliseuudet puuttua Koiratuotteen taustalla olevien henkilöiden touhuihin!!Ilmoituksen voi tehdä kätevästi netissä samalla kun muutenkin selailee uutisia tai päivittää facebookia :)
Te kenellä on rahat/tavarat jäänyt saamatta, tehkää ryhmäkanne. Teitähän on ihan "muutama" ketkä ovat joutuneet ko firman huijaamiksi!!!!
huomaa että tekevät paljon rahaa, ovat sen verran hienot oltavat heillä:(
oli noussut esiin. Olimme nimittäin katsoneet erästä koiranäyttelyä jota ko.henkilöt ovat järjestämässä. Vähän heräsi epäilys että uskaltaako tuollaiseen näyttelyyn mennä ainakaan niin että maksaisi näyttelymaksun etukäteen.......
Täysin identtinen tarina edellisen kirjoittajan kanssa: tilasin tammikuun alussa ja maksoin tilauksen heti. Puolitoista viikkoa tilaus oli "odottaa maksua" tilassa. Kysyin maksun perään ja sain melko nopeasti yleispätevän vastauksen pankkiviiveestä (pah). Siitä pari päivää ja tilauksen status muuttui "maksettu, tilattu tukusta": Yksi tuote (useasta tilatusta) oli loppunut. Kyselyihin toimitusajasta ei ole vastattu. Tilauksesta ja maksusta on nyt tasan kuukausi. Taidan käväistä kohta firman ovella...
Sama tarina täällä ja mua rupesi ottamaan niin paljon kaaliin, että tein samantien ilmoituksen kuluttajasuoja-asiamiehelle!!! Tehkää ihmeessä muutkin! Se oli helppoa netin kautta!!Saadaan kyseinen putiikki pois muitten rehtien kauppojen tieltä!
10.1. tilattu eikä vieläkään tullut. viimeisimpään viestiin ei ees vastattu. Mut onneks maksoin luottokortilla, laitan palautteen luottokuntaan!
nyt hyvät ihmiset jättäkö asiaa tuohon, viekää eteenpäin! Tuollainen firmahan on saatava pois markkinoilta.
http://www.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/
Itse asiassa koiratappelun järjestämistä ei pystytty todistamaan. Tuo lehtijuttukin oli ihan ok ja vain pieni mutta kiihkeä lauma fanaatikkoja valitti siitä.
Juurikin samankaltaista oli homma minullakin.
Tilasin marraskuun lopulla Koiratuotteelta kissalle ja koiralle leluja ym. Tilauksen toimittaminen kesti järkyttävän kauan, jonka vielä jotenkin ymmärsin. (En ymmärrä enää, kun kaikilla muillakin on näköjään ollut sama ongelma!) Koiratuote ei saanut tukkuriltaan erästä kissan lelua, joten he ehdottivat, että vaihtaisin lelun toiseen - hieman edullisempaan leluun. Olin siis maksanut tilauksen jo heti verkkopankissa samana päivänä kun olin laittanut tilauksen ko. paikkaan. Hyväksyin vaihdon ja laitoin "ehdoksi", että he joko palauttavat yli jääneen summan, tai laittavat sillä summalla koiran tai kissan tuotteita pakettiin. Koiratuotteelta vastattiin, "Ok, hyvä juttu. Laitamme tulemaan!".
Olen laittanut monta monituista viestiä, että miten he aikovat hoitaa tämän korvausasian, mutta en ole saanut vastausta. Yritin myös soittaa Koiratuotteelle, mutta yksi numero ei ole käytössä ja toisista ei vastata. Kyse ei ole suuresta summasta, vaan periaatteesta.
Olen miettinyt, että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja sen todella taidan tehdäkin!
Minulle ovat aina vastanneet. Uhkasin ottavani yhteyttä viranomaisiin, jos rahoja ei ala kuulua, ja taas viikon rahojani odotettuani, päätin tehdä asiasta rikosilmoituksen. Luulisi, että näin 2,5kk tilauksesta he joutuisivat maksamaan jotain korvauksia. Olen siis ollut yhteydessä sekä kuluttaja-asiamieheen, että poliisiin. Luulisi, että nyt ihmisten kiusaaminen loppuisi!
Tilasin itse yli 60 euron ostokset kyseisestä liikkeestä yli kuukausi sitten, ei ole kuulunut pakettia.
Laitoin sähköpostia, jossa vaadin palauttamaan rahat tai teen asiasta rikosilmoituksen. Ellei rahat ole ensi maanantaihin mennessä tilillä, niin rikosilmotus tekemään poliisilaitokselle.
Onhan kyseessä kuitenkin petos, vaikkakin lievä sellainen. Oiskohan firma ajautunu taloudellisii ongelmii, omistajat pitäny tilausmassit ja lähteny livohkaa.
Joo laitoin kyseseen koiratuoteeseen tilauksen jo Joulukuussa.Siitä sitten vaikeudet alkoivatkin.Tilasin aktivointi pallon vaan ei sitä näkyny eikä kuulunut.Aloin laittaa viestejä ja soittelin aina tuli mitä ihmepiä selityksiä.Viimenen selitys oli että unohtunu tukkukuormasta ja kissan viikset.Että tulee ensviikolla viikot vierivät 3kk.audeksi.Aloin soittelemaan ahkerasti joka viikko ja vaatimaan rahoja.Siinäkin sai tehdä töitä että sai omat takas.Selityksiä oli siinäkin että laitettu ja katinkontit.Laitoin viimeisen viestin ja kirjoitin että ei rahat voi kestää viikon että olipa mikä tahansa eri pankki niin 2 pankkipäivää menee eikä viikkoja.Että laitan asian etenpäin jos rahoja ei näy.Perjantainna oli laittanu Maanantainna maksussa.Periksi ei kannata antaa koittakaa sitkeesti saada omat pois.
itse tein saman, että ilmoitin tehneeni rikosilmoituksen ja valituksen kuluttaja-asiamiehelle toiminnasta.
rahat olivat tulleet yllättäväen rivakasti tilille.
Minulle on luvattu 2 kertaa laittaa rahat tilille, viimeksi oli selitys että on laitetu maksuun, täytyy heidän vielä manuaalisesti se tarkastaa. rahoja ei ole kuulunut. Faksia en saanut sinne laitettua, koska nro on sama kuin mihin soittaa, uudemmat faksit menevät vain heidän tiedotteeseen (ainakin mulla). Olen laittanut heille sähköpostia ja siihen on joskus vastattu että "juu juu rahat tulee" ei ole tullut. Kuluttaja asiamiehelle olan asiasta ilmoittanut ja nyt ei jätetä muta vaihtoehtoa kuin rikosilmoituksen teko. Kysymyksessä on "vain" alle 40€ tilaus, mutta mietitäänpä paljonko se on rahaa jos samanlaisia tilauksia on vaikka 100 kpl maksamatta/toimittamatta.
Toivottavasti sivut suljetan pian, eikä kukaan ehdi tehdä uusia tilauksia koska tuotteet ja rahat jää saamatta. Pahamieli jäi tästä projektista.
jamassa ollaan. Minä tilasin myös lintuhäkin, jota ei ole yli kuukauteen kuulunut. Soitin tänään kuluttaja-asiamiehelle, joka lupasi selvittää kyseisen firman taustoja.
Menee sitten lievänä petoksena tuo ilmoitus. Virallinen syyttäjä ei saa nostaa syytettä lievästä petoksesta ellei asianomistaja ilmoita sitä syytteeseen pantavaksi.
Tein yrityksen nimissä ison tukkutilauksen (yli 700e) vuoden alussa kyseisestä nettikaupasta ja puolet tavaroista tuli parissa viikossa. Jälkitoimitusta odottelin kolmisen kuukautta ja aloin nyt kysellä tilauksen perään. Muutama päivä mennyt ja kun sieltä ei vastattu, laitoin tänään uudestaan sähköpostia. Odottelen nyt vielä ja jos ei vastausta kuulu niin täytyy uhkailla rikosilmoituksella. Tavaraa saamatta yli 300 e:llä.
Tätä ritys ei ole edes rkisteröity kaupparekisteriin tai ole alv-velvollinen. Toimiala on "Tietojenkäsittely, palvelintilan vuokraus ja niihin liittyvät palvelut"
Kannattaa googlettaa Dunkel. Niistä löytyy niin paljon pahaa, joka foorumilta. niillä tosiaan oli tuo koiratappelusyyte, niillähän on mainostoimistoa, sistusta yms. shittiä!
tossa mm.mainostoimisto Farmi Dunkel http://www.dunkel.fi/
YTJ: http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1781774&tarkiste=B87A00AEB84…