Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN TAMMIKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti peukutetaan täällä! Jospa se ois kuitenkin nyt tärpännyt :) Ja plussatuulia myös muille!

Mä vielä täällä roikun. Tänään soitin neuvolaan ja sain ajan vasta parin viikon päähän. Varasin myös ajan alkuraskauden ultraan 29.1. Silloin ois viikkoja kalenterin mukaan 6+6, joten pitäis kai näkyä jotain jos siellä jotain on. Meen samalle gynelle jolla kävin silloin tuulimunaraskauden aikaan. En millään jaksais oottaa sinne asti, kun hermostuttaa ihan kamalasti miten tässä mahtaa käydä....

- Susamaria 4+3

Vierailija
22/121 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi sitä ei osaa olla tarkkailematta itseään?!?!? Niin taas lupasin, että otan rauhassa, mutta en mä pysty!!! Kp:t on vasta niin pienet, ettei tässä vaiheessa edes tartte olla oireita vaikka tärppikin olis käynyt...silti mulla on se olo, että "joo, ei tärpännyt kun ei ole oireita"... Ootteks te muut näin rauhattomia???

Rintoja mulla välillä sillain repii...vähän samalla tavalla kun silloin kun on imettänyt ja maito nousee-you know;-) Mutta muuten on aivan hiljaista:/ Jotenkin vaan ajattelen, että toi rintojen repiminenkin johtuu hormonaalisista muutoksista...kun poistettiin se kierukka... Toiveet on kyllä taas niiiiin korkealla...monenlaisista asioista sitä jo haaveilee...että jos oisin raskaana niin sitten sitä ja tätä...oh, hoijaa;-)

Sirppana: Mulla on usein migreeniä ennen menkkoja, mutta ei oviksen aikaan. Mulla on tosi hyvät migreenilääkkeet ja nyt pelkään, että koska tulee se eka..enkä voi ottaa niitä lääkkeitä. Mä kun olen ollut niin ehdoton, etten sitten edes yritysaikana ole niitä "myrkkyjä" syönyt.

Nani76: Kiitos:) Mä oon ollut kyllä äärimmäisen tiukkana! 5 kertaa päivässä syönyt enkä ole yhtään herkutellut tai sortunut oikeastaan yhtään mihinkään mikä ei siihen valioon sovi. Nyt mun synttäripäivänä annoin itselleni luvan syödä herkkuja:) Ja nyt ajattelin ottaa herkkupäivän käyttöön-eli kerran vkossa saa syödä jotain hyvää...ruokavaliosta poikkeavaa. En siis syö yhtään perunaa, pastaa,riisiä,vaaleita jauhoja,sokeria. Kysy vaan vielä tarkemmin jos haluat jotain tietää lisää:)) Harmi sun negaa:(( Mua kans pelottaa, että olen kohta tossa tilanteessa kun en voi yhtään tietää, että kuinka paljon kierukan poistaminen sekoitti kiertoa...

Plussatuulia kaikille puhaltaa hän :D

Lyydia kp 19/?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: Kyllä se taitaa olla niin, että niitä ajatuksia on vaikee saada muualle. Minä täällä kans koko ajan vauhkoan ja ajatukset vain ainoastaan raskautumisessa. Tunnen kaikenmaailman nippailut vatsassa ja vatsasassa tuntuu oudolta ja mietin, että mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa. Ennen yritystä sitä ei keskittynyt edes mihinkään vatsan nippailuihin tms. Samaten olen jo kerennyt miettiä kaikkea siitä miksi ei tuo limaisuus jo lopu kun kuitenkin pitäisi se ovis olla ohi. Ei niitä ajatuksia niin vain saa pois asiasta. =) Ja emme varmasti ole ainoita. =)

Nani: Harmi se nega, mutta se voi vielä muuttua positiiviseksi kuitenkin. Ja olen aivan varma, että et ole ainoa joka tekee testejä hyvissä ajoin vaikka tietää, että voi olla aivan liian aikaista.

Katsotaan vaan niin minäkin vajaan kahden viikon päästä testaan monta testiä (niitä onkin jo kaappi pullollaan kuten myös ovis testejä nääs tilasin ulkomailta oikein ison läjän)

Sirppana kp 16/30

Vierailija
24/121 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttäviä alavatsa kipuja tänään. Paljon pahempia kuin muina päivinä. Vähän kuin menkka kivut, mutta ei kuitenkaan täysin identtistä sen kanssa.

Juilii vähän väliä. Sitten toinen juttu, välillä tuikkii kohdunkaulan tienoille tonne alas kuin sukkapuikolla tökittäs. Ja toki limaa tulee edelleen hieman, mutta se on erillaista kuin tuo ovislima. Nythän on sitten oviksesta 4 tai 5 päivää.

Synttäri kakkua juuri pasitelen. Meidän tytteli täyttää huomenna 5-vuotta.=)

Tulkaas nyt muutkin keskiviikon kunniaksi kertomaan kuulumisia.

Lyydia: Onko oireita?

Sirppana kp 17/30?

25/121 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku Sirppana niin pyyteli...tosin töitähän tässä pitäs tehä :)

Susamaria: Kiitos tsempeistä! Kyllä se oma fiilinki taas aika matalalla menee...en siis usko että oisin tässäkään kierrossa "pamahtanu paksuksi" niin ku ukkokullan kans aina (silloin ku ei ole tuota päällä mikä viikko sitte) leikitelläään..Kovasti jaksuja ultran odotukseen...senki odottamisen aika voi olla piiiitkä...Voihan hyvin ja koita kuitenki nauttia!

Sirppanalla kuulostaa kyllä tosi makeelta nuo oireet!! Eikö ne limat kuulukki "jäädä päälle" ku tärppi on käyny...tai niin olen joskus jostain lukenu..nyt pitäs vaan vähän aikaa malttaa ootella meidän kaikkien ja jännitellä sun testaamistas sitte ens viikolla vai kuinka! =D peukkuja sulle kovasti pitelen bd bd bd

Onnea pikkuneidille!

Lyydia: Kyllä täälläki valitettavasti kuulolla kropan suhteen ollaan koko ajan...eihän sitä ees voi olla olematta ku ei sellasta hetkeä taida naisen elämässä olla etteikö jostain päin kroppaa nippailis tai niin ainaki mulla...ja tietty ku se on sitte kokoaikasta niin ooppas siinä sitte välinpitämätön kaikkien mahdollisten oireiden osalta =D Mutta pietääs sullekkin kovasti peukkuja että se plussa ens viikolla testiin pärähtää!! bd bd bd

Kiitos ku kerroit kokemuksistas! ja juu kyllä kiinnosta ihan kaikki, jos vaan viittit kertoilla niin mielihyvin otan kaikki kokemukset ja ideat vastaan...Kuulosti muuten samalta tuo sun ruokavalio mutta mulla on ollu lauantaisin se herkkupäivä tosin se ainut herkku on ollu vaan jäätelö, suklaata/karkkia en ole syöny sitte viime pääsiäisen, kakkuja ja keksejä (otin joulunaikaan) en normaalisti syö. Lisäksi käytössä on noin kerran viikossa pasta/riisi (ja nämä siis ei ole niitä vaaleita vaan täysjyvää), joita kyllä useamminki teen mutta ite otan sitte vain kasviksia ja lihaa...Leipä on joko sitä 100% ruista taikka ite leivottua tönkkisämpylää (täysjyvää, siemeniä, leseitä yms) tai moniviljatäysjyväleipää...

ON: Aamulla maltoin mieleni ja jätin testin tekemättä vaikka kuinka syyhytti!! Ajattelin että mitä sitä turhia..

tänään värkit alkanu kuivumaan joten tätiä tänne taidetaan sitte ootella...eli mulla ei ole noita lisääntyneitä limanerityksiä mitä raskaantuneillla ois..Kohdunnipukka (pitihän sitäki kokeilla) oli niin kaukana ja takana etten siitä tolkkua saanu enkä viittiny koko kättä sinne työntää =DD no joo sori nää jutut...Tissitkään ei taida enää tuntua niin raskailta ku pari päivää sitte...joten taitaa olla parempi että suosiolla meen keittämään kupin valmiiksi...

Jos täti ei ennen sunnuntaita tuu niin sitte taidan tehä testin..näin ihan vakavasti päätin...se on tietty eri asia maltanko sittenkään olla sitä tekemättä..Jos se täti taas tulee noilla kp34- paikkeilla niin alotan clomit ens kiertoon ja katotaan saadaanko mitään kierron lyhenemistä niillä aikaseksi..ja samalla aattelin sitte käydä myös sen rokotteen ottamassa niin on sitte valmiina eikä tartte sitä sitte enää pelätä ja miettiä miten käy jos rokotteen ottaa tai jättää ottamatta ja tuleeki raskaaksi...

Mutta hetkeksi vielä töihin...Missäs muuten kaikki muut luuraa (esim. Myllerispyy huhuu mitä kuuluu ei ole aikoihin susta kuulunu mitään?)?? Tänne vaan jutustelemaan!

nani kp30

Vierailija
26/121 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppana: Mulla kans oli eilen aikamoisia menkkakivun tyyppisiä. Mies olis halunnut heiluttaa peittoa, mutta en sitten halunnut kipujen takia...ja oikeastaan joka päivä on hieman juilinut mahaa.Tänään myös selkäpuolella ollut hieman kipuja. Ja aika jännä, mutta mulla on kans välillä semmoisia ihme pistäviä tunteita tuolla kohdunsuulla.. Ota näistä nyt sitten selvää:/ Nää voi yhtähyvin olla enteitä tädistä...kuin raskaudestakin. Jotenkin mulla on vaan semmoinen olo, ettei tärppiä ole tullut:((

Nani: Mä toivon, että voisin kans viivyttää testin tekemistä jos niin onnellisesti käy, ettei täti kurvaa...Olis mahtavaa pysyä niin coolina;-) Mitä haluaisit vielä tietää mun ruokavaliosta?

Minkälaisessa asennossa muuten kokeilette kohdunnapukkaa? Oon meinaan huomannut, että se on lähempänä tai kaukana riippuen asennosta (esim.seisoen,makuulla,istuen...vessassa;-))

Lyydia kp 20/26-30 ehkä...

Vierailija
27/121 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: piti sanoa, että minä taas (hupsu) olen ihan varma, että tärppi on käynyt, koska en koskaan tunne mitään kipuja kierron aikana, paitsi silloin kun menkat on alkamaisillaan. Mutta tosin en kuuntele normaalisti niin kamalasti kehoni toimintoja tms. Mutta nämä juilimiset ja tuikkimiset tuntuu niin, että ei voisi olla huomaamatta. Mutta nyt vain pelottaa se, että kun olen niiiiiin varma tuntemuksistani yms, että jos täti sitten tulee niin voi sitä pettymystä.

No tulee pitkä odotus tässä tätiä/plussaa odotellessa.

Sirppana jälleen =)

Vierailija
28/121 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin toivon kovasti, että nää on sitä mitä toivotaan. Ja varmasti olisinkin toiveikkaampi jos mulla ei olis tota hormonikierukkataustaa...Nyt on vaan semmoinen olo, etten voi olla yhtään varma mistään..et johtusko raskaudesta vai siitä, että hormonitoiminta käynnistyy uudestaan:/

Mutta pidetään lippu korkealla ja toivotaan parasta:D

Lyydia, jolla nyt kauheat kivut selässä...5 pvää oletetusta oviksesta...

Vierailija
29/121 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen kolmatta lasta hormoonikierukka mirena ja neuvola lääkäri sanoi, että siitä kierukasta irtoaa hyvin vähän sitä hormoonia ja että se poistuu pian poiston jälkeen eli ei pitäisi pitkälti vaikuttaa.

Itse rupesin odottaa kolmosta kolmannella yritys kierrolla, mutta sekin oli ovis testin ansiota, koska kuvittelin oviksen olevan paljon aikasemmin kuin mitä se sitten oli. Eli olin melkein viikon aina etuajassa noissa peiton pöllyttelyissä ja sillon en vielä kovin hyvin tuntenut noita lima juttujakaan. Ja jos en olis silloin käyttänyt lopulta tikkuja niin oltas taas missattu ovis.

En siis usko, että hormoonikierukka enään sinulla vaikuttaisi raskaaksi tuloon. =)

Sirppana, täällä vaunujen ihastelun lomasta =)

Vierailija
30/121 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan poistettiin kierukka vasta joulukuun lopussa...yksiäkään menkkoja ei siis ole vielä tullut sen jälkeen. Miten sulla palautu kierto Mirenan jälkeen? Oliko sulla kipuja tai muuta outoa sen poiston jälkeen??

Mulla ollut tänään tosi paljon menkkatyyppisiä kipuja...nyt alkaa oikeasti tuntumaan siltä, että tässäkö tää tosiaan oli.. :( Finnejäkin leuassa...taitaa täti kurvata...

Lyydia

Vierailija
31/121 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oli kuukautiset koko mirenan käytön ajan tosin niukat mutta oli kuitenkin ja säännölliset. Poistettiin kierron loppuvaiheessa ja melkein heti poiston jälkeen alkoi ihan normaalit menkat jotka oli kyllä aika runsaat, mutta mulla on aina ollut normaalisti runsaat menkat. Eli kierto alkoi heti ja aivan normaalisti. Tosin toisillahan tuo hormoonikierukka jättää menkat pois.

Ei ollut poiston jälkeen mitään kipuja, paitsi sitten normaalit menkka kivut tietenkin.

Niin ja kun kärsin koko hormoonikierukan käytön ajan aivan tajuttomista migreeni kohtauksista niin ne loppui kuin seinään. Minulle ei nuo hormooniehkäisy valmisteet sovi ollenkaan. Joten huomasi, että ei ole enään hormoonia kehossa. Ja raskaus aikanakin kärsin migreenistä enemmän kuin tavallisesti.

Oliko sulla menkat kierukan aikana? Ja sinähän pongasit oviksen samoihin aikoihin kuin minä? Vai muistanko väärin? Minä en vaan jaksa uskoa, etteikö olisi mahdollista että olisit raskautunut. Kun ne hormoonikierukasta irtoava hormooni määrä on todella pientä ja vain paikallista niin ei ne hormoonit sinne pitkäksi aikaa jää kun itse hormoonikierukka on poistettu niin sinne ei jää kuin pieni määrä hormoonia joka poistunee melko pian.

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Eihän tässä nyt enään ihan mahdottoman kauaa tarvitse odotella, että kuinka meille on käynyt.=)

Sirppana 18/30

Vierailija
32/121 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena hormoonikierukan pakkausselosteen ja siellä oli tällainen osio.

"Entä jos haluan tulla raskaaksi tai poistattaa MIRENA-valmisteen muusta syystä?

Lääkärisi voi poistaa hormonikierukan helposti milloin tahansa, minkä jälkeen raskaus on mahdollista. Hormonikierukan poisto on yleensä kivuton toimenpide. Hedelmällisyys palaa entiselleen MIRENA-valmisteen poiston jälkeen."

=)

Sirppana taas, jälleen kerran

Vierailija
33/121 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tuli kuukautiset Mirenan kanssa. Tosin ne oli älyttömän niukat. Mun mielestä mä myös ovuloin sen kanssa, koska kierron keskivaiheilla oli menkkakipuja. Kierukka poistettiin kuukautisten viimeisenä päivänä. Heti tuli hyvin pientä vuotoa ja sitten parin päivän päästä taas niukkaa vuotoa. Ne ei siis oikein voineet olla menkat... Mä uskon, että mulla oli ovis nyt kp 15 paikkeilla oireista päätellen.Lasken siis niistä menkoista, jotka oli vielä kierukan kanssa. Näin ollen kierto olis kohillaan?!?

Ja nyt sitten oli kp 19 ja 20 aika kovia menkkakipuja sekä mahassa että selässä... Tänään ei ole juurikaan ollut. Eli noi kivut oli 4-5 pvää oviksesta. Tänään töissä kun nousin nopeasti ylös niin tuli tosi kova repäisykipu alavatsalle...hetken olin ihan mutkalla ennen kun se helpotti... Mutta joo, edelleen olo epävarma.

Kiitos Sirppana kun jaksat koko ajan tsempata ja olla positiivinen:)) Ei meillä tosiaan enää pitkä matka ole...iloon...tai pettymykseen... :/

Missäs kaikki muut on???

Lyydia kp21/26-30 tai jotain... ;-)

Vierailija
34/121 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain mahdollisia oireita jo???

Vierailija
35/121 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita juu ja ei. Ei ainakaan mitään niin mahtavan upeeta oiretta kuin tuo sinun repäisykipu noustessa tai alaselän särkyä. Nuo kaksi kun on minulle varma merkki raskaudesta.

Elikkä mulla edelleen jatkuu alavatsalla omituinen tunne. Painon tunnetta ja tuikkimisia. Ja pissalla käyn usein, mutta olen muutenkin melkoinen "pissa Liisa". Ja jatkuvasti märkä olo alakerrassa. Välillä ihan tunne, että menkat alkais, mutta eihän ne nyt ole alkamassa viel pitkään aikaan.

Ja voi vitsi, että eilen illalla kutitti nännejä kun riisuin rintsikat. Mutta en laskisi oireeksi kun en ole pistänyt merkille että kutittaako muulloin. Jos olisivat kipeet niin laskisin oireeksi, mutta ei ainakaan vielä siis.

Noita repiviä kipuja ja selkäräskyä odottelen tulevaksi, koska silloin voisin olla jo 90% varma raskautuneeni.

Ja kismittää niin vietävästi, että pitää vielä monia päiviä venata ennen ku voi testata.

En edes ole ihan varma mikä päivä sitä vois tehä testin kun mulla on sellasia one step liuska testejä herkkyys jotakin 10.

Ja oletetusti munasolu olis irronnu (ehkä) pe-la yönä. Mites aikasin tuollaiset erittäin herkät testit vois näyttää mahdollisen raskauden? Tietääkö kukaan?

Niin ja nuo tuikkimiset yms on ihan ihmeellisiä tulee ja menee ihan yks kaks. Tänäänki päivällä seisoin paikallani niin keskellä ala vattaa tuntu kaks erittäin ilkeetä tuikkasua.

On tää kamalaa tää jännittäminen. Ei sovi mun hermoille alkuunkaan ja täällä kuumeilu palstalla terrorisoin koko neliapila palstaa niin ettei juurikaan muut uskaltaudu mukaan. ;)

On niin kivaa kun Lyydia sinun kanssa olen niin samoilla paikkeilla kierron kanssa. Ei tuo minun ukko kulta näistä mitään tajua. Tajuaa sen verran, että heiluttaa peittoja käskystä ja sitten viimestään innostuu kun lapsi on maailmassa. ;) Heh.

Toiveikas Sirppana

36/121 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs teillä kahdella juttu luistaa! Oikein kiva =D mukava lueskella taas noita jännäysjuttuja ja oireiden bongailuja eikä niitä vaan itekseen sitte mieti :)

Muistan jostain lukeneeni että noin 10pv menis oviksesta että sitä plussaa vois jo bongailla mutta tää nyt ei oo mitään varmaa...

Mulla noita repäisykipuja oli ennen muinoin vain ja ainoastaan raskauden alkuvaiheilla...mutta nyt tuon kuopuksen jälkeen ku nelosta alettu ookaileen niin eiköhän noita ole alkanu tuleen vaikkei raskaana olekaan eli on ilmeisesti jotain keltarauhasen matkamietteitä...mulla ainaki ollu siis mutta on kyllä myös sitä r.oiretta...

Eipä mulla oikein mitään ollu...meninpä sitte taas testin aamulla tekemään ja ihan selkeä nega taas..plääh..miksei sitä voi uskoa heti eka kerrasta?? No yks testi enää kaapissa on, katotaan kauanko vielä...?

Oireita on päänupin mukaan koko ajan ja taas ei ollenkaan...ota siitäki nyt selvää..Kohdunnappula/nipukka on kans välillä toooosi kaukana jossain, niin etten ees yllä siihen, välillä taas ihan lähellä, pehmeä ja ihan ku auki ja taas sitte vähän kauempana, kova ja kiinni...eli taitaa tää kroppa tehdä kepposiaan tälle rouvalle...heh..

Hiiva-kaveri taas tulla tupsahti...pari kk sitte syötiin (siis molemmat) ihan kuuri tuon takia ja taas se tuli...ei kivaaa..ja eiku taas kapselia rööriin sitte illalla ja rasvatuubi kehiin ukkokullalle :/ tosi seksikästä :)

Menenpä nyt tästä "oireideni" kans..Aletaanko jo kohta jännäilemään teitä kahta!!? Toivottavasti pääsette heti tuonne o-puolelle ettette jämähä tänne niinku eräät... :/

Mites muilla missäs vaiheessa kiertoa mennään??

nani kp31(26-35)

Vierailija
37/121 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on käynyt sutina. Juttua piisaa :) En nyt ala ihan kaikkea kommentoimaan - ihan vaan lyhyesti tervetulo-toivotukset Lyydialle ja Onnittelut Susamarialle raskautumisesta !!!

Muitakin laihduttajia löytyy siis, kiva! Mun aloittaminen sillä saralla on vähän viivästynyt. Jotenkin tuntuu että jos raskautuis, niin siitä sais motivaatiota myös terveellisesti syömiseen. Ja mullahan on niin että raskaana paino lähtee laskuun vaikken mitään tekisikään. Perusruokavalio meillä on kunnossa. Olen aika tarkka että syödään terveellistä peruskotiruokaa ja paljon kasviksia sekä hedelmää. Kun olen dieetillä niin mulla sellainen oma systeemi, yhdistettynä painonvartijat-pisteitä sekä vhh. Armotonta treeniä. MUTTA sitten kun sorrun niin niin syön ja juon kuin olis yhtä juhlaa, vailla mitään tolkkua :( Elän jatkuvaa on/off-aikaa, nyyt on menossa off. Tavoite olis aloittaa "uusi elämä" niin että se olis lopullista, vähän rennommin mutta niin että sortumista täyshunningolle ei tapahdu. Jotain pientä silloin tällöin, mutta perustiukka-linja jatkuis. Raskausaika olis aika hyvä mahdollisuus, söisin terveellisesti mutta en sais laihduttaa tiukasti vauvan takia. Toivotaan että se viimeistään saa mut kuriin.

Tänään eletään kiertopäivää 12. Eilen aloitettu peittojen heiluttelu, ihan jo varmuudeksi. Ja ettei miehellä ole tunne että seksiä haluan vaan vauvan takia :D Onhan se muutenkin kivaa! Mutta ajateltiin että jos nyt olis peittojenheiluttelu-päivät säännöllisesti LA-MA-KE-PE eli kp13-15-17-19 niin luulis että se osuis sitten kohdilleen: Mutta sehän ei vielä takaa 100% onnistumista, valitettavasti. Toivotaan parasta!

Kaikille oikein kovasti plussa-tuulia *bdbdbdbd*

Palaankin pian keskusteluun mukaan kun täällä on nyt enemmän vilinää.

Noora yk2 kp12/32

Vierailija
38/121 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläppäs tää viikko tuntu niiiin kamalan pitkältä! Ihanaa kun on perjantai ja huomenna saa nukkua pidempään kuin puol kuuteen;-)

Nani76: jep, mulla on kans ollut noita repäisykipuja vaikka en ole raskaana ollutkaan. Eli en automaattisesti kyllä ajattele, että se olis raskausoire! Jotenkin vaan sattui sopivaan saumaan...ja mieli alko kehitteleen sitä siihen suuntaan;-D Mulla on muuten ollut ihan sama ton kohdunnapukan kanssa...välillä niin ylhäällä ettei siihen kunnolla yletä ja sitten taas ihan tossa lähellä...eli siitä mä en osaa päätellä yhtään mitään:/ Harmi sitä sun negaa!!! Toivotaan, että muuttuu vielä plussaks:))))

Sirppana: Mä meinaan sinnitellä ainakin ens viikon lopulle jos täti ei ennen sitä kurvaa paikalle...Päätin, että nyt en hötkyä...mutta saas nähdä kun mennään ens viikolle;-) Mä kans inhoan tätä jännittämistä. Voi kun voiskin nukkua ens viikon lopulle asti...

99Noora99: Meilläkin aloitettiin tässä kierrossa ajoissa ja heiluteltiin peittoa välillä joka päivä ja välillä joka toinen päivä. Kaikkemme siis ainakin yritetty:D Mäkin haluaisin, että sitä ei tehtäis vaan vauvan takia, mutta mitenkä se mieli työskenteleekin niin, että se vauva-asia pyörii koko ajan mielessä...

Omaa napaa: Taas jotain uutta...joka voi yhtä hyvin olla oire lähestyvistä menkoista kuin raskaudestakin...eli rinnat alkaneet aristaa tänään, painontunne alavatsalla...ihan kun se olis vähän turvoksissakin?!? Mutta joo...nää voi tosiaan tarkoittaa valitettavasti myös menkkoja:(

Lyydia kp 22/26-30

Vierailija
39/121 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Toivon niin kovasti sinulle sitä plussaa, että pisti minuakin harmittamaan sinun nega.Voihan se vielä muuttuakin. Toivotaan että teillä tärppää pian. Ja ilmoittelepa miten käy. =)

Pidän peukkuja sinulle.

99Noora99: Kuulostaa todella hyvältä tuo teidän suunnitelma peittojen heiluttelun suhteen. Itse ainakin totesin, että jos nyt ei tärppi käy niin ensi kierrossa tolla menetelmällä mennään, koska kyllä oli uuvuttavaa puuhailla joka päivä. Nyt ei nimittäin mielenkiintoa tunnu olevan sille saralle ollenkaan. =)

Lyydia: Ja minä jaksan niin kovasti uskoa, että olisit raskautunut. Jännittää ihan kamalasti sinun puolesta. Ainakin nuo sinun oireet kuulostaa niiiiin hyviltä. Mutta katsellaan ja toivotaan, että nämä päivät menee nopeasti.

ON: Tänään olen yrittänyt kovasti keskittyä kaikkeen muuhun kuin vauva haaveisiin, mutta on niin vaikeaa. Koko päivän olen ollut kuin myrskyn merkki ja kaikki ahdistanut. Välillä on taas tuikkinu tuolla mahassa, mutta ei kovin pahasti. Ukko kullassakin taas kaikki ärsyttäny. Minulla ei oo rinnat mitenkään kipeet, mutta ihan kuin mokomat olisivat kasvaneet. Vasta jokunen viikko sitten kiukuttelin, että kun olen laihtunut niin että rintsikatkin on jääneet isoiksi ja nyt ne vaikuttaa taas ihan sopivilta joskin melkein ahtailta. Ja paino oli kuiten taas tippunu 1kg joten en ole lihonut.

Jaa a, pidän kaikille kovasti peukkuja raskautumisen suhteen ja kiva, että vilkastuu hieman tämä neliapiloiden palsta. =) Pelkäsin jo, että kohta pidän täällä yksin jotakin oire päiväkirjaa. =)

Ja voipi olla etten jaksa odottaa testin tekoa enempää kuin ensi viikon puoliväliin. Olen niin malttamaton.

Sirppana kp19/30 (oviksen mukaan saattais nyt olla kierron pituus 28)

Vierailija
40/121 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekös se niin, että oviksesta 14 pvän päästä pitäis alkaa menkat...tai olla alkamatta;-)

Jos näin on niin sitten mun kierto olis 28-29 pvää, koska mun mielestä bongasin oviksen 14 tai 15 pvä. Ja sehän olis sitten vasta ens vkon lopulla..oih, sinne on ikuisuus...

Lyydia