Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN TAMMIKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin minä olen sen ymmärtänyt, mutta jos en ihan väärin muista niin vois olla eri naisilla eri tuo aika, mutta 12-16 päivää oviksesta.

Yleisin olis se 14 päivää.

Korjatkaa jos olen aivan hakuteillä tässä asiassa.?

Sirppana

Vierailija
42/121 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenhan minä käynyt aika tiheästikin teidän keskusteluja. Kirjautua en ole jaksanut kun jotenkin tulee vain paha mieli, kuume on valtava ja vuodesta toiseen istun ja toivon.

Nyt on kuitenkin ilmassa varsinaista piinaa täälläkin. Eilen tuli pientä tuhrua, tänään pienen pieni veriviiru (luulin ensin sitä langaksi). Ja yleensä kun alan vuotaa heti kuin seula! Kaiken lisäksi eilen oli kp23 ja tänään siis 24. Vai onko kuitenkin 1 ja 2??

Ihan järkyttävän väsynytkin olen. Ihan kooma olo.

Eipä silti auta muuta kuin odottaa ja odottaa.

Voi kurjuus Nani negasta, sinulle sen plussan jo toivoisi jos kenelle.

Vaikka kyllä te kaikki se jo saisitte saada.

Hyvää viikonloppua ja piinailua!

äitix3 kp24/25-25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ilmeisesti jo pidempään ollut yritystä? Onko aiemmat raskaudet alkaneet helposti? Toivottavasti nyt on tärppi käynyt! *peukuttaa*

Lyydia

Vierailija
44/121 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani ja äitix3; Miten menee? Onko mitään uutta? Testejä tehty? Vai onko se tädin ryökäle yllättänyt?

Lyydia: Mikä sinun meininki? Uusia oireita suuntaan tai toiseen?

Minä päätin tänään aamulla, että nyt tämä nainen rauhoittuu ja ottaa itseään niskasta kiinni kun eihän tästä vouhottamisesta tulee mitään ja, että petyn sitten niiiiin pahasti kun täti tulee.

No, joo ihan hyvin meni päivä hokiessa mielessä itselle että täti tulee viikon kuluttua.

Mut ans olla kun ilta tuli ja rupes paleltaa niin, että piti vaatteita lisätä ja nytkin on nenä aivan jäässä. Palelen kyllä jaloista iltaisin, mutta että nenä ja sormetkin ihan kohmeessa. Niin johan ne raskautta meinaa...tottakai. ;) Ja selkääkin on ruvennu vähän nyt jomottaa ja tottakai se johtuu raskaudesta, eikä suinkaan jatkuvasta koneella kyyhöttämisestä. ;)

Kyllä tää minun pääkoppani on sitten uskomaton.

Noh jos se täti sitten viikon kuluessa tulee kylään niin eiköhän sitä sitten ens kierrossa osaa ottaa vähän iisimmin kun on pudotettu pilvilinnoista.

Että sellaista vouhkaamista tänään. =)

Sirppana kp 20/30

Vierailija
45/121 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppana: voi vitsit miten me mennään samoissa...sekä kierrossa että ajatuksissa;-) Mä kans eilen vakaasti päätin, että nyt loppuu tää vouhotus! Ja...jaksoin mä ehkä pari tuntia:/ Mua ärsyttää tää itsensä tarkkailu, mutta en pysty sitä lopettamaan!!! Mulla ihan sama fiilis, että eiköhän ens kierrossa oteta huomattavasti coolimmin jos nyt pudotaan kovaa ja korkealta...

Oma napa: tuntuu, että ainoa oire on oireettomuus :(( Ihan kuin ne vähäisimmätkin katoais...rintoja sillain repii, mutta yhtään isommat ne ei todellakaan ole. Eilen oli vähän menkkakipuja, valkkaria tulee reilusti ja kohdunnapukka ulottumattomissa... Positiivista on se, että pinna ei ole juurikaan kireällä. Yleensä noin vkoa ennen tätiä mä olen aivan JÄRKYTTÄVÄN tuittupää. Mutta siis mä olen edelleen niin varma, että raskaana tässä ei olla...jotenkin ajatukset suuntautuu jo ens kiertoon. Mutta joo...ei todellakaan pitäis heittää kirvestä vielä kaivoon kun päiviä jäljellä runsaasti ;-)

Mukavaa sunnuntaita kaikille :D

Lyydia 24/26-30 tai jotain...

Vierailija
46/121 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ajatelin ilmoittaa, että meille syntyis tyttövauva 13.1.2010. Synnytys oli tosi nopea 2h20min. Vauva päätti syntyä jo 37+1 rv:lla. Kotona ollaan ja voidaan hyvin.

Toivon kaikille plussaonnea!!!

Nyt vauvaa syöttämään.

Vierailija
47/121 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aina kuulla vauvan syntymisestä. Ja olipa kerrassaan nopea synnytys!

Herää toive, että jonakin kauniina päivänä pääsee itsekin kertomaan vauvan syntymä uutisia.

Nyt minä olen kuten myös Lyydia aivan varma, että täti rykäisee lähipäivinä kylään. Sain aivan kammottavan vimman siivota. Nyt kyllä meidän sauna ja kylppäri hohtaa puhtauttaan. Ja tällainen siivousvimma tulee aina ennen tätiä.

Toisaalta mahtavaa kun tulee puhdasta. Jos vielä huomenna saisi tuon tyttöjen vessan pestyä tiptop puhtaaksi.

Olin aamusta kuin perssiisiin ammuttu karhu ja kaikki sai kuulla kunniansa ja keskellä päivää simahdin sohvalle ja sitten alkoikin se siivoominen.

Taisi tuo loman jälkeen normaaliin arkeen palaaminen olla hieman rankkaa. Ja sitten vielä nuo tuloillaan olevat melko varmat menkat tekee vielä ärhäkämmäksi.

Että sellaista sunnuntaita täällä.

Ja uusi viikko ja uudet kujeet alkaakin sitten huomenna.

Sirppana kp 21/30

Vierailija
48/121 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkö tosiaan TAAS itseni löydän?! Vaikka niin monesti jo olen muuta vannonut... Potkikaa mut ulos jos ette enää jaksa :-)

Kaikille en nyt jaksa alkaa kommentoimaan erikseen, mutta pakko laittaa Minä79:lle onnittelut pikkuprinsessasta!

Ja uusille tervetuloa! Toivottavasti vierailunne jää lyhyeksi :-)

Mulla oli siis keskeytynyt keskenmeno joulukuussa rv 10, lääkkeillä tyhjennettiin 19.12. 2 viikkoa ennen tyhjennystä jo tiesin ettei kohdussa kukaan kasva, ja se oli kyllä hermoja raastavaa aikaa. Silloin vannoin etten ikinä enää raskaaksi halua, ja hommaan pillerit heti kun kohtu on tyhjä. Toihan oli meille toinen km, edellinen oli elokuussa. Vaan niin se taas mieli muuttui kun pahin pettymys meni ohi ja täällä ollaan :-) Mulla on viikon päästä kontrolli Hcg-mittaus, ja vasta sen tuloksen saannin jälkeen olis lupa yrittää uutta raskautta. Siis jos se olis tarpeeksi matala. Itse tein r-testin 3.1 ja silloin siihen tuli vielä vahva plussa samantien. Vähän pelottaa että mitäs jos tässä vielä kaavintaan joudun... Me ei kyllä ihan olla lääkärin määrystäkään noudatettu, vaan ilman ehkäisyä ollaan muutamaan otteeseen peuhattu. Eli jos arvo olis korkeella niin ilmeisesti pitäis sitten vielä varmistaa sekin onko kyse uudesta raskaudesta vai km jäänteistä... Joten toisaalta kyllä toivon nyt että testi näyttäis puhdasta nollaa.

Plussaonnea kaikille, täällä olikin monta piinaajaa nyt alkavalle viikolle!

Sekavan tekstin takana

Paritonsukka

Vierailija
49/121 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa takaisin! Toivotaan, että sulla laskee arvo pian, että pääset uuteen yritykseen. Mulla oli tuulimunaraskauden jälkeen 2 viikon kuluttua arvo 24 (se oli 2.12). Sen jälkeen sitä ei enää mitattukaan. Plussasin 7.1 eli yhdet menkat tuli välissä. Silti tuntuu epävarmalta olo, että onko täällä ketään vai ei. Ultraan pääsen vasta 29.1. Siihen asti jännäillään.

Susamaria 5+2 ?

Vierailija
50/121 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritonsukka: Kiva, että päätit tulla joukkoon. Ei ole ollenkaan noloa muuttaa mieltään. Toivon sydämmestäni, että plussaat mahdollisimman pian ja, että seuraavalla kerralla pääsette odotuksen loppuun saakka ja saatte nyytin syliin saakka. En voi edes kuvitella miten rankkaa on teillä ollut.

Sen vain voin kuvitella, että jos itse joutuisin samaan tilanteeseen niin olisin ihan rikki.

ON: Minua voisi joku tarrata olkapäistä ja hieman ravistella. On niin ketuttanut tänään oma malttamattomuus. Eli siis eilen muutamaan otteeseen huimasi ja illalla hampaita pestessä meinasi laatta lentää. Noh, tottakai minä taulapää menin aamulla tekemään raskaustestin. No tietenkin se on nega voisko edes ollakaan muuta kun oviksesta on noin 8 päivää ja tiesin sen, mutta kun joku pieni piru päässä komentaa tee nyt se testi tee vaan. Ja sit kiukuttaa, että miksi kuuntelin sitä ääntä. Miksi pitää olla niin malttamaton, vaikka tietää ettei se testi vielä luultavammin kuitenkaan näyttäs mitään.?

Pitää varmaan komentaa mies piilottamaan nuo testit. (Ja sitten testaus himon rivatessa tonkisin ja sotkisin koko huushollin metsästäessäni raskaustestiä) =)

Että sellainen riivaus tänään. =) Taidan olla ihan vallan sekoamassa koko vauvakuumeni kanssa.

Riivattu Sirppana kp 22/30

51/121 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä79: Oikein paljon onnea pienen prinsessan syntymän johdosta! Voi että onki ihanaa!! Teillä olikin oikein rytinätahti ku noin nopsaan pienokainen tänne saapui :) Nyt sitten vaan nautiskelemaan ainutlaatuisista hetkistä!

Tervetuloa vain takaisin Paritonsukka!! Tänne mahtuu oikein hyvin vielä, älähän nyt siitä nolostu! Lisäsin sut siis takaisin listalle, minne kuulutkin :) Toivottavasti hcg-arvot ois jo sitä nollaa että pääsette taas yrittämään, tai oisko tärppi sitten jo käynyt :)

Noora: Kuulostaapa tutulta tuo on/off elämä...mulla on samanlaista aina silloin tällöin. Meillä kans syödään hyvin ja terveellisesti ja kaikki muut ovatkin meillä vähintäänkin norm. painoisia vaikka he vetävätkin sitte noiden terveellisten ruokien lisäksi myös kaikkea suklaasta sipseihin (eivät tosin tietenkään joka päivä!) mutta eihän se niissä millään näy :/ (toisin kuin eräällä).

Ite kans olen ajatellut että jospa sitä sitte ku tällä linjalla nyt olen (siis ilman niitä herkkuja tms.) niin ois vauvan hyvä masussa kasvaa, mutta sehän ei mulla takaa sitä etteikö painoa raskauden aikana tulis...sillä pahoivoinnista ja oksuista huolimatta kroppani luulee raskausaikana että kaikki hamstrataan ja niistä pietäänki kiinni sitten kaikin voimin eli tasaisen tappavaan tahtiin kerrytin joka raskaudessani (jotka siis vauvaan asti pääsivät) sen vähintään 0,5kg per viikko ja ku tällä tytsyllä se imettäminen ei kiloja vie niin tässä sitä ollaan +27kg verrattuna elämään ennen esikkoa...he heh..no ei kyllä kauheesti naurata...mutta toivossa on hyvä elää ja ehkä sitä joskus taas ois sen vitosella alkavan painoinen =DD

Hyvältä kuulostaa tosiaan noi siivouspäivät...toivotaan että niistä apua tärppiin ois! bd bd bd

Lyydia: aiaiai noita sun oireita, kuulostavat niiiin hyviltä että, varsinki tuo oireettomuus, on just sitä itteään! Millon sitä testituloksia saadaankaan??

Sirppana: Vau, onnea kilon menetyksestäsi! Voi että se taitaaki olla oikein kunnon oire tuo rinta-juttu, entäs sitten palelu, oioioi, jännää!!

*muoks* oltiinkin näköjään yhtäaikaa linjoilla...pahoitteluni negasta!! Tiedän todellakin tunteen ja se tunne ku tulee niin se testihän on tehtävä just sillon, heti eikä melekeen!! Mutta sulla vielä aikaa on kyllä plussata,päiviä vielä siis riittää! Peukkuja sulle bd bd bd Koitahan jaksella... :) (paraskin puhuja... :/ )

Äitix3: moikka taas!! Jaahas ja tuleeko se seuraava plussa sieltä!! Eiköhän ne tuhrut ja veriviirut enteilekkin sitä, vai mitä! Millonka aattelit testiä vääntää? Ja tuo väsymys sitte...Tuuhan kertomaan miten meni!!

Susamaria: Ei enää kauaa!! Enää reilu viikko niin pääset ultraan...koitahan vielä vähän jaksaa ootella vaikka se aika tuntuu niiiiin pitkältä :)

ON: juu sitä samaa tänne mitä viimeksi...en oo testannu eikä täti oo vielä saapunu...tosin olo on kyllä sellanen että ne alkaa minä hetkenä hyvänsä ja sitä ensimmäistä tuhrua olen yrittäny vessareissuilla bongata, tosin tuloksetta...Testin (sen ainoan mikä kaapissa enää on) aattelin aamulla tehdä jos siihen enää sitten tarvetta on...Oireita ku ei ole ainakaan sinne plussan puolelle niin siihen en oikein jaksa uskoa...en enää...

Rupeaa pikku hiljaa tympimään nää kilometrin mittaiset kierrot, plääh! Clomit tulee siis käyttöön kp3 jos ja kun se täti suvaitsee saapua...

Mutta tää viikko onki sitte tosi jännä...saas nähä montako plussaa täällä hehkutetaan?!?!? toivottavasti tooooosi toooosi monta!!

nani kp35 (26-25)

p.s. pitäs koittaa käydä useammin kirjoittelemassa ku meinaa tulla joka kerta melkonen romaani...toivottavasti ette ihan kuolemaan asti tuskastu näistä mun jutuistani...

52/121 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli negahan se sieltä taas vaihteeksi tuli...eli nyt sitte vaan oottelemaan sitä turkkasen tätiä jos se suvaitsis joskus saapua...

Toivoa ei todellakaan enää tän kierron osalta ole ku kp:t on jo 36 ja testi negaa...

Parempaa testausonnea teille muille!

Toivoopi turhautunu nani kp36

Vierailija
53/121 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsin nega. Todella harmillinen juttu. Niin odotin, että tulet tänään kertomaan plussa uutisia. Minkä merkkisellä testillä testasit? Jos kuitenkin olisi vielä mahis plussaan. =)

Olitko muuten kotiloissa tuolloin vuonna 2007? Mietin tuossa jo aikaa sitten että sinun nimimerkki on yhtä tuttu kuin Aiha ja eilen illalla hoksasin, että olisi mahdollista, että olet kotiloissa pyörinyt. Itselläni nimimerkki oli silloin Tsirppana.

Lyydia: Huhuu, kuinkas kulkee? Alkaa tulemaan ikävä. =)

Minulle ei sen kummempia. Pientä kiristystä oikealla puolella ala mahaa ollut välillä, mutta ei mitään repäisy kipua kuitenkaan. Toivoni olen jo melkein menettänyt, mutta kuitenkin vielä pieni toivon kipinä on jäljellä, mutta ei auta kuin odottaa.

Sirppana kp 23/30

Vierailija
54/121 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Minä79:lle tyttövauvasta :)

Paritonsukka: Kiva kun palasit. Toivotaan että arvot laskee ja pääsee tosi toimiin. Vai josko sittenkin se tärppi jo?

Sirppana: Noi testit kyllä oikein riivaa. Niitä on vaan pakko tehdä vaikka olis varma että on liian aikaista. Pitäis vaan malttaa odottaa. Ainakin se 10pv oviksesta, mielellään se 14pv. Mä olen jo sitä mieltä että pitäis vaan odotella kun menkat noin viikon myöhässä ja sitten mennä tervariin labraan, ei menis omaa rahaa. Mutta kuka jaksaa malttaa odottaa? No, mulla on nyt kaksi testiä valmiina kaapissa, kai ne pois on tehtävä - sitten kun aika on ;)

Nani: Surku että tuli negaa. Mutta onko tätiä kuulunut? Jos oli jo kp36, voisko vielä olla mahdollisuus että se kääntyis plussan puolelle? Peukkuja bdbd

ON: Meillä olis sitten tänään SE päivä. Ovis on oireista päätellen tänään tai viimeistään huomenna. Välillä särkee masua ja aamulla bongasin kunnon "kananmunan valkuaiset" Tänään kp16 ja aika tarkka kierto siis on. Viimeksi kierto 32pv ja ovis kp17. Petipuuhiin siis illalla. Vähän alkoi mietityttämään kyllä koko vauvahanke sunnuntaina, kun raha-asioista puhuttiin. Mies vähän lirissä laskujen kanssa ja puhui autosta luopumisesta! Mietin vaan että mitä elämä on 4 pienen kanssa kun meiltä on kuitenkin kauppaan tms noin 2km. Ja muutenkin! Mutta toivotaan että asiat kääntyy vielä hyväksi ja saan pitää auton, joka on vielä iso, käytännöllinen.... Vauvahanke jatkukoon kuitenkin. Jos kk vaihteessa negaa tulee niin mietitään sitten uudelleen lapsilukua, rahaa ja muutakin. Nyt ruokaa kirpuille jos malttavat Leijonakuninkaan stopata :)

Noora yk2 kp16/32

Vierailija
55/121 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tänään sairaslomalla aivan järkyttävän migreenin takia. Aivan hirveetä kun ei ole voinut ottaa migreenilääkkeitä. Päivä kulunut Idoa halatessa ja kärsiessä...olo edelleen aivan kamala:((( Ja nyt sitten tosiaan housuissa sitä ruskeaa...joten täti kurvaa kohta paikalle...

Tässä nyt kovasti pohdin, että uskallanko jo ottaa migreenilääkkeet?!?!? Kun voihan tota ruskeaa joskus tulla raskaanakin...siihen en kyllä usko, mutta ainahan on mahdollista niin kauan kun kunnon vuoto alkaa. Mä en vaan nyt enää jaksais tätä kamalaa oloa:´(

Vierailija
56/121 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa...migreeni on niin kamalaa ja vielä tuhrut päälle niin on varmasti todella kurja olo.

Eikös sitä sanota, että sikiölle ei ole haittaa aivan alkuraskaudessa jos esim äiti juo alkoholia eikä tiedä olevansa raskaana. Minä luulisin, että jos oletkin raskaana ja nyt otat migreeni lääkkeen niin ettei siitä olisi sikiölle haittaa.

Netistä etsin " Tiukasti alustaansa kiinnittynyt alkiorakkula paisuu edelleen, ja sen solut jakautuvat muutaman kerran vuorokaudessa. Osa solukosta muodostaa tulokkaan ”evääksi” ruskuaispussin, joka aluksi ruokkii ihmisenalkua, toimii aineenvaihdunnan varastona ja ensimmäisten verta muodostavien solujen syntypaikkana."

Elikkä ymmärsin, että tässä vaiheessa, vauvaan ei vaikuttaisi tuo migreeni lääke. Mutta mutta en siis ole tästä nyt ihan 100% varma joten mieti.

Itse kyllä nappaisin lääkkeen vielä tuossa tilanteessa, mutta viikon päästä harkitsisin pitkään.

Tai tee testi ja katso sitten otatko vai et. Sullahan olisi jo kp 26 vai 27.

Toisillahan tuota tuhrua tulee odotellessakin.

Tulipas sekava, mutta toivottavasti sait jotain apuja.

Sirppana

Vierailija
57/121 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh, kp4 mennään ja mietitään jatkoa.

Nanille halit ja tsemppaukset. Ehkäpä vielä pian...

äitix3

Vierailija
58/121 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kurjuus. Kylläpä se täti nyt meinaa kiusata kaikkia ja tunkea kaikkien luo kylään.

Niin kun olen odotellut plussia teille kaikille.

Pahoittelut tädin ryökäleen saapumisesta.

Ensi kuussa on kyllä kohta kaikki niin samoissa kierron päivissä, että voi sitten antaa tädille köniin ja tehdä joukko ryysiksen tuonne neliapiloihin odotus puolelle.

Tuskinpa sitä plussaa meikäläinenkää saa ihan on sellainen tunne. Höh. No jos on täti tänne tullakseen niin tulkoot sitte hieman etuajassa niin ei mene päiviä hukkaan.

Vierailija
59/121 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä Anervan täsmälääke ja siitä oli netissä, että ei saa käyttää raskaana ollessa, koska aiheuttaa keskenmenoja...eli en sitten kyllä uskalla yhtään riskeerata. Ensin mäkin ajattelin just sitä, että vois ottaa kun ei periaatteessa voi vielä tietää et onko raskaana vai ei...mutta sitten kun luin ton niin en uskaltanut ottaa. Tuhruttelu on tosi vähäistä, joten katsotaan nyt. Jotenkin vaan on jo aika luovuttanut olo :( Katselen huomiseen...tai torstaihin ja jos ei täti kunnolla kurvaa niin sitten vois testata.

Lyydia kp 26/??

ps.Anteeks, en jaksa nyt kommentoida muuta tän kamalan olon takia:((

Vierailija
60/121 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa. Toivotaan että särky kuitenkin helpottaisi ihan itsestään suht pian. Jaksamisia. =)

Noora: Unohdin ihan kokonaan. Teillä on villit peittojen tuuletus päivät nyt sitten jos ovis pongailtu. =) Voimia ja intoa sinne. =) Toivottavasti nyt tärppää ja siimahännät löytää oikeaan paikkaan. =)

Salkkareita katsomaan...

Sirppana