Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Nurmi: lapsi jää isälleen.

Vierailija
08.01.2009 |

vakavasti masentunut, ettei pysty huolehtimaan.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas aikamoiset kuvat, miten se edes tuollaisiin ilkesi mennä? Tiedän että lapsen teko tekee vartalolle tepposet, niinkuin omallekkin, mutta en ilkeisi mennä esittelemään raskausarpisia rintoja... Ja mainostetaan vielä seksikkäinä kuvina...

Näinpä tiedämme mikä on tälle Elinalle elämässä tärkeintä, voi lapsi raukkaa. Toivottavasti isä on edes aikuinen.

Vierailija
102/112 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, että noin pieni (1-vuotias) lapsi jää isälleen. Mikäköhän siinäkin syynä, eikai tuo masennus enää voi olla syynä. Eikös se ollut synnytyksen jälkeinen masennus kuitenkin.

en lukenut koko viestiketjua..., mutta sitä sattuu. Minä (isä-siis ja YH) jäin lasteni kanssa kolmestaan, kun nuorempi oli 8kk ja vanhempi 4v 8kk. Että silleen. Äidille tuli vapaudenkaipuu..., eikä ollu edes missi. Nyt olen ollu lasten kanssa 2v 4kk ja vietän elämäni rikkainta aikaa, en tod vaihtais vapauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/200904179428360_vi.shtml

Paranemisia Elinalle ja voimia sekä Elinalle, että läheisille.

Vierailija
104/112 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Elinan touhut niin klassista maanisdepressiiviseltä. julkkiksena olo ja bipo on kyllä v-mäinen yhdistelmä..

toivottavasti osaat Elina nyt pitää itsesi kuosissa, syöt lääkkeet kiltisti ja sitä rataa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200904179428360_vi.shtml

Paranemisia Elinalle ja voimia sekä Elinalle, että läheisille.

niin joo, biposta ei voi koskaan parantua..

Vierailija
105/112 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jäi kiinni kun pölli jostain rättikaupasta (HM?), missä oli töissä, vaatteita ym.?

Vierailija
106/112 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miski antaa haastattelut hymylle ja seiskalle. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, niinku pruuukataan sanoa!! En ees toivota tsemppiä kun en oikeasti jaksas mielistellä moiselle naiselle.

Vierailija
107/112 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on vakava sairaus ja teistä tuskin kukaan on Elinan tuttavia. Täällä vaan taas arvuutellaan täysin idioottimaisia syitä sille että lapsi on isällään kun ei paremmasta ymmärretä. Elina on AIKUINEN nainen ja saanut lapsensa aikuisena, täällä keskustellaan kuin hän olisi jokin teini joka on vahingossa tullut raskaaksi jossain kotibileissä. Tulin itse äidiksi 21-vuotiaana, samoin oma äitini ja voin taata, että se on täysin normaali ikä naiselle tulla raskaaksi. Joten ikää on aivan turha enää aikuisten ihmisten kohdalla alkaa pitämään jonain syynä sille, että lapsi on annettu isällensä. Kukaan terve ja hyvinvoiva ihminenhän ei anna lastaan pois. Omasta mielestäni tuo vakava masennus on jo hyvin selkeä syy miksi äiti ei pysty airastaessaan huolehtimaan lapsesta.

Ihmisten aivottomuus ällöttää. Toivottavasti sairastutte itse johonkin vakavaan mielenterveyden häiriöön ja voidaan sitten katsoa kuinka täydellisiä äitejä taas olette. Yäk.

Vierailija
108/112 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etä-äiti. En tuntunut kelpaavan äidiksi masennuksen ja pakko-oireisen häiriön vuoksi. Olen luovuttanut, kun aina oltiin kimpussa. Lapset silti tuntuvat kaipaavan, ei ole hyvä pokeri-addiktin isän kanssa. Mutta kuka tutkisi isät kuten minua on tutkittu. Ensikoti suositteli huostaanottoa koska lapsi nukkui vieressä ja kannoin liinassa ja imetin yksivuotiasta. Lapsella ei ollu ns. Omaa tilaa jonkun psyk. Mielestä.. Mutta.. Voin minäkin selittää naapureille, että Kun lapsilla on ne hoitopaikat ja isä tienaa jne. ja lapsilla on parempi siellä.. Vaikka kuinka kärsin, on helpompaa valehdella, että on oma valinta.

Vierailija
109/112 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt pitaisi sitten tietaa, kuka ihme on Elina Nurmi????

Vierailija
110/112 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottuani eilen Maria Veitolan Showssa Elina Nurmen esiintymistä, niin mieleen tulee vain ja ainoastaan syvästi narsistinen persoonallisuushäiriö. Ohessa linkki narsismin / narsistisen ihmisen tunnusmerkeistä.

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html

Vierailija
111/112 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene mitenkään ymmärtämään tuollaista haukkumista, syyllistämistä ja muka kaiken tietämistä. Toivon tosiaan että vain nettiminät keskustelevat ja netin ulkopuolella olisi hieman enemmän ihmiselämän ymmärtämistä ja sen vaikeuksienkin käsittämistä. Puhumattakaan miten kestätte menestystä jonka joku toinen kohtaa. Ehkä vähintään omalla nimellä toimiminen pakottaa olemaan ilmaisematta tuollaisia haukkuja vaikka ajatukset olisivatkin noin rumia muista ihmisistä. Olen jo aikaa sitten lopettanut esimerkiksi iltapäivien keskustelupalstojen lukemisen koska niistä saan vain pahaa mieltä. Yllätyin kuin myös vauva-lehden keskustelupalsta tällainen. No, onneksi lukeminen on vapaaehtoista ja minulle tämä on viimeinen kerta kun avaan keskustelupalstan. Tavoitelkaa omaa onnea! Ehkä sitä kautta kateus ja aliarvostaminen ja kaikenlainen negatiivisuus vähenisi.

Vierailija
112/112 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisille voi tulla yllätyksenä se, että julkisuudessa riepotellaan kaikkia, jotka oman elämänsä riepoteltavaksi antaa. Jos kerrot julkisuudessa häistä ja lapsen syntymästä, julkisuudessa saadaan kertoa myös erosta ja huoltajuusjärjestelyistä.

Joten miettikää miettikää MIETTIKÄÄ mitä itsestänne julkisuuteen annatte. Se kun ei ole oikein koskaan se renki vaan lähes aina isäntä.

T: Yksi, joka tekee julkista työtä, mutta pitää todella tarkkaan huolta yksityisyydestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi