Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat miksi huudatatte vauvaanne keskellä kaupunkia asioidessanne rattailla?

Vierailija
01.11.2009 |

Tekisi mieleni huomauttaa asiasta. Ettekö te kuule kun vauvanne itkee? Ottakaa vauva syliin ja lohduttakaa sitä.

Syöttäkää vauvaanne, tehkää jotain tekee niin pahaa katsella välinpitämättömiä vanhempia.

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä esittäydyn ennen kommenttia, jolloin annan pehmeämmän vaikutelman. Saatan neuvoa pari tai kolme kikkaa ja kas kummaa lapsi rauhottuu kuin ihmeestä. Ja aina ollaan oltu kiitollisia minulle. Harvoin törmää agressiivisiin äiteihin ja julmiin katseisiin. Ilmeisesti asun niin hyvällä alueella.

T: yhen anoppi

Vierailija
2/151 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni itki ja huusi elämänsä ensimmäiset 2,5v. Aivan sama, oliko sylissä, sängyssä, vaipat vaihdettuna, ruuat annettuna, autossa vai missä. Se huusi aina. Joka ikinen ilta huusi kuusi tuntia, ennenkuin nukahti. Elin ihan oikeasti kaksi ensimmäistä vuotta seinien sisällä, kaupassa toki kävin. Häpesin ja olin todella rasittunut ja harmissani siitä, että AINA joku kommentoi, että MIKSET tee mitään! Teinhän, ympäri vuorokauden! Mutta joskus ON pakko mennä kauppaan, jo ihan senkin takia, että saisi vaihdettua niitä puhtaita vaippoja...

Ei ole pakko ymmärtää, että toisten lapset huutavat, ihan oikeasti lähes kokoajan. Eikä siinä auta syli tai tissi. Ja se ei ainakaan kenenkään oloa paranna, että siihen mennään niitä kaikkitietäviä neuvoja jakelemaan. Kerran itkin pitkään ja hartaasti, kun jouduin lapseni bussilla lääkäriin viemään. Tietenkin se huusi koko matkan sinne ja takaisin ja joku älypää kommentoi, että "onko pakko tulla huudattamaan niitä kakaroita julkisiin paikkoihin muiden kiusaksi?". Joo, nimenomaan on, eipä sitä ihmisillä muitakaan huveja ole...

Nimim. 4-vuotiaan äiti, joka on tänä vuonna uskaltanut jo parikin kertaa julkiseen kulkuvälineeseen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan vauvan vaunuihin ja lähden työntelemään vaunuja. Vauva saattaa itkaista vähän hakiessaan unta. Sen jälkeen hän nukahtaa vaunuihin ja nukkuu kylläisenä ja tyytyväisenä unensa.

Kaikki eivät ymmärrä, että osa lapsista tosiaan hieman itkee väsymystään. Joillain enemmänkin. Joku lapsi saattaa itkeä herätessäänkin. Ajatelkaas. Tämänkö vuoksi minun tulisi nukuttaa lapseni sisällä?! Täällä on naurettavaa porukkaa!

Vierailija
4/151 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuto alkoi samantien kun rattaisiin heidät laittoi.

Asioilla oli kuitenkin joskus käytävä ja kahta lasta ei sylissä kanneta puhumattakaan että samalla hoidettaisiin ostoksia, joten joko lapset itkee tai jää asiat hoitamatta.

Vierailija
5/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän voi olla vaikka 24/7 huutava koliikkivauva ja puolikuollut äiti. Kyllä heilläkin on oikeus lähteä ulos kodistaan.

Vierailija
6/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaa..

Vierailija
7/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonattavasti miellyttävämpää sekä vauvalle että äidille, jos sen voi tehdä piennematkan päässä sisätiloissa, ehkä jopa vauvanhoitohuoneessa kuin jos ryhtyy toimeen keskell äkatua, tuulessa, vesisateessa tai pakkasessa.

Vierailija
8/151 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko meillekin?

Yleensä esittäydyn ennen kommenttia, jolloin annan pehmeämmän vaikutelman. Saatan neuvoa pari tai kolme kikkaa ja kas kummaa lapsi rauhottuu kuin ihmeestä. Ja aina ollaan oltu kiitollisia minulle. Harvoin törmää agressiivisiin äiteihin ja julmiin katseisiin. Ilmeisesti asun niin hyvällä alueella.

T: yhen anoppi

Vierailija
9/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauvani itkee. Painan katseeni kohti maata ja koetan poistua paikalta aiheuttamatta enempää häiriötä. En tarkoita pahaa. En vain jaksa repiä vauvaa joka kerta vaunusta kun itku tulee.

Vierailija
10/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun te av-mammat ootte kaiken asiantuntojoita.

Hankkikaa enemmän kuin 1 vauva ja osaatte olla huutelematta typeriä.

Itkulle voi olla monta syytä - kuten just toi unen etsiminen. Jos ap sun vauvas ei itke just ennen nukahtamista niin se ei tarkota että muut mammat joiden vauvat itkee rääkkäis niitä.

Vierailija
11/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ihan vakavalla naamalla yritetään väittää, että joidenkin äitien pitää olla neljän seinän sisällä, kunnes lapset "osaavat käyttäytyä". :) Jotkut vauvat nyt vaan itkee, eikä kaikilla äideillä ole mahdollisuuksia tai henkistä kapasiteettia olla koko vauvavuotta mökkiytymässä!

Oma esikoiseni itki 4-7 kuukautiseksi vaunuissa kuin syötävä, eikä pystynyt olemaan kantoliinassa. En silloin hirveän kauas kotoa lähtenyt, mutta kaupassa oli käytävä. Ja juu, voin silloin tosi pahoin johtuen mökkiytymisestä.

Vierailija
12/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanhempi rouvashenkilö huomautti kun vauvani itki että "osaanko hoitaa lastani?"

Huomauttamiseen osallistui myös hänen miehensä joka neuvoi menemään lastenhoitohuoneeseen imettämään pienokaista ja vaihtamaan vaipat...

Olin nolona ja pyytelin anteeksi. sitten astelin hoitohuoneeseen.

Vierailija
13/151 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaa tai rasvaista maitoa niin lapsi nukahtaa helpommin sillä se on ravintoaineksiltaan niin "raskasta".

Toinen tehokas tapa on ottaa lapsi syliin ja tehdä noin 40 kpl jääkärikyykkyjä. Kyykkyyn ylös vauva kasvojen edessä. 40x toistetaan pienen tauon jälkeen. 40 kertaa tehdään kolmannen kerran jos ei nukahda palataan kermaan tai punaiseen maitoon.

Kolmas keino on pitää samaa paitaa päällä useita päiviä niin että hiostuu. Paitaan voi myös tursottaa rintamaitoa. Kun lapsi itkee voi haisevan paidan siirtää vaunuihin jolloin tilanne eskaloituu.

Vierailija
14/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just matkalla johki sisätilaan rauhaan syöttämään tai vaippaa vaihtamaan taikka sitten se lapsi vaan etsii unta ja huutaa ja kohta jo nukahtaa..

Vierailija
15/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkevän vauvan äitiä Forum 24-lehdessä? Pidä maho huolta omista asioistasi ja keskity miettimään miten lohduta sitä itkevää adoptiolastasi kaupungilla sitten kun sen saat.

Vierailija
16/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syliin ottaminen vain lisäsi huutoa.

Menkää itse pois jos ette kestä ääntä.

Vierailija
17/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat miksi huudatatte vauvaanne keskellä kaupunkia asioidessanne rattailla?

Anteeksi mitä? Ensinnäkin mun vauva nukkuu VAUNUISSA ei rattaissa ja toiseksi mitä tarkoittaa asioidessanne rattailla? Käykö joku asioimassa rattailla?

Vierailija
18/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkevän vauvan äitiä Forum 24-lehdessä? Pidä maho huolta omista asioistasi ja keskity miettimään miten lohduta sitä itkevää adoptiolastasi kaupungilla sitten kun sen saat.

Olen hämmästynyt. Huudatatteko lapsianne? Ettekä tee mitään? Minä saan haukut, olen nyt idiootti.

En tiennyt, kuinka paljon vauvanhuudattajia löytyy tästä maasta.

Vierailija
19/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, huuto YLTYY, jos vauvan nostaa syliin! Eli helpommin pääsee, kun antaa vauvan olla rauhassa.

Vierailija
20/151 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuvat joskus itkemään. Ja äideillä voi olla kiire kotiin imettämään eivätkä halua hukata turhaa aikaa ja välillä pysähdellä vauvaa hyssyttämään kun se vaan hidastaa matkaa.

Kysy ens kerralla itkevän vauvan äidiltä että miksi itketät vauvaa, niin pääset siitäkin piinasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi