Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies sai tekstiviestin: "yllätys, olen raskaana"

Vierailija
20.10.2009 |

AUttakaa!

Mitähän tästä pitäisi ajatella? Mies sai siis tekstiviestin "yllätys, olen raskaana.." En tiedä oliko viestissä muuta kun en sitä nähnyt.

Mies ihmetteli asiaa ääneen, sanoi, että "jarmon" numerosta tuli tällainen viesti enkä Jarmon kanssa ole ollut missään tekemisissä varmaan vuoteen, että mitäs se jarmo nyt sellaista hänelle lähettää. Eli siis mieheltä viesti, että olen raskaana!

No, miestä alkoi asia vaivata, yritti soittaa jarmolle, mutta ei saanut kiinni. Sitten asia alkoi miestä vaivata jolloin laittoi viestin jarmolle, että kuka olet jolloin selvisi,että jarmon numero olikin mieheni vanhan tuttavan! Eli nainen oli talletettu väärällä, miehen nimellä!

Meille tietenkin kauhee riita päälle tästä ja en sitten tiedä mitä viestittely kaiken kaikkiaan oli sillä mies ei suostunut näyttämään puhelintaan. Puhelin kuitenkin piippaili illan ja puhelin oli miehen hallussa kun yleensä pitää sitä pöydällä.

Miksi siis joku vanha tuttava laittelisi miehelleni viestin, että "yllätys, olen raskaana! Mitä vittua se miehelleni kuuluu ellei mieheni liittyisi jotenkin asiaan.

Mulla on täällä jo kauhuskenaario, että mieheni olisikin lapsen isä tai jotain.

En tiiä, soittaisinko naiselle ja kysyisin miksi hän miehelleni viestailee?

Kun en mieheenkään pysty luottamaan kun ei suostunut viestejä näyttämään muuta kuin ääneen aluksi ihmetteli, että mitä se "jarmo" nyt tällaista laittaa, mieshenkilö raskaana..

Olisiko noloa soittaa naiselle?

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä salalapset paljastuu kyllä sitten siinä vaiheessa kun isä kuolee ja perunkirjoittaja selvittää kaikki perhesuhteet. Kaverille juuri paljastui, että hänellä on veli joka vie puolet perinnöstä:)

Eli nämä salalapset perii sen isän samalla tavalla kuin ne muutkin lapset. Ikävä ylläri, mutta mitä väliä, sehän tulee sitten vasta tulevaisuudessa;)

Ap:lle sanoisin, että soita ihmeessä sille muijalle. Et sinä siinä itseäsi nolaa, vaan ne kaksi ovat kyllä itse tehneet jo omasta puolestaan kaiken nolaamisen arvoisen.

Toi on muuten perussettiä mieheltä kun ne pelkää että muija saa salasuhteen tietoonsa. Eli syyttäävät vaimoaan.

Vierailija
62/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla katsoin puhelimen, oli poistanut kaikki viestit paitsi yhden viestin missä luki sen naisen nimi. Siis että "olen marja mäkinen." Tämä siis miehen mukaan vastaus siihen, että kuka olet. Mies oli siis poistanut kaikki lähettämänsä viestit, en siis pystynyt tarkistamaan minkälaisen viestin hän on lähettänyt.

Oletko kysynyt mieheltä suoraan vielä uudemman kerran, että mikä tämä juttu nyt oikein on?

Oma exäni kärähti aikanaan samoin, nainen ei tosin ollut raskaana. "Jokke" alkoi kovasti viestitellä ja soitella ja jostain kumman syystä juuri "Joken" kanssa ei voinut puhua minun kuulteni.

Selvitin sitten numerotiedustelusta numeron omistajan, ja kas kummaa se olikin nainen. Ja tekstareiden perusteella mies sitten lopullisesti kärähti, kun vastoin normaalitoimiani kävin lukemassa sekä lähetetyt ja saapuneet. Eipä mies enää voinut mitään selitellä, suhde oli jatkunut puoli vuotta. Meillä oli 2- ja 4-vuotiaat lapset. Erosimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan vaan ja ainoastaan sun miehen vika jos sillä jotain peliä sen naisen kanssa on ja sun pitää asia sun miehen kanssa selvittää soittelematta mihinkään.

Ja se miten puhelin näyttää väärää nimeä voi johtua ihan mistä vaan, eikä sitä välttämättä voi selittää millään. Mä joku aika sitten soitin miehelleni veljeni työpuhelimesta ja ihmettelin kun mies vastaa niin virallisella äänellä, vaikka on viikonloppu. Mies sanoi, että puhelin näytti, että firman (iso suomalainen yritys) entinen toimitusjohtaja, nykyinen eläkkeellä oleva "ylempi neuvonantaja" ja ihan valtakunnallisella tasolla arvostettu henkilö soittaa. Eikä hänellä todella ole ollut enää muutamaan vuoteen soitella kenellekään. Arvaa avva hämmästyikö mies kun mä olin puhelimen toisessa päässä. Juu mulla on tällainewn pieni salasuhde...

Vierailija
64/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, haen avioeroa, jos et heti paikalla selvitä tätä asiaa.

Jotain hämärää niissä viesteissä oli, koska ne oli poistettu. En jaksaisi tuollaista pelleilyä ollenkaan. Jos mies olisi mokannut, niin saisi olla tarpeeksi mies selvittääkseen asian.

Vierailija
65/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä soittaisin ja selvittäisin asian naisen kanssa=(

Vierailija
66/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, täällä on SejaSe. Anteeksi että häiritsen, mutta soitan sellaisella asialla että olit eilen lähettänyt "Jarille" viestin että olet raskaana. Ihmettelin vain, mitä kautta tunnette toisenne, en muista kuulleeni sinusta. (Tässä vaiheessa on tietenkin selvinnyt, onko tämä viestinlähettelijä joku perhetuttu vai ap:lle tuntematon.) Haluaisin vain kysyä, lähetitkö viestin siksi, että Jari olisi lapsen isä?"

Kun puhuu rauhallisesti ja ystävällisesti, ei todellakaan nolaa itseään.

Miehen käytös on niin epäilyttävää, että kaikki pettämisen tunnusmerkit (salailu, selittely, vainoharhaiseksi syyttely) täyttyvät.

Hyvä tapa selvittää asia on myös avoimuus - muista kertoa tapauksesta esimerkiksi miehen vanhemmille ja harmitella, että mies ei halua selvittää tätä avoimesti! Jos pettäminen on ollut kovin julkista, voi olla että tuttavapiirisi on tiennyt että mies pettää, mutta kukaan ei ole uskaltanut tulla sinulle kertomaan.

Vierailija
67/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt noloa ruveta soittelemaan että anteeksi nyt vaan mutta onkohan mieheni siittänyt sinulle lapsen :-D

Vierailija
68/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tunnustanut lapsen, maksaa elatusmaksuja salaa puolisoltaan eikä ole kertonut isyydestä vielä tänä päivänäkään (ei tapaa lastaan), vaikka lapsi on jo 2-vuotias.

Eikös toi tieto näy esim. miehen virkatodistuksessa (että on lapsia xx-kpl)? Kiva ylläri sitten joskus esim. perinnön jaossa.

Vierailija
69/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun on soittaa sille naiselle, kun miehesi kiemurtelee eikä voinut näyttää niitä viestejä.

70/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskomaton tarina.

Voiko olla totta?

Vierailija
71/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt noloa ruveta soittelemaan että anteeksi nyt vaan mutta onkohan mieheni siittänyt sinulle lapsen :-D

mutta minusta tässä on erittäin painavat syyt jo pelissä. Jos minä jostain syystä lähettäisin puolitutulle miehelle tuollaisen tekstiviestin, ja hänen vaimonsa soittaisi ja kysyisi onko meillä suhde, ymmärtäisin oikein hyvin vaimon soittoa. Eiköhän tästäkin jo aika paljon voi päätellä, ei kukaan nainen lähettele "yllätys, olen raskaana" viestejä tuttavapiirinsä kaikille miehille...

Vierailija
72/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin lähettänyt jollekin puolitutulle/työkaverille viestin, että olen raskaana (en siis tälle tutulle) ja siitä tulisi jokin epäselvyys tämän miehen kotona ei minua todellakaan haittaisi selittää asiaa hänen vaimolleen. En myöskään ajattelisi, että nainen nolaa itsensä jos tällaista haluaa selvittää, sillä mustasukkaisuus on normaalia ja on parempi selvittää asiat kuin jäädä niitä pohtimaan - VARSINKAAN jos on kaksi lasta ja 10 vuoden liitto takana. Jos keskustelu minun kanssani jostain lähettämästäni viestistä olisi naisen mielenrauhan takia tärkeää tekisin sen mielelläni.

On normaalia olla epävarma välillä, sehän osoittaa että välittää toisesta ja pelkää tämän menettämistä. Jos yksi puhelu auttaa siihen niin se on pientä. Ja AP:n mies voisi myös tajuta tämän. Kyllä mulle olisi tärkeää, ettei mun miehelle jäisi mitään hampaankoloon jostain tällaisesta. Jos kerta mitään ihmeellistä asiassa ei ole ni mä vaikka ennemmin nolaisin itteni soittamalla mieheni kanssa yhdessä tälle toiselle osapuolelle kuin että mun mies joutuisi tuntemaan pahaa oloa ja epäilystä turhasta.

Vierailija
73/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä on puhelimet pöydillä, molemmat hoidelkoon omansa. Jos joku tavottelee minua, ei sillä miehelleni ole asiaa. Ja toisin päin. Ja vaikka meillä on pääsy toistemme s-posteihin (ei ole salasanan takana), niin ei tulis mieleenkään kattoo mitä toisella siellä on. Jotain yksityisyyttä, pliis! Ja jos on puolisolle jotain kerrottavaa, pitää luottaa siihen, että hän kertoo kaikesta kun on sen aika, jos nyt jotain erityisempää olisi.

Meillä tää "Perhe oy" ei tarvitse yhteisiä pankkitilejä tms. koska luotetaan siihen, että molemmat osallistuu perheen elättämiseen ihan omatoimisesti, ilman että niitä toisen rahoja tarttee kytätä. Ja että molemmat osaa käyttää rahaa järkevästi, ettei toisen tarvii tutkia, missä sitä onkaan pankkikorttia vingutettu... Pääasia, että rahaa on normaalitarpeiks.

Minä haluan olla myös minä, enkä vain "Lahtisen perheen jäsen" ja haluan, että mieheni on myös oma yksilönsä, eikä pelkkä perheenjäsen. Lapsetkin saavat olla omia persooniaan ja pitää myös yksityisiä asioita.

Vierailija
74/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nauhoitat puhelun?

Vierailija
75/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi aikuisena ihmisenä hoitaa asiansa itse!!!

kyllä soittaisin ja selvittäisin asian naisen kanssa=(

Vierailija
76/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaan juttelisin mieheni kanssa asiallisesti ja rauhallisesti, mutta kerta kaikkiaan vaatisin saada kuulla totuuden. Paata sita ennen miten aiot toimia, jos han on pettanyt sinua ja viela pahempaa; on lapsen isa.

Mun omassa suhteessa puhelimet ovat hyvin avoimesti esilla koko ajan, vastaamme tarvittaessa toistemme puhelimeen ja jos viesti piippaa, saattaa puolisoni pyytaa, etta viitsinko katsoa kenelta tms. Jos suhde on rehellinen ja avoin ja rakastava ja toisella ei ole mitaan salattavaa, ei kuvaamaasi kaytokseen ole mitaan syyta. Valitettavasti se on fakta.

Tsemppia!

Vierailija
77/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Vierailija
78/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa yhteinen tili ja yhteiset rahat ja kaiken kukkuraksi yhteinen sähköposti!! Toki molemmilla on vielä omansakin mutta silti.. Lisäksi voimme vastata toisen puhelimeen jos joku yhteinen tuttu soittaa, tuntemattomille en vastaa tai vieraaseen numeroon tms.

En pidä sitä millään muotoa toisen kyttäämisenä tms. Siltikin kumpikin on ihan omia itsejään eikä vaan "perhe oy:n" jäseniä. Alkaa tuntua siltä näiden viestien perusteella kun nämä puhelintaan vartioivat tuntuvat ottavan asian niin vakavasti "jätä toisen puhelin rauhaan....!" niin onko nämä sitten juurikin niitä, joilla jotain salailtavaa on??

ap:n juttuun liittyen... Sua viedään kyllä kun pässiä narussa... En ikinä olisi sujut ko. asian kanssa kerta asioista ei voi puhua suoraan vaan toisia heti syytellään vainoharhaisiksi ym.

Vierailija
79/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehesi on tallentanut naisen nimen Jarmona joskus vuosia sitten, koska kirjoitit, että nainen on vanha tuttava. Ei enää muistanut, että teki noin.

Sitten näki naisen muutama viikko sitten jossain baarissa ja heillä oli yhdenillanjuttu. Mies ei enää pitänyt naiseen yhteyttä tämän jälkeen, eikä siis käyttänyt numeroa, joka oli talletettu vuosia sitten.

Nyt kun sai viestin, ei muistanut, että numero löytyy puhelimesta Jarmon nimellä.

Ihan kamala juttu, jos on totta, mutta toivottavasti huijausta niin kuin se ilmapallopoikajuttu. Siitäkin huolestuin turhaan.

Vierailija
80/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta soittaisin sille naiselle, ihan asiallisesti ja rauhallisesti vain selvittääkseni mikä tämä homma on. Siinähän ei mitään nolaa, sitten menee noloksi jos alkaa sille naiselle itkemään ja syyttelemään tms.

Valitettavasti kyllä vaikuttaa siltä että miehellä ei ole puhtaita jauhoja pussissa koska piti salailla noin. Voi tosiaan olla joku kännipano, yhden illan pettämisjuttu, ei mikään suhde. SIksi ei muistanut tuota numeroakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän