Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies sai tekstiviestin: "yllätys, olen raskaana"

Vierailija
20.10.2009 |

AUttakaa!

Mitähän tästä pitäisi ajatella? Mies sai siis tekstiviestin "yllätys, olen raskaana.." En tiedä oliko viestissä muuta kun en sitä nähnyt.

Mies ihmetteli asiaa ääneen, sanoi, että "jarmon" numerosta tuli tällainen viesti enkä Jarmon kanssa ole ollut missään tekemisissä varmaan vuoteen, että mitäs se jarmo nyt sellaista hänelle lähettää. Eli siis mieheltä viesti, että olen raskaana!

No, miestä alkoi asia vaivata, yritti soittaa jarmolle, mutta ei saanut kiinni. Sitten asia alkoi miestä vaivata jolloin laittoi viestin jarmolle, että kuka olet jolloin selvisi,että jarmon numero olikin mieheni vanhan tuttavan! Eli nainen oli talletettu väärällä, miehen nimellä!

Meille tietenkin kauhee riita päälle tästä ja en sitten tiedä mitä viestittely kaiken kaikkiaan oli sillä mies ei suostunut näyttämään puhelintaan. Puhelin kuitenkin piippaili illan ja puhelin oli miehen hallussa kun yleensä pitää sitä pöydällä.

Miksi siis joku vanha tuttava laittelisi miehelleni viestin, että "yllätys, olen raskaana! Mitä vittua se miehelleni kuuluu ellei mieheni liittyisi jotenkin asiaan.

Mulla on täällä jo kauhuskenaario, että mieheni olisikin lapsen isä tai jotain.

En tiiä, soittaisinko naiselle ja kysyisin miksi hän miehelleni viestailee?

Kun en mieheenkään pysty luottamaan kun ei suostunut viestejä näyttämään muuta kuin ääneen aluksi ihmetteli, että mitä se "jarmo" nyt tällaista laittaa, mieshenkilö raskaana..

Olisiko noloa soittaa naiselle?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin molemmat tuntee toisen kaverit ja voidaan vastata toisten puheluihin tarvittaessa ilman lupaa. Viestit on eri juttu.

Kumpi se lie on vastannu sillon ku oli vaan yksi lankapuhelin talossa?? Haloo!!

Vierailija
2/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, Jarmo tai Jarna, lähetellyt viestejä iloisesta perhe-uutisestaan n. kaikille, joiden numero hänen kännykässään on. Jos miehelläsi olisi ollut suhde jonkun naisen kanssa ja tallentanut hänet kännykkäänsä Jarmona, niin kyllä hän sen tietäisi, muistaisi ja tunnistaisi, etkä sinä tietäisi siitä mitään. Mistä näitä epäluuloisia, vainoharhaisia ja mustasukkaisia naisia sikiää? Mahtavat olla kivoja elämänkumppaneita.

Mahtavat olla käteviä elämänkumppaneita petturimiehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin molemmat tuntee toisen kaverit ja voidaan vastata toisten puheluihin tarvittaessa ilman lupaa. Viestit on eri juttu. Kumpi se lie on vastannu sillon ku oli vaan yksi lankapuhelin talossa?? Haloo!!

Kännykkä on henkilökohtainen, lankapuhelin tavallisesti perhekohtainen. Minusta ero on kuin yöllä ja päivällä. En näe yhtään hyvää syytä miksi vastata mieheni kännykkäpuheluihin. Jäähän soitosta sentään merkki ja mies voi soittaa takaisin jollei ole ehtinyt vastata puhelimeensa.

Vierailija
4/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka silloin vastasi puhelimeen?

Vierailija
5/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin molemmat tuntee toisen kaverit ja voidaan vastata toisten puheluihin tarvittaessa ilman lupaa. Viestit on eri juttu. Kumpi se lie on vastannu sillon ku oli vaan yksi lankapuhelin talossa?? Haloo!!

Kännykkä on henkilökohtainen, lankapuhelin tavallisesti perhekohtainen. Minusta ero on kuin yöllä ja päivällä. En näe yhtään hyvää syytä miksi vastata mieheni kännykkäpuheluihin. Jäähän soitosta sentään merkki ja mies voi soittaa takaisin jollei ole ehtinyt vastata puhelimeensa.

Mutta kun nykyään harvemmin on kellään lankapuhelinta. Meillä molemmilla kännykät, mutta silti käytetään kuin lankapuhelinta. Eli lainaillaan toistemme puhelimia, ja vastataan jos toinen pyytää (ei esim. itse istuu vessassa). En ole edes ajatellut ruveta lukemaan toisen viestejä tai selaamaan numeroita. Koska niiden lukeminen olisi aivan mahdollista niin tuskinpa siellä mitään synkkiä salaisuuksia säilytellään.

Yleensä myös kerrotaan toiselle kuka soitti ja miktä asiaa oli (ei nyt mitään kavereiden hlökoht juttuja tietenkään). Ei ole mielestäni mitenkään outoa, normaalia kohteliaisuutta. Mitä salailun tarvetta tavallisissa puheluissa on?

Vierailija
6/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota tätä puhelinhommaa... Meillä ei ole tapana toisen puhelinta katsoa, jos tulee viesti tms. voi katsoa jos toinen niin pyytää. MUTTA kumpikaan ei kyllä suutu jos toinen puhelinta katsoo ilmankin lupaa. Meillä ei ole salattavaa. Eli molempi parempi.

Sitten jos mieheni ei näyttäisi puhelinta tai pitäisi sitä jatkuvasti mukana tms. niin epäilisin miehellä olevan jotain meneillään.

Ja itse aiheeseen... Mä en todellakaan olis mennyt illalla nukkumaan ennenkun olisin tiennyt mikä on homman nimi. Ja jos mies ei olisi näyttänyt esim. viestejä tai kertonut rehellisesti tilannetta niin ei vaadi kyllä mitään rakettitiedettä ymmärtääkseen, mistä on kysymys.

Vierailija
7/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa "Miten kerroit raskaudesta?" löytyy seuraava vastaus:

"Vierailija - 20.10.2009 13:50 (# 3)

lähetin tekstarin lapsen isälle

Yllätys! Olen raskaana!"

Tai sitten sattuman kaupalla tekstarin lähettänyt nainen on käynyt täällä palstalla tänään :)

Vierailija
8/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei todellakaan ole provo, kumpa olisikin.

Mies vakuuttaa, ettei liity asiaan, siis ole isä, mutta ajattelin, että tänään töistä päästyäni soitan naiselle. Enhän siinä mitään menetä.

Tässä jutussa on paljon mätää, esim. tää väärä nimi, se että poisti viestit ja se että miksi nainen tekstaisi miehelleni jos ei oe missään tekemisissä.

Sanoin miehelle, että kannattaa tunnustaa sillä asia tulle muutenkin jossain vaiheessa julki. Kiisti silti. Ollaan olti molemmat töissä joten asian puiminen jatkuu nyt illalla.

Vierailija
9/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa "Miten kerroit raskaudesta?" löytyy seuraava vastaus:

"Vierailija - 20.10.2009 13:50 (# 3)

lähetin tekstarin lapsen isälle

Yllätys! Olen raskaana!"

Tai sitten sattuman kaupalla tekstarin lähettänyt nainen on käynyt täällä palstalla tänään :)

Ei varmaan moni laita tuolla samalla kaavalla ko. viestiä?

Vierailija
10/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että tullu kännipäissään petettyä jonkun puolitutun kanssa, eikä muista, että on pannu numeron puhelimeen. Monet on tyrkyttämässä numeroaan, niin miehes varmaan hoidon mieliks tyrkänny numeron jarmon nimellä kännyyn ja pikku kännissä unohtanu koko jutun.

Nyt a) se hoito on joko paksuna tai b) sitä hoitoa vituttaa, kun äijäs ei oo soitellu vaikka lupas...

Vierailija
11/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kaikilla on omat rahat ja systeemit...

mut kännykkä ja muut omat jutut pitäsi olla yhteisiä...

-ihme touhuu

Vierailija
12/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoonkin provo tai ei niin ihmettelen kun toisten on väenvängällä tultava kiillottamaan sitä omaa kruunua jostain niin turhanpäiväisestä ja ongelmaa sivuavasta asiasta kuin oma vai yhteinen känny.

Voi että, teette pettämisen puolisoillenne niin helpoksi jos ei toisen kännyyn saa edes koskea..

Vierailija
13/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä mäkin ihmettelen kuinka lahjakkaasti naiset selittelevät asiat itselleen parhain päin. Olen läheltä seurannut kahta tapausta jossa mies jäi kiinni aivan törkeistä pettämisistä- nainen antoi anteeksi ja laittoi miehen hyvittämään tekonsa- miehet "tottelevat" vaimojaan ja vaimot uskovat sen olevan todiste siitä että mies on muuttunut. Ja lohduton tosiasia on että miehet eivät ole muuttuneet. Salaavat paremmin, pettävät ehkä vähemmän ja yrittävät olla vaimolle mieliksi. Mutta pettävät. Ihan yhtä törkeesti kuin ennen.

Vierailija
14/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä todellakaan kursaile.

Ja tottakai kyse voi olla sattumasta ja yhteensattumista, mutta silloinhan sekin asia selviää.

Ja minusta sinulla on täydet oikeudet tietää myös, onko miehesi ehkä muhinoinut toisen naisen kanssa ja onko tästä muhinasta syntymässä perheeseenne uusi lapsi. Sillä vaikka sinä et olekaan lapsen äiti, olet asiassa osallinen, tuleehan miehesi maksaa elatusmaksut ja kenties hän tulee osallistumaan myös muulla tavalla lapsen kasvatukseen. Sinulla on täysi oikeus saada tehdä asiasta johtopäätökset omaan elämääsi.

Joten; ota nyt se kännykkä nätisti kännyyn ja soita viestin lähettäjälle

Vierailija
15/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaan tilanteeseen!

Vierailija
16/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettiko mies. Mutta siis kerran olin ylakerrassa ja miehelle tuli viesti kannykkaan ja tuo puhelin oli mun vieressa ja mies juoksi alakerrasta kamala vauhtia ylos ja nappasi puhelimen. Olin ihan ihmeissani etta mita tapahtuu ja jotenkin aloimme siina painimaan ja kinastelemaan siita puhelimesta mutta mies tietenkin voimakkaampana voitti ja poisti viestit.

Sain sitten selville etta se oli eraalta kolleegaltaan, naiselta, jonka kanssa oli tekstaillut ja soitellut jo jonkin aikaa ja mina olisin kuulemma kasittanyt ne viestit vaarin!!! Kuinka ne olisin voinut kasittaa vaarin, en ymmarra! Sitten paljastui myoskin etta mies oli esim. minun kuullen soittanut talle naiselle ja meni tyoporukan kanssa ulos, mutta valheteli puhuvansa mies puoliselle kolleegalle!

Lopulta tulin niin vainoharhaiseksi etta lahetin viestin talle naiselle (joka oli myos tallennettu mieheni puhelimeen vain sukunimella, mika on outoa koska kaikki muut tuttavat ovat etunimella tallennettuja) ja sitten tama nainen soitti minulle ja vannoi ettei ole mitaan muuta ollut meneillaan kuin ovat vain ystavia. Ja mieheni on kuulemma ollut hyva kuuntelija... Just joo!

Vierailija
17/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nimi oikeasti marja mäkinen?

Suomessa on ehkä 10 Marja Mäkistä? Vai 30?

Vierailija
18/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää olis totta, niin voi jumalauta et laittasin ukon puhumaan. En antais muuta mahdollisuutta ja asiat puhuttas ihan puhki ja kyllä huomaisin jos valehtelee. Tollanen käytös ei lupaa hyvää. Mutta voi vittu miten typerä provo. Ap siellä yrittää kuumeisesti keksiä provolle jatkoa. Hanki elämä nyt kuitenkin.

Vierailija
19/130 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan järjetöntä, että toinen vastaa puolisonsa puhelimeen vain kertoakseen "Liisa ei ole nyt kotona", tajuaahan soittaja sen muutenkin ja tämä asia olisi selvinnyt hänelle ihan ilmaiseksikin,ellei hölmö puoliso olisi vastannut "Liisan" puhelimeen ja näin kerryttänyt ihan turhaan soittajan puhelinlaskua.

Ja maailman ärsyttävintä on se,kun perheenjäsen vastaa toisen kännykkään ja muistaa sitten vasta monen päivän päästä sanoa,että "ai niin, verotoimistosta soitettiin maanantaina". JÄttäkää siis toisten kännykät rauhaan, jotta omistaja itse näkee,kuka on soittanut!

Vierailija
20/130 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan järjetöntä, että toinen vastaa puolisonsa puhelimeen vain kertoakseen "Liisa ei ole nyt kotona", tajuaahan soittaja sen muutenkin ja tämä asia olisi selvinnyt hänelle ihan ilmaiseksikin,ellei hölmö puoliso olisi vastannut "Liisan" puhelimeen ja näin kerryttänyt ihan turhaan soittajan puhelinlaskua.

Ja maailman ärsyttävintä on se,kun perheenjäsen vastaa toisen kännykkään ja muistaa sitten vasta monen päivän päästä sanoa,että "ai niin, verotoimistosta soitettiin maanantaina". JÄttäkää siis toisten kännykät rauhaan, jotta omistaja itse näkee,kuka on soittanut!

meillä tosiaan on se Perhe Oy jossa esim yhteinen rahankäyttö ja muutenki eletään perheenÄ jakaen asioita keskenään.

Meillä myös vastataan tarvittaessa toisen puhelimeen.

nytkö sitten esim meidän pitäisi toimivaa, meille sopivaa käytänöä muuttaa koska SINÄ käsket niin.

LOL... ettekö te pikkusieluiset juntit tajua että maailmassa on erilaisia tapoja ja se teidän tapa ei ole kaikille "oikea" tapa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän