mies sai tekstiviestin: "yllätys, olen raskaana"
AUttakaa!
Mitähän tästä pitäisi ajatella? Mies sai siis tekstiviestin "yllätys, olen raskaana.." En tiedä oliko viestissä muuta kun en sitä nähnyt.
Mies ihmetteli asiaa ääneen, sanoi, että "jarmon" numerosta tuli tällainen viesti enkä Jarmon kanssa ole ollut missään tekemisissä varmaan vuoteen, että mitäs se jarmo nyt sellaista hänelle lähettää. Eli siis mieheltä viesti, että olen raskaana!
No, miestä alkoi asia vaivata, yritti soittaa jarmolle, mutta ei saanut kiinni. Sitten asia alkoi miestä vaivata jolloin laittoi viestin jarmolle, että kuka olet jolloin selvisi,että jarmon numero olikin mieheni vanhan tuttavan! Eli nainen oli talletettu väärällä, miehen nimellä!
Meille tietenkin kauhee riita päälle tästä ja en sitten tiedä mitä viestittely kaiken kaikkiaan oli sillä mies ei suostunut näyttämään puhelintaan. Puhelin kuitenkin piippaili illan ja puhelin oli miehen hallussa kun yleensä pitää sitä pöydällä.
Miksi siis joku vanha tuttava laittelisi miehelleni viestin, että "yllätys, olen raskaana! Mitä vittua se miehelleni kuuluu ellei mieheni liittyisi jotenkin asiaan.
Mulla on täällä jo kauhuskenaario, että mieheni olisikin lapsen isä tai jotain.
En tiiä, soittaisinko naiselle ja kysyisin miksi hän miehelleni viestailee?
Kun en mieheenkään pysty luottamaan kun ei suostunut viestejä näyttämään muuta kuin ääneen aluksi ihmetteli, että mitä se "jarmo" nyt tällaista laittaa, mieshenkilö raskaana..
Olisiko noloa soittaa naiselle?
Kommentit (130)
mutta ei tarvite rahoja vekslata eikä mitäänm muutakaan. Rahat tulee yhteiselle tilille ja sieltä sitten maksellaan laskut ja kumpikin ostelee mitä tykkää.
Toimii kun tosiaan on sitä luottamusta eikä tarvitse "kytätä"
Ihan yksilöitä kuitenkin ollaan, on omat s-postit, puhelit ym. mutta niitä ei tarvitse verikoiran tavoin vartioida kun niistä ei tehdä mitään ongelmaa.
tuo perhe Oy tarkoittaa että on perhe jossa jäseninä tietenkin yksilöitä. ei se tee minusta "epäyksilöä" jos mieheni käyttää samaa tiliä tai voi joskus vastata mun puhelimeen.
Säälittää nämä jotka tekevät tuollaisesta pikkuasiasta hirmu ongelman.
Mahtaa olla suhteessa jotain kuitenkin vialla, kun pitää noin puolustella yksilöllisyyttään : D
"jätä toisen puhelin rauhaan....!" niin onko nämä sitten juurikin niitä, joilla jotain salailtavaa on??
Mutta jos joku soittaa minulle niin minun mielestä hänellä on silloin asiaa minulle, eikä miehelleni. Jos on asiaa miehelleni niin soittaa sitten hänelle.
Jos joku yhteinen kaveri soittaa esim että voiko tulla käymään tai vastaavaa niin sinä sitten pistätä soittelemaan moneen numeroon "kun ei voi millään vastata siihen soivaan puhelimeen kun laskussa ei lue oma nimi"
Huoh.
Onneksi meillä kaverit vastaa, olis rasittavaa aina soittaa Ensin toiselle ja sitten toiselle, vaikka se toinen olisi ollut sen ensimmäisen puhelimen vieressä.
Mies on tunnustanut lapsen, maksaa elatusmaksuja salaa puolisoltaan eikä ole kertonut isyydestä vielä tänä päivänäkään (ei tapaa lastaan), vaikka lapsi on jo 2-vuotias. Eikös toi tieto näy esim. miehen virkatodistuksessa (että on lapsia xx-kpl)? Kiva ylläri sitten joskus esim. perinnön jaossa.
Niin, sanopa se.
Minä olen siis se äiti, jonka lapsen isä ei ole kertonut puolisolleen. Jännityksellä odotan, missä vaiheessa paljastuu, mutten koe ainakaan tässä vaiheessa tarvetta mennä sitä miehen puolesta paljastamaan. Päätinhän yllätysraskauden ilmettyä, hoitaa lapsen yksin, jos mies ei halua omalla tahollaan siihen osallistua. Hoidankin, enkä itse salaa asiaa lapseltani, kun osaa joskus kysyä (ja vanhempani sekä parhaat ystäväni tietävät lapsen isän).
(tunnustetut) lapset on merkitty virkatodistukseen, mutta kuinka usein tarvitset virkatodistusta; saati että puolisosi sitä välttämättä näkee...?
Jos joku yhteinen kaveri soittaa esim että voiko tulla käymään tai vastaavaa niin sinä sitten pistätä soittelemaan moneen numeroon "kun ei voi millään vastata siihen soivaan puhelimeen kun laskussa ei lue oma nimi"
ei kellään voi olla noin tuli perseen alla.
Tuo on kyllä melko tunteetonta ja raukkamaista peliä. Itse en pystyisi elämään asian kanssa jos olisin näppini noin liannut.
(itse joskus kalastelin vierailla vesillä
puhelimessa oli Maria=Matti
Sit miehelle naureskelin, että Mari pyytää mua kuumiin leikkeihin, saanko mennä. Näin sain mieheltä luvan menoihini :D )
-Tuo on kyllä melko tunteetonta ja raukkamaista peliä. Itse en pystyisi elämään asian kanssa jos olisin näppini noin liannut.-
Piilota numero ja soita sitten. Minäkään en pääsisi asiasta yli, ellen soittaisi naiselle. Tsemppiä ja voimia ap!
asia selvisi, mies ei ole isä, soitin naiselle.
nyt odottelen miehen reaktiota siihen että olen soittanut.
hermostuu varmasti. itse en hänelle sitä aio kertoa, sittenpä näen että onko nainen mieheeni yhteydessä miten nopealla aikataululla.
Olen helpottunut että soitin, sillä asia olisi muutoin vellonut mielessäni..
Ja ihan omasta numerosta omalla nimellä esittäytyen soitin. Mitä se olisi hyödyttänyt soittaa prepaidista kun kun kuitenkin kerroin kuka olen. Ja tuskin nainen minua alkaa häiriköimään, kuulosti asialliselta.
sanoin,että pitäähän asiat selvittää. Selitti että on laittanu muillekin vanhoille tutuille viestin, oli kuulemma niin iloinen uutinen.
nyt mulla on morkkis kun menin soittaan, mutta tää oli niin epäseövä juttu kaikenkaikkiaan ja jos mies hermostuu kuultuaan asian, niin sittenpä voin sanoa, että mitäs ei näyttäny viestejä sillon kun pyysin.
nyt olen kyllä menettänt kasvoni siinä porukasssa, mutta empä nyt muutoinkaan niiden kanssa ole juurikaan tekemisissä.
Eipä sitten vaivaa enää.
Ja asiallista että omasta numerosta omalla nimellä.
Ymmärtää varmasti että asioista selvää otat jos kerta tiedät vaan viestistä että "yllätys olen raskaana" etkä mitään muuta. Niin pistäähän se kenet tahansa miettimään että mitä ihmettä. että tuskinpa mitään kasvojasi olet menettänyt siinä porukassa, et missään nimessä ainakaan minun mielestäni.
Ja miehen oma vika jos tuosta suuttuu jos kerta ei asioita suostunut kanssasi selvittämään eikä viestejä näyttämään.
Teit oikein ja älä nyt nyt ala itseäsi syyttämään mistään äläkä anna miehesikään jos sille linjalle lähtee.
mutta kun aikaa menee niin tunne häviää. Mielestäni on hyvä että sinulla oli rohkeutta soittaa ja selvittää asia. Muutoin se olisi saattanut jäädä vaivaamaan ties kuinka pitkäksi aikaa.
Nyt on vaan tärkeää että saat selvittyä asiat miehesi kanssa. Selvittäminen on tärkeää ettei välillenne pääse kehittymään luottamuspulaa (tai että saatte jo syntyneet luottamusongelmat kuntoon). Olennaista olisi myös että miehesi ymmärtää että tuollainen salailu ei luo luottamusta keidenkään välille ja on täysin värä lähestymistapa tälläisissä asioissa.
Kovin paljon vähemmällä päänvaivalla olisitte selvinneet jos hänkin olisi avoimin mielin selvittänyt asian kanssasi, varsinkin kun nyt ei (onneksi) ollut kyse syrjähypystä ja sen "tuotoksesta"
vaan miehesi joka oli kirjoittanut miehen nimen naisen numeron kohdalle. Kerroitko sen muuten naiselle? Edelleenkin mietin miksi ihmeessä väärä nimi?
asia selvisi, mies ei ole isä, soitin naiselle.
nyt odottelen miehen reaktiota siihen että olen soittanut.
hermostuu varmasti. itse en hänelle sitä aio kertoa, sittenpä näen että onko nainen mieheeni yhteydessä miten nopealla aikataululla.
Olen helpottunut että soitin, sillä asia olisi muutoin vellonut mielessäni..
Ovathan he ehtineet sepittää vaikka minkälaisen stoorin miehesi kanssa!
t. eräs, jota mies on pettänyt työkaverinsa kanssa...ja hakkui kyllä mua vainoharhaiseksi kyyläksi ja vaikka miksi...syystä, että olin koko ajan oikeassa!!!
mitenkäs se selittyi, että miehesi oli tallentanut tämän naisen puhelimeensa "jarmona"?
En mitenkään haluaisi maalata piruja seinälle, mutta jos tää juttu on totta ja edennyt ap:n kuvaamalla tavalla, tää Jarmo-niminen nainen valehtelee.
Sen puolesta puhuu tuo "jarmo" peitenimi ja muu salailu. Tämä nainen halusi todennäköisesti leikkimielisesti peloitella miestäsi, vaikka tiesi että lapsen isä onkin joku muu. Niin ja pelotteluhan ei onnistu, jos seksiä ei olla harrastettu.
että miehellä on joskus ollut juttua tämän "jarmon" kanssa, mutta tuo ko. vauva ei kuitenkaan ole hänen.
Mutta jos joku soittaa minulle niin minun mielestä hänellä on silloin asiaa minulle, eikä miehelleni. Jos on asiaa miehelleni niin soittaa sitten hänelle.