mies sai tekstiviestin: "yllätys, olen raskaana"
AUttakaa!
Mitähän tästä pitäisi ajatella? Mies sai siis tekstiviestin "yllätys, olen raskaana.." En tiedä oliko viestissä muuta kun en sitä nähnyt.
Mies ihmetteli asiaa ääneen, sanoi, että "jarmon" numerosta tuli tällainen viesti enkä Jarmon kanssa ole ollut missään tekemisissä varmaan vuoteen, että mitäs se jarmo nyt sellaista hänelle lähettää. Eli siis mieheltä viesti, että olen raskaana!
No, miestä alkoi asia vaivata, yritti soittaa jarmolle, mutta ei saanut kiinni. Sitten asia alkoi miestä vaivata jolloin laittoi viestin jarmolle, että kuka olet jolloin selvisi,että jarmon numero olikin mieheni vanhan tuttavan! Eli nainen oli talletettu väärällä, miehen nimellä!
Meille tietenkin kauhee riita päälle tästä ja en sitten tiedä mitä viestittely kaiken kaikkiaan oli sillä mies ei suostunut näyttämään puhelintaan. Puhelin kuitenkin piippaili illan ja puhelin oli miehen hallussa kun yleensä pitää sitä pöydällä.
Miksi siis joku vanha tuttava laittelisi miehelleni viestin, että "yllätys, olen raskaana! Mitä vittua se miehelleni kuuluu ellei mieheni liittyisi jotenkin asiaan.
Mulla on täällä jo kauhuskenaario, että mieheni olisikin lapsen isä tai jotain.
En tiiä, soittaisinko naiselle ja kysyisin miksi hän miehelleni viestailee?
Kun en mieheenkään pysty luottamaan kun ei suostunut viestejä näyttämään muuta kuin ääneen aluksi ihmetteli, että mitä se "jarmo" nyt tällaista laittaa, mieshenkilö raskaana..
Olisiko noloa soittaa naiselle?
Kommentit (130)
joka miehen puhelimessa on.
Ja vaatisin saada tietää mikä juttu tämä on, onko nainen oikeasti raskaana, onko miehellä ollut suhde naisen kanssa? Vai onko kyse pilasta? Ja sen jälkeen vaatisin myös nähdä naisen ja todisteen raskaudesta.
Meillä ei myöskään toisten tekstiviestejä katsella, vastataan kyllä toisen puhelimeen tarvittaessa. Siinä en näe mitään pahaa. Toki saatan katsoa keneltä viesti on tai mitä sisältää jos mieheni näin pyytää tekemään ja sama juttu mun viesteillä. Ei ole itselläni mitään salattavaa joten saa kyllä vapaasti katsoa puhelintani. Eikä miehelläkään ilm koska ei ole pultteja ottanut jos olen vastannut hänen puhelimeensa, siis jos on mies ollut esim ulkona käymässä.
Tosin olen sitä mieltä, että tämä oli provo, joten ehkä siksi nuo muut viestit ovat kiinnostavampia.
Valitettavasti tämä ei ole provo, kumpa olisikin.
Tein tänään päätöksen, että soitan naiselle, muutoin en pääse ajatuksesta.
Sitä tässä olen miettinyt, että miksi mies kertoi sitten, että keneltä viesti tuli. Jos hän siinä vaiheessa tajusi, että keneltä viesti olikin tullut, ei siis Jarmolta vaan tältä naiselta, niin miksi kertoi sen minulle.
Helpompaahan olisi ollut valehdella, että Jarmo on niin sekaisin, että lähettelee tällaisia viestejä. Viestissä luki miehen nimi, siksi ei voinut selitellä että tuli väärään osoitteeseen. Meni siis kertomaan minulle tämän naisen nimen.
En saa ajatustani päästäni vaikka kuinka yritän järkeillä asiaa. Sen vuoksi on soitettava naiselle, olen nyt kaksi kertaa koittanut, mutta hän ei vastaa. Tässä alkaa olla jo niin vainoharhainen, että jospa mies on kertonut että aion soittaa ja naisella on mun nro eikä siksi vastaa..
Yritän illala uudestaan, käsittääkseni hän on sellaisessa työssä ettei aina voi vastata, mutta eipä ole takaisinkaan soittanut.
ELi
-miksi nimi oli talletettu väärällä, miehen nimellä
- miksi nainen laittoi, että yllätys, olen raskaana. Miksi se olisi yllätys miehelleni?
- miksi laittaisi viestin vanhalle tuttavalleen jonka kanssa miehen mukaan ei ole enää tekemisissä
- miksi mies poisti muut viestit paitsi sen missä nainen oli lähettänyt oman nimensä
-miksi mies ei näyttänyt viestejä minulle ennen poistamista
- miksi mies leimaa minut vainoharhaiseksi
Tukevia asioita:
-luki ensimmäisen viestin ääneen ja ihmetteli asiaa
-mies paljasti nimen kun sen itse tajusi
Noita isyyttä tukevia asioita näyttää olevan paljon enemmän:(
et nainen on tahollaan naimisissa / suhteessa ja on yllättäen tullut raskaaksi puolisolleen (ehkä luullut ettei "sillä iällä" helposti tule). ja siis miehelles ja sille naiselle yllätys, että on raskaana. halusi "vain" kertoa, että on raskaana miehellesi ja miehes hätäänty tietty, ettähänellekö, mut ei siis välttämättä. anyway miehelläs on jonkinasteinen suhde sen naisen kanssa.
(tunnustetut) lapset on merkitty virkatodistukseen, mutta kuinka usein tarvitset virkatodistusta; saati että puolisosi sitä välttämättä näkee...?
tunista numeroasi. Itse aikanaan kaverini sotkuja selvittelin prepaid-liittymän avulla ja hyvin selvisi :).
Jos nään, että on joku ulkomaan numero, niin sitten en vastaa, koska todennäköisesti kyse on ulkomaan puhelusta. Tai no oikestaan en vastaa, jos en tunne soittajaa ja sama toisin päin.
Toistemme tekstiviestejäkin luemme ääneen, paitsi jos on joku työhön liittyvä (näkee lähettäjästä), niin sitten ei lueta toisen viestejä (jotta luottamuksellista tietoa ei vuoda ulos).
Mun yksityiset viestit ei yleensä ole kovin arkaluontoisia ja luultavasti kertoisin niistä muutenkin miehelleni.
En ole koskaan epäillyt miestäni pettämisestä eikä hänkään tietääkseni minua (ei ole ollut aihettakaan). Mutta tunnen vaikka kuinka monta naista, jolle miehen pettäminen on selvinnyt puhelinta tutkimalla (nainen on epäillyt, mutta mies kieltänyt ehdottomasti).
kännyköittenne käytöstä tässä ketjussa? Oliko otsikon nimi "Saako puoliso kurkata kännyäsi?" Ei tainnut olla eikä ollut edes ap:n kirjoituksen pointtina. Ihan sama kuinka kukin tekee, joku saa katsoa, toiset taas vaalii kännyään kuin aarretta. Molempi parempi.
vaikuttaa siltä että miehesi ei ole pettänyt sinua ainoastaan tämän Jarmon kanssa vaan monen muunkin kun ei edes muista mitkä puhelimensa numeroista on naisten numeroiden peittelyyrityksiä ja mitkä oikeita ja ei sittenkään muista mikä peitenimi tarkoittaa mitäkin hoitoa.