mies sai tekstiviestin: "yllätys, olen raskaana"
AUttakaa!
Mitähän tästä pitäisi ajatella? Mies sai siis tekstiviestin "yllätys, olen raskaana.." En tiedä oliko viestissä muuta kun en sitä nähnyt.
Mies ihmetteli asiaa ääneen, sanoi, että "jarmon" numerosta tuli tällainen viesti enkä Jarmon kanssa ole ollut missään tekemisissä varmaan vuoteen, että mitäs se jarmo nyt sellaista hänelle lähettää. Eli siis mieheltä viesti, että olen raskaana!
No, miestä alkoi asia vaivata, yritti soittaa jarmolle, mutta ei saanut kiinni. Sitten asia alkoi miestä vaivata jolloin laittoi viestin jarmolle, että kuka olet jolloin selvisi,että jarmon numero olikin mieheni vanhan tuttavan! Eli nainen oli talletettu väärällä, miehen nimellä!
Meille tietenkin kauhee riita päälle tästä ja en sitten tiedä mitä viestittely kaiken kaikkiaan oli sillä mies ei suostunut näyttämään puhelintaan. Puhelin kuitenkin piippaili illan ja puhelin oli miehen hallussa kun yleensä pitää sitä pöydällä.
Miksi siis joku vanha tuttava laittelisi miehelleni viestin, että "yllätys, olen raskaana! Mitä vittua se miehelleni kuuluu ellei mieheni liittyisi jotenkin asiaan.
Mulla on täällä jo kauhuskenaario, että mieheni olisikin lapsen isä tai jotain.
En tiiä, soittaisinko naiselle ja kysyisin miksi hän miehelleni viestailee?
Kun en mieheenkään pysty luottamaan kun ei suostunut viestejä näyttämään muuta kuin ääneen aluksi ihmetteli, että mitä se "jarmo" nyt tällaista laittaa, mieshenkilö raskaana..
Olisiko noloa soittaa naiselle?
Kommentit (130)
Kuulostaa epäilyttävältä tuollainen selittely. Juuri vainoharhaiseksi syyttely on minustakin pahinta. Se nimenomaan voi tarkoittaa, että asiassa on perää.
Joku, Jarmo tai Jarna, lähetellyt viestejä iloisesta perhe-uutisestaan n. kaikille, joiden numero hänen kännykässään on.
Jos miehelläsi olisi ollut suhde jonkun naisen kanssa ja tallentanut hänet kännykkäänsä Jarmona, niin kyllä hän sen tietäisi, muistaisi ja tunnistaisi, etkä sinä tietäisi siitä mitään.
Mistä näitä epäluuloisia, vainoharhaisia ja mustasukkaisia naisia sikiää? Mahtavat olla kivoja elämänkumppaneita.
ja jos ei selitystä tule, soita sille naiselle ja sano miehellesi että tee niin. Outoa jokatapauksessa.
mutta aika selvä homma. Miehesi on tallentanut tuon naisen numeron Jarmon nimellä välttääkseen kiinni jäämistä pettämisestä. Eli olen 99 % varma, että miehelläsi on suhde tuon naisen kanssa ja on lapsen isä. Jos mitään salattavaa ei olisi, olisi suostunut näyttämään viestit eikä viestittelyä olsi tarvinnut jatkaa pitkin iltaa. Soita naiselle, niin asia selviää kerralla. Miehestäsi et välttämättä totuutta esiin saa kaivettua.
jotenkin luulisi, et miehes kyl muistais, et Jarmon numero on hämäystä. Tai sit voikin siis olla, et joku vanha hoito ja miehes oikeasti sekoittanut numerot. mut toi salailu kyl valitettavasti puoltaa et kaikki ei oo kohdallaan. Minä olisin vaatimalla vaatinut saada nähdä nuo viestit, vaikka kirjesalaisuus onkin olemassa, mutta tilanne oli niin tulenarka, että multa menisi täysin luottamus. voit soittaa naiselle, tuskin se numero enää miehes puhelimessa on.
Mä en muuten ois nukkunu silmäystäkään tossa tilanteessa. Jos sulla on mahd. saada puhelin, niin ota se ja lue viestit. Toi on hätätilanne ja oli moraalisesti kuinka arveluttavaa lukea toisen viestit, niin siitä vaan. Sulla on oikeus tietää.
Joku, Jarmo tai Jarna, lähetellyt viestejä iloisesta perhe-uutisestaan n. kaikille, joiden numero hänen kännykässään on.
Jos miehelläsi olisi ollut suhde jonkun naisen kanssa ja tallentanut hänet kännykkäänsä Jarmona, niin kyllä hän sen tietäisi, muistaisi ja tunnistaisi, etkä sinä tietäisi siitä mitään.
Mistä näitä epäluuloisia, vainoharhaisia ja mustasukkaisia naisia sikiää? Mahtavat olla kivoja elämänkumppaneita. [/i¨]Miksi apn mies olisi salaillut puhelintaan mikäli olisi aivan viatonta viestittelyä?
jos kerran viestittely jatkui eikä mies suostunut kertomaan mistä!! Kyllä sun vaistot taitaa nyt valitettavasti osua oikeaan. Katso sen puhelinta salaa.
naisen nimellä vaikka kyseessä mies.
en ymmärrä miten SINÄ nolaisit itsesi, eikö ole ihan selvää että omituista tässä on se että nainen kirjoittaa tuollasen viestin miehellesi. Kuka tahansa ihmettelisi ja haluaisi selvittää mikä on homman nimi. Jos asiat olisi ihan kunnossa, miehesi ei yrittäisi manipuloida sua sanomalla että "nolaat" itsesi. Kuka on nolannut ja kenet... kokemuksen syvällä rintaäänellä puhellaan täälläkin.
on klassinen pettäjä, kun syyttää sinua vainoharhaiseksi. Näitä on nähty ja kuultu. Nyt soitat sille naiselle. Kumpi on pahempaa: itsensä "nolaaminen" vai se, että loppuelämäsi on pilalla turhien tai aiheellisten epäilysten vuoksi?
puhelimessa oli Maria=Matti
Sit miehelle naureskelin, että Mari pyytää mua kuumiin leikkeihin, saanko mennä. Näin sain mieheltä luvan menoihini :D
panikoimatta istua alas miehen kanssa juttelemaan asiasta. Ja sanoa, että jos olet lapsen tehnyt toisen naisen kanssa, luuletko että se ei tule ilmi tai julki? Eli jos näin on päässyt käymään, mitä mies aikoo tehdä asian suhteen ja ennen kaikkea, miten käy teidän suhteen.
Illalla katsoin puhelimen, oli poistanut kaikki viestit paitsi yhden viestin missä luki sen naisen nimi. Siis että "olen marja mäkinen."
Tämä siis miehen mukaan vastaus siihen, että kuka olet.
Mies oli siis poistanut kaikki lähettämänsä viestit, en siis pystynyt tarkistamaan minkälaisen viestin hän on lähettänyt.
Ja kyllä, en todellakaan ole nukkunut viime yönä ollenkaan kun olen tätä mietiinyt.
Se tässä vaan ihmetyttää, että jos miehelläni olisi kiihkeä suhde "Jarmon" kanssa, niin kai hän muistaisi millä nimellä sen on puhelimeen tallentanut, eikö totta?
Mutta miten muuten numerot olisivat voineet mennä sekaisin?
Teenkö itsestäni ihan skitson jos soitan naiselle??
Siis se tässä ihmetyttää, että miksi nainen laittaisi miehelleni tuollaisen viestin, kun itse sain kuulla olevani raskaana, en tosiaankaan viestitellyt sitä kaiken maailman puolitutuille, se tässä hämää.
Itkettää niin paljon etten pysty tekeen mitään.
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 10 vuotta ja meillä on kaksi lasta:(
En kesttä tätä tilannetta..
Tuohan on ihan selvä. Mies on pannut jotain muutama kuukausi sitten eikä muistanut että tallensi numeron noin. Nyt nainen ilmoitti olevansa raskaana. Voithan tietenkin naisenkin kanssa jutella niin kuulet totuuden. Mieheltä sitä tuskin kuulet.
ettei mitään suhdetta ole, mutta on tainnut kuitenkin pettää. Itse soittaisin naiselle samantien.
syyttömyyteen - minusta olisi äärettömän noloa soittaa jollekin ja tiedustella, onko mieheni pettänyt minua. Samoin vajoaisin maan alle, jos mieheni epäilisi minun uskollisuuttani, ei uskoisi selitystäni ja paljastaisi sen tarkistamalla asiat muilta.
Mutta edellä olevassa oletuksena on tietysti se, että on oltu uskollisia...
Olin parisuhteessa olevan miehen kanssa ja tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi.
Päädyin pitämään lapsen yksin, mutta loppumetreillä raskautta tajusin, että lapseni takia haluan isän kuitenkin tunnustavan lapsensa (jotta lapsella olisi mahdollisuus joskus luoda suhde isäänsä, tai isällä lapseensa). Soitin siis miehelle ja kerroin raskaudesta (työpäivän aikana, jotta puoliso ei olisi paikalla). Mies on tunnustanut lapsen, maksaa elatusmaksuja salaa puolisoltaan eikä ole kertonut isyydestä vielä tänä päivänäkään (ei tapaa lastaan), vaikka lapsi on jo 2-vuotias.
Eli ehkä tuo on miehesi suunnitelma?
Miten itse olisin toiminut, jos puoliso olisi alkanut epäillä ja olisi soittanut minulle (bu the way, nimeni on miehen puhelimessa juurikin salanimellä)? En tiedä, olisin luultavasti sanonut, että minulla on lapsi (tai aiemmin, että olen raskaana), jonka isä ei asu kanssamme. Ja olisin pyytänyt selvittämään oman parisuhteen epäluottumusasiat keskenään. Kaipa tuosta olisi voinut rivien välistä lukea, miten asia on???
Jaksamista tilanteeseesi!
luulen että on tosiaan kännissä baari-illan jälkeen paneskellut toista, ja tallentanut numeron kännykkään. Nyt ei vain heti hokassut että mikä juttu tää on..
Tsemppiä sulle! Koittakaa keskustella jutusta asiallisesti.
Tulet varmasti katumaan jos et soita ja varmistu asioista, ei se ole mikään paha nolaus vaikka asiat oliskin niin kuin miehes on sanonut. Se nainenkin unohtaa pian et olet ylipäätään soittanut sille, ei tuo ole mikään iso asia jos kaikki on ok. Muuten elät aina epävarmuudessa!