mies sai tekstiviestin: "yllätys, olen raskaana"
AUttakaa!
Mitähän tästä pitäisi ajatella? Mies sai siis tekstiviestin "yllätys, olen raskaana.." En tiedä oliko viestissä muuta kun en sitä nähnyt.
Mies ihmetteli asiaa ääneen, sanoi, että "jarmon" numerosta tuli tällainen viesti enkä Jarmon kanssa ole ollut missään tekemisissä varmaan vuoteen, että mitäs se jarmo nyt sellaista hänelle lähettää. Eli siis mieheltä viesti, että olen raskaana!
No, miestä alkoi asia vaivata, yritti soittaa jarmolle, mutta ei saanut kiinni. Sitten asia alkoi miestä vaivata jolloin laittoi viestin jarmolle, että kuka olet jolloin selvisi,että jarmon numero olikin mieheni vanhan tuttavan! Eli nainen oli talletettu väärällä, miehen nimellä!
Meille tietenkin kauhee riita päälle tästä ja en sitten tiedä mitä viestittely kaiken kaikkiaan oli sillä mies ei suostunut näyttämään puhelintaan. Puhelin kuitenkin piippaili illan ja puhelin oli miehen hallussa kun yleensä pitää sitä pöydällä.
Miksi siis joku vanha tuttava laittelisi miehelleni viestin, että "yllätys, olen raskaana! Mitä vittua se miehelleni kuuluu ellei mieheni liittyisi jotenkin asiaan.
Mulla on täällä jo kauhuskenaario, että mieheni olisikin lapsen isä tai jotain.
En tiiä, soittaisinko naiselle ja kysyisin miksi hän miehelleni viestailee?
Kun en mieheenkään pysty luottamaan kun ei suostunut viestejä näyttämään muuta kuin ääneen aluksi ihmetteli, että mitä se "jarmo" nyt tällaista laittaa, mieshenkilö raskaana..
Olisiko noloa soittaa naiselle?
Kommentit (130)
Jo pelkästään tämän vuoksi olen 100% varma että mies on pettänyt. Porvoossa tai ei.
Niin sitä vielä mietin, että jos soittaisin naiselle, niin voinko kuitenkaan luottaa siihen mitä hän sanoo. Hänhän voi ihan hyvin valehdella.
Että kannattaako sittenkään soittaa..
Voi että, mitä ihmettä mä tekisin..
meillä tosiaan on se Perhe Oy jossa esim yhteinen rahankäyttö ja muutenki eletään perheenÄ jakaen asioita keskenään. Meillä myös vastataan tarvittaessa toisen puhelimeen.
meillä ainakin on molemmilla työkännykät ja ei niihin kyllä vastailla muut kuin omistaja itse. Ei me olla mitään toistemme sihteereitä, ehkä niitä pikkusieluisia juntteja sitten :-D iso LOL
Voi että, mitä ihmettä mä tekisin..
b) pakkaat kassit sillä sua kusetetaan lujaa.
. Olin ihan ihmeissani etta mita tapahtuu ja jotenkin aloimme siina painimaan ja kinastelemaan siita puhelimesta mutta mies tietenkin voimakkaampana voitti ja poisti viestit. !
meillä tosiaan on se Perhe Oy jossa esim yhteinen rahankäyttö ja muutenki eletään perheenÄ jakaen asioita keskenään. Meillä myös vastataan tarvittaessa toisen puhelimeen.
Perhe Oy my ass meillä ainakin on molemmilla työkännykät ja ei niihin kyllä vastailla muut kuin omistaja itse. Ei me olla mitään toistemme sihteereitä, ehkä niitä pikkusieluisia juntteja sitten :-D iso LOL
Sanoin että vastataan tarvittaessa, meille siis puhelimet ei ole mikään tabu. Vastaan miehen puhelimeen pyynnöstä tai jos siihen soittaa minullekin tuttu ihminen. Samoin mieheni vastaa minun puhelimeen jos tuttu tai jos pyydän erikseen.
Työpuheluihin tai tuntemattomiin numeroihin ei vastata toisen puhelimeen ja tekstareita ei lueta. ei ole mitään tarvetta lukea.
Lähinnä kirjoitukseni oli kommentti ja ironiaa siihen kun "käsketään" toisia jättämään puhelimet rauhaan. Ymmärrätkö pointin vai oletko liian yksinkertainen.
Eli jos joillain toimii se että puhelimiin TARVITTAESSA vastataan ristiin niin mikä sinä olet tulemaan sanomaan jossain palstalla että "jättäkää ne toiseten puhelimet rauhaan"
Tehkää te niinkuin huvittaa ja antakaa muidenkin tehdä.
Mutta todennäköisesti olet liian yksinkertainen ymmärtämään tämän pointin.
"perhe oy on my ass..." hohhoijaa... mitä juttua
koska jos kyse on vaan väärinkäsityksestä kuten miehesi sanoo, niin silloin nainenkaan ei ikimaailmassa sanoisi sinulle mitään mitä et haluaisi kuulla. (että miehesi on lapsen isä). Okei, nolaat ehkä itsesi, mutta mitä sitten? Et edes tunne tätä typyä eikä varmasti tarvitse häntä enää nähdä. Mistä ja miten miehesi hänet tuntee?
Jos tää ei ole Porvoosta, niin voisiko olla että miehesi on tosiaankin pannut häntä baari-illan päätteeksi, tallentanut nimen miehen nimenä. Tai ehkä heillä oli suhde puoli vuotta sitten ja nainen ilmoittaa vasta nyt raskudestaan, loppumetreillä. Tai jos on kännipanosta kyse, niin ehkä eilen viestitellessä mies vaati aborttia ja nainen suostui. Tai sitten ei suostunut ja miehesi sanoi ettei tunnusta isyyttä ja nainen sanoi että ok, ei nähdä enää. Siksi miehesi olisi niin huoleton?
Kusetukselta kuulostaa, jos eilen viestitellessä olisivat viestitelleet naisen iästä, niin kait miehesi olisi voinut sinulle kertoa rauhoittaakseen sinut.
Voihan se nainen valehdellakin, ei siinä mitään. Mutta mun mielestä aina parempi itse nolata itsensä, kuin olla jonkun muun nolaamana. Ja sun tilanteessa mä pitäisin itseäni miehen nolaamana (jos niillä olisikin ollut jotain vastoin miehen puheita).
Sitäpaitsi miehen tässä pitäisi hävetä jos salailee noin ja aiheuttaa turhaa epäluottamusta. Eli mies oikeasti nolaakin itse itsensä käyttäytymällä näin :)
...vaan juttelisin mieheni kanssa asiallisesti ja rauhallisesti, mutta kerta kaikkiaan vaatisin saada kuulla totuuden. Paata sita ennen miten aiot toimia, jos han on pettanyt sinua ja viela pahempaa; on lapsen isa.
Mun omassa suhteessa puhelimet ovat hyvin avoimesti esilla koko ajan, vastaamme tarvittaessa toistemme puhelimeen ja jos viesti piippaa, saattaa puolisoni pyytaa, etta viitsinko katsoa kenelta tms. Jos suhde on rehellinen ja avoin ja rakastava ja toisella ei ole mitaan salattavaa, ei kuvaamaasi kaytokseen ole mitaan syyta. Valitettavasti se on fakta.
Tsemppia!
Ensin kieltää niin kauan kuin pystyy, jos kärähtää, paljastaa juuri sen verran kuin on pakko ja "katuu"... missään vaiheessa ei tule kertomaan totuutta ja puimaan rehellisesti. Eli ehdottomasti asia kannattaa selvittää itse niin hyvin kuin pystyy.
Miehesi on isä tälle naiselle !
Onnea ja menestystä
eli tytärkö se siellä tekstittelikin. Todellinen jymy-yllätys.
Ja mistä SINÄ sen arvasit?
Mieti nyt omalle kohdallesi, kai näyttäisit viestit ja kertoisit heti mistä on kyse jos mitään salattavaa ei olisi. Ja se soittaminen, kyllä mies antaisi sun mielihyvin soittaa sille naiselle että rauhotut jos asia sillä selviää, saattaisi jopa itse sitä ehdottaa. Mutta nyt kun sanoit miehelle että soitat hän sanoo siitä naiselle ja ja nainen ehkä sanoo juuri niinkuin miehesi haluaa. Ehkä. Ja syy siihen rauhallisuuten voi hyvinkin olla tuo että nainen sanoi että tekee abortin tai sitten että ei koskaan vaadi mieheltäsi isyyttä.
Mutta todennäköisesti olet liian yksinkertainen ymmärtämään tämän pointin. "perhe oy on my ass..." hohhoijaa... mitä juttua
Sanoisin että miehesi on kertonut sinulle kaiken mutta haluaisit kuulla vielä hänen versionsa asiasta ennen kuin teet päätöksiä suuntaan tai toiseen. Älä erittele sen enempää mitä kaikkea miehesi on sinulle kertonut. Tee tämä sellaisena ajankohtana että saat miehesi samantien kiinni tämän jälkeen (ennen tätä naista) esim. jos tiedät että mies on juuri juoksulenkillä tmv ja tulossa kotiin.
Sitten kun mies tulee kotiin sanot hänelle että soitit juuri naiselle ja hän kertoi sinulle kaiken mutta haluaisit kuulla vielä miehen version asiasta ennen kuin teet päätöksiä suuntaan tai toiseen.
Koska nyt kun mies pelkää että saatat soittaa on heillä ollut aikaa sopia yhteisestä strategiasta. Tällä tavalla soittaen sinulla on kuitenkin edes jonkinlainen mahdollisuus että jommalla kummalla menee pasmat sekaisin JOS jotain salattavaa on.
että miksi oli tallentanut tämän naisen nimen puhelimeensa salanimellä?
Mitäs jos sinäkin antaisit muiden toimia tavallaan, sillä usko pois, ne ei välttämättä ole sen honompia kuin teidänkään.
meillä ainakin on molemmilla työkännykät ja ei niihin kyllä vastailla muut kuin omistaja itse. Ei me olla mitään toistemme sihteereitä, ehkä niitä pikkusieluisia juntteja sitten :-D iso LOL
sinua k*setetaan nyt ja rajusti.
Eilen päästiin keskustelemaan kun pääsimme kotiin.
Yritin olla menettämättä hermoja miehelle ja sanoin, että tässä jutussa on liikaa hämärää ja vaadin selityksen. Mies selitteli parhaansa mukaan ja loppujen lopuksi alkoi syyttää minua vainoharhaiseksi. Mies perusteli, että olisiko voinut olla niin tyyni eilisen illan jos olisi juuri saant kuulla "rakastajattarensa" odottavan vauvaa.
No, sinänsä totta, ei mies tuntunut olevan viestistä moksiskaan.
Mies selitti viestailun vaiheet mita kumpikin oli kirjoittanut ja joten aloin uskomaan asiaa.
Sanoin soittavani naiselle ja etten siinä menettäisi mitään.
Mies sanoi tähän että älä mene nolaamaan itseäsi.
Nyt siis pidetään mykkäkoulua, en siis edelleenkään tiedä mikä on totuus.
Miehen mukaan viestissä lukenut "yllätys" tarkoitti nimenomaa sitä, että nainen on raskaana, hän kun on melkein nelikymppinen.
No, lopputulema on kai se, että uskon miehen puheet ja elämä jatkuu. Sehän tässä harmittaa, että eipä meidän suhteessa luottamus kovin korkeella taida olla. Jotenkin vaan ajattelen, että jos naiselle soitan, niin saan siitä mieheni vihat niskoilleni kun ei hän sitä tajua kuitenkaan.
Niin ja nimi jonka kirjoitin ei todellakaan ole ko. naisen nimi.