Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun esikko-odottajat lokakuussa

01.10.2009 |

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsupialia, ostin kirpparilta semmosen jonkinnäkösen vanuhaalarin, olikohan Lindexin tms.

Lisäks ostin huuto.netistä semmosen ruskovillan villahaalarin, pitäs olla lämmin.

Tänään kävin hakemassa imetystyynyn ja ton kaukalon pussin :)

Meillä on kotona kaikki levällään, pitäisi saada laiteltua kovaa kyytiä kaikkea mutta vaikeaa kun mies on koko ajan jossain eikä yksin tahdo saada mitään kanneltua ja laitettua.

Onneksi suurin osa tavaroista alkaa olla hankittuna, toki paljon on vielä pientä mutta suurin osa sellaista, mitkä saa ihan normikaupasta.

Tuo hoitolaukku on vielä hankkimatta tosiaan. Ei tuollaista valmista raski kyllä ostaa, mutta mulla ei ole edes mitään tavallista isompaa laukkua, kuin kässäri ja sinne nyt ei mahdu mitään :)

Tämä on kyllä jännää, kun aika menee äkkiä eikä näistä supistuksista tiedä, milloin muuttuvat pahemmiksi. Nyt taas selkää vihloo, pitää illalla saunaan kun viimeksi meni sillä ohi.

Verkku rv35+3

Vierailija
22/91 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä mittään tapahu!!! Voihan blaah tätä oottamista. Nyt sitä niin toivoo, että olisin jättänyt jotain tekemistä aivan viime metreille. Tunnolliseen tapaani hoidin kaikki vauvanhuoneen sisustuskuviot ja muut vauvahärpäkehankinnat niin hyvissä ajoin, että oon jo aivan totaalisen tuskastunut oottamaaan, että pikkuinen päättäisi tulla jo. ;-D Ja miksi tuntuu, että kaikilla tutuilla on vauva tullut etuajassa ja me miehen kanssa ollaan ainoat, jotka joutuu oottaan vieläkin ?!?!?!

Tuskaisaa oottamista ei muuten tässä kohtaa helpota yhtään myöskään se, että omat vanhemmat, sukulaiset ja ystävät soittelee ja utelee JOKA IKINEN päivä, että no jokojoko.....AAAAARRRRGH!!! ;-P

Alkais jo ne supistukset tai menis lapsivesi...

Viimeksi on tämmöinen olo ollut suunnilleen ala-asteikäisenä, kun ootti jouluaattoa! ;-D

-Janelle tuskastuneena 40+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätinpä kirjoitella pitkästä aikaa tänne.

oli melkoinen homma lukea kaikki kirjoitukset ensin:)

mä oon kyllä toppahaalarin kannalla. olen jo nyt pitänyt vauvalla toppahaalaria kun nukkunut vaunuissa eikä ole ollut yhtään liikaa.

mä menisin mieluummin miittipäivänä vaikka oskarin kellariin mieluummin ku raxiin. raxissa on kans aika kova melu aina. mut jos kaikki muut haluaa raxiin niin kyllä sit passaa.

Janelle: tiedän tunteen..ne viimeiset päivät on niin tympeitä.mulla meni melkeen kaks viikkoa yli..

nyt tyttö alkaa hermostua joten pitänee mennä:)

Vierailija
24/91 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa kierrosta toppahaalari (koko 56) nyt alkuun, katellaan miten sillä on käyttöä ja ostetaan sitten isompi jos on tarpeen. Tosi vaikea kyllä arvioida, mitä sitä tarvii, kun ei oo mitään kokemusta vauvoista. :D Kesävauva vois olla helpompi, ainakaan sitä ei tarvis niin älyttömästi pukea.

Oskarin kellari vois kyllä olla kiva. Se ei vissiin mikään ihan superkallis ole? Mutta joo, mieluummin sinne ku Raxiin minäkin. Siellä saa sen kabinetin kuitenkin, niin saa olla rauhassa. :)

Mulla on nyt ahistus tuon r-diabeteksen kans. Muutamana aamuna on nyt ollut tuo paastoarvo koholla, ihan sama mitä syön illalla, se nousee silti. Mua se ei sinänsä huoleta, ku se ei niinkään kasvata vauvaa, vaan se tunnin arvo. Mutta ku tiedän, että diabeteshoitaja tarttuu heti noihin pieniinki ylityksiin ja tunkee insuliinille. Ei enää tässä vaiheessa raskautta viittis ruveta pistelemään, varsinki ku ei se insuliinikaan yksiselitteisesti oo aina hyvä asia. Mutta niin, veikkaan että tuo paastosokeri nousee huonosti nukutuista öistä. Oon koko viikon nukkunu tositosi huonosti, mikään asento ei oo hyvä ja heräilen miljoona kertaa. Eilen en saanu nukuttua edes päikkäreitä, vaikka yleensä se ei oo mulle mikään ongelma. Ihan tyhmää.

Janellelle tsemppiä viimesiin päiviin! Minä oon "tilannu" synnytyksen viiden viikon päähän (rv38), mutta oon varautunu siihen, että tämä ulostautuu vasta reilusti joulukuun puolella.

Mukavaa viikonlopun alkua toivottelee

marsupialia rv 33+1

Vierailija
25/91 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Jade85: Voi kuinka kade olen teidän uudesta perheenjäsenestä. Joko te eilen sen haitte?

Mulla löytyy useampikin toppapuku kaapista, se on hyvä kun suvussa on pieniä lapsia niin lahjoituksia satelee eikä tarvi kaikkea ostaa heti uutena. Pitää sitten katsoa että ovatko hyviä ja hommata sen mukaan uusia. Värillä ei meillä ainakaan niin justiinsa ole. Olen nyt ostanut semmosia neutraaleja kuten beigeä ym.

Tänään alkaa virallinen äitiysloma. Eipä tämä mitään muuta kun olen kotonsa ollut jo jonkin aikaa. Sillä meillä ei kovin mahdotonta pesänrakennus viettiä varmaan ole rantautunut:)

Äitipolilla oli käynti ja vauvan painoarvioksi tuli 2 kg. Ymmärsin että se ei ainakaan liian korkea ole vaan alakanttiin ennemminkin. Muuten kaikki oli mainiosti ja oli aivan mahtava kun ultrattiin ja siellä se polskutteli:) Insuliini pistot alkoivat kans. Kahdenlaista eri insuliinia pitää pistää. Eli sitä pitkävaikutteista iltasin ja 3 kertaa päivässä toista. Ja voin sanoa että on kyllä tympiää hommaa:( Onneksi tässä ei ole kun muutama viikko edessä. Meni muutenkin koko äitipolilla käynti ihan höpöksi kun tuli kiire hammaslääkäriin. Koko viime viikon on ollut järkyttävä hammassärky ja kahtena päivänä olen käynyt päivystyksessä tuon hampaan takia. Särky ei lähtenyt millään ja yöt meni valvoessa. Nyt onneksi vähän parempi ja jomottaa vaan jonkin verran.

Meillä on kans tuon siivoamisen ym. kans vähän vaikeaa. Ite en enää oikeen imuroimaan pysty ja muutenkin tuommoset nosto hommat jo jäänyt vähemmälle. Mies sais kyllä hoitaa ne homaat, vaan kun silläkin on omia kiireitä! Pitää sille varata aika kalenterista että "siivoustunti":D

Mutta nyt koirien kans lenkille kun hieno ilmakin näyttää ulkona olevan, ja kaikille oikeen mukavaa viikonloppua!

Z 34+5

Vierailija
26/91 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin muuten on semmoinen ruskovillan villahaalari ja sisko kehui että se on mielettömän hyvä ja lämmin. Kaikki vaatteethan mulla on siskolta ja veljen vaimolta kierrossa :) Toppahaalareita taitaa tällä hetkellä olla kaks ja sit jotain vanuhaalareita vissiin kaks. Lisää tulee sitten sitä mukaa kun jäävät pieneksi siskon vauvalle.

Mä menisin mieluummin Raxiin sen hinnan ja monipuolisuuden vuoksi, saapahan syödä just mitä haluaa niin paljon kuin haluaa. Mutta olisko tuosta asiasta hyvä vaikka äänestää ja mennään mihin enemmistö päättää? Multa siis yksi ääni Raxille. Kuka pitää kirjaa äänistä? Joutaisko Marsupialia?

Mä lähden taas maanantaina Kuusamoon niin oon viikolla poies koneelta mutta tuun viimeistään torstai-iltana takas kun pe-aamuna klo 7.30 se sokerirasitus :( YÖK!

Käytiin tänään anopin kanssa ostamassa kankaat rottinkiseen kehtoon. Mun mielestä vauvankankaita on tosi surkeat valikoimat kangasliikkeissä. Ei ainakaan mun mieleen ole ne vaihtoehdot olleet. No, nyt löydettiin ihan kivat :) Ja toivotaan että näillä alkeellisilla taidoillakin niistä sais taiottua kivat ja vauvalle viihtyisät!

Vaunut on edelleen hommaamatta ja jotenkin en jaksa niihin yhtään keskittyä. Aina siinä vaiheessa kun niitä alkaa kattomaan niin tulee niin avuton ja ahdistava olo. Kaikki niin samanlaisia ja silti niin erilaisia eikä mulla ole hajuakaan millaiset me tarttetaan, hohhoi :(

Verkku: Mulla alkoi onneks auttamaan se Pepsid duo niin saa yöt nukuttua. Ja näkyy olevan kausittaista tuo mun närästäminen nimittäin nyt oon kaks edellistä yötä selvinnyt ilman lääkkeitä. Mutta on kyllä tympee vaiva..

Nyt tuntuu vaan että selkä on ihan väsynyt ja kylkiluitten alle mahan yläosaan tuntuu aika lailla koko ajan pistävän-oli asennossa missä hyvänsä. Ilmeisesti alkaa tämä tuskainen kolmannes sitten :) Vaikka yhäkin olo on hyvä ja koen pääseväni vähällä, kyllä tämä tästä!

Nyt kattoon telkkaria teen ja munkin kera :)

Sognatore 27+2

Vierailija
27/91 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suku yllätti viikonloppuna ja tulivat kylään kakun ja pienen paketin kanssa, järjestivät siis ns. vauvakutsut, vaikka itse oon aina ollut sitä mieltä, että ne on turhaa hömpötystä :)

Oli kyllä kiva jutustella kun kaikki kävi yhtäaikaa.

Minä jänskään perjantaista lääkäriaikaa. Jostain syystä mun korviin on kantautunut ne kaikki kauhukertomukset siitä sisätutkimuksesta! :)

Ja synnytys hirvittää päivä päivältä enemmän.. Oonkin tässä miettinyt, että lähtisinkö sittenkin Oulaskankaalle synnyttämään. Saadaan valita, vaikka toki sinnehän on kolminkertainen matka.

Mulla alkaa kylkiluut olla ihan solmussa. Mieskin välillä naureskelee, että voiko se oikeasti :)

Liikkuminen taas on melko tuskaista kun pahenivat nuo liitoskivut taas.

Sognatore: Muistan kans tuo, kun tuskailtiin vaunujen kanssa. Meinasi tosissaan ahdistaa se netistä etsiminen ja kokemusten luku. Me käytiinkin sitten loppuviimein Oulun Anton&Ninassa ostaan käytetyt, saatiin kyllä hyvät. Suosittelen!

Kiva että lääkkeet on auttaneet.

Verkku rv 36+0

Vierailija
28/91 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli viimeinen neuvolalääkäri. Aika pikainen toimitus, kaikki ok ja synnytys alateitse pitäisi onnistua normaalisti. Vauva oli jo kiinnittynyt!

Verkku, eihän se sisätutkimus kovin mukavalta tuntunut, mutta mulla se ainakin kesti niin vähän aikaa, että kyllä sen kestää. Ja eihän se varmasti ole mitään siihen verrattuna, mikä odottaa muutaman viikon päästä... Muakin on alkanu toi synnytys jännittää aikalailla, sehän on edessä ihan kohta! Saa tosiaan nähdä, ollaanko yhtä aikaa laitoksella :)

Me ostettiin kans vaunut käytettynä keskustan Anton&Ninasta, voin kyllä suositella paikkaa muillekin. Siinä näkee samalla useammanlaisia vaunuja ja myyjältä voi kysellä mitä mieleen tulee. Lisäksi ovat edullisia! Eikä tosiaan tarvi netissä kahlata.

Hellunen 36+2

Vierailija
29/91 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais Janellen tilanne!

Verkku, mua ei synnytys ainakaan vielä hirvitä, lähinnä odotan sitä. :D Oon kans miettinyt sitä Oulaskangasta, kun OYS ei mua kauheesti houkuta, siellä on kuitenkin niin täyttäkin. Mutta sitten taas pelottaa, että jos onkin kovin nopea synnytys, syntyykö sitten matkalle. Meidän suvussa on naiset perinteisesti ollu aika nopeita synnyttäjiä, sekä äiti että äidinäiti on molemmat synnyttäny lapsensa parissa tunnissa. En sitten tiedä miten se periytyy, vai periytyykö ollenkaan. Tähän asti ainakin äitin kans ollu varsin samanlainen lisääntymishistoria. (Vaikea raskautua, helppo ja vaivaton raskaus.) Että siinä mielessä kuitenkin mieluummin OYSiin, sinne kun ei ajele ku 5 minuuttia. Kävellenkin ehtis varmaan. :D

Vaunuista, mulla ei ollut niiden kans mitään vaikeuksia, kun oon jo monta vuotta tiennyt mitkä haluan. Vähän pähkäilin kuitenkin yhden toisen mallin kans, mutta otettiin kuitenkin ne Happyt, joita tosiaan oon kuolannut jo pitkään.

Mitähän muuta mulla oli mielessä. Ai niin, voin kai minä laskea ääniä, kunhan äänestätte. :D Onko meillä nyt vaihtoehdot Oskarin kellari ja Rax? Minä äänestän sitä kellaria. Sovitaanko, että lasken ääniä torstaihin asti, siihen mennessä kaikki on varmaankin käynyt täällä katselemassa ja tietää tulevansa. Ketä nyt olis muuten tulossa? Pistetilanne ruokapaikalle olis tällä hetkellä siis:

Rax 1 ääni

Oskarin kellari 1 ääni.

Mulla onkin tuo synnytystapa-arvio siellä hitsin keskusäitiysneuvolassa, joka on nykyään Maikkulassa... en kyllä millään ymmärrä, miksi ihmeessä se piti sinne siirtää, eihän sinne edes pääse millään. (Paitsi bussilla, tai kahdella tai kolmella bussilla...) Ihan idioottimaista toimintaa! Mutta sentään sitten tekevät ultralla sen painoarvion, joka mua on vähän ruvennut jänskättämään. Me ollaan miehen kans molemmat oltu lähemmäs nelikilosia syntyissämme. (Minä 3770, mies 3980) Että eiköhän se vähintään sen 4 kiloa paina. Huh!

Vierailija
30/91 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan enemmistön päättää syöntipaikan, kun molemmat vaihtoehdot sopivat minulle oikein hyvin ja siis olen näillä näkymin tulossa, ellei nyt mitään ihmeellistä estettä tule eteen.

Onhan se harmi minustakin, että tuo keskusneuvolan paikka vaihdettiin Maikkulaan. Mielummin olisin oman neuvolani tuossa lähellä pitänyt.

Mutta Marsupialialle tiedoksi, että jos bussilla tulet, tule kolmosella, sillä pääset ihan viereen. Ei sentäs tarvi montaa bussia ottaa =) Peltolan kauttahan ne lähes kaikki tänne ajelevat.

Esimerkki oikeesti hankalasta tavasta kulkea tässä kaupungissa 4 km linnuntietä sijaitsevaan työpaikkaani on kulkea 3 eri bussilla ja kuluttaa aikaa 1,5 tuntia. No en oo bussia siitä syystä käyttänyt eli poikittaisliikenne on olematonta =)

Vierailija
31/91 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja olo on kuin kanaemolla ;-D

Tänään olis neuvolakäynti kl 10:00 ja mikäli ymmärsin edellisellä kerralla oikein, niin nyt yritetään saada OYS:iin aika perjantaille käynnistykseen. Itse kyllä epäilen, että eivät taida viikonloppua vasten käynnistellä yhtään mitään, mikäli vauvalla kaikki kunnossa. Toisaalta tuossa aamuyöstä alkoi ristiselässä epämääräiset aaltomaiset kivut, jotka on nyt toistuneet n. 10 minuutin välein säännöllisesti....Arvatkaas, kuin toiveikkaana oon, et jotain tapahtuis =D.

Tää palsta on ihana ja tuntuu mukavalle lukea täältä, kuinka porukka toisilleen tuntemattomia ihmisiä on ihanasti hengessä mukana =). Mua tämä palsta on piristänyt tosi paljon, vaikken niin hirveästi ole tänne itse kirjoitellutkaan.

Noista vaunuasioista... Me käytiin keväällä Vauvatalo Johannassa ja siellä liikkeen omistaja(?) (miespuolinen) osasi kertoa erilaisten vaunujen ominaisuuksista; hyvistä ja huonoista puolista eri kantilta. Suosittelisin, että ehdottomasti kannattaa käydä jututtamassa häntä, vaikkei niitä vaunuja kyseisestä liikkeestä aikoisikaan ostaa. Me saatiin tosi hyviä vinkkejä siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon mm. sillä perusteella, miten ja missä asutaan ja millainen auto meillä on + että millaiset vaunujen pyörät olis meille parhaat (juttuja, joita ei olis ite älynnyt huomioida ollenkaan).

Vierailija
32/91 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin hakemassa perjantaina ja kaikki on mennyt hyvin.

Omapäinen pojasta taitaa tulla, ei yhtään rupea pelottamaan kun hävitään näkyvistä. Narttu on vähän turhan herkkä murahtelemaan pennulle, mutta ei se kuitenkaan tee mitään.

Vanhempi 12v uros ei pennusta paljoa välitä, paitsi kun makasi lattialla ja pentu meni nylkyttämään niin silloin ilmoitti, että äläs pentu kuitenkaan silmille hypi:D

Ensi viikon maanantaina on toinen sokerirasitus ja perjantaina sitten toinen neuvolalääkäri. Meinasi ensin pistää samalle päivälle, mutta onneksi ei, olisi voinut ruveta heikottamaan.

Minä en ole käynyt kummassakaan ravintolassa joten en pysty sanomaan kumpi olisi parempi.

Joskun olen käynyt ravintola crecianissa 8 hengen porukassa, siellä kyllä kuuli toisten puheet ja palvelu oli todella ystävällistä sekä sisustus ihana ja ruoka hyvää:) Mutta kävimme viikolla joten en tiedä miten paljon ihmisiä on lauantaina.

Vierailija
33/91 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jadelle perheenlisäyksestä! :)

Joo, mua kans jotenkin hirvittää tuo Oysin laitosmaisuus. Ja nyt tuntuu tosiaan olevan niin paljon alueella raskaana olevia, et siellä on varmasti ruuhkaa kun sinne itse pääsee. Ja Oas:sta tuntuu olevan tosi paljon positiivisia kokemuksia, niin sinne olisi helpompi tämmöisen kammoisen mennä :)

Pitää ottaa lääkärin kanssa perjantaina puheeksi, mitä on mieltä. Ja mistäpä sitä ikinä tietää, kuinka kiire lähtö tulee.

Mä en ole myöskään ikinä käynyt tuolla oskarin kellarissa.

Millaista oli eilen Taikapilvessä? Harmi, kun ei päässyt mukaan.

Verkku 36+2

Vierailija
34/91 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkku, Taikapilvessä oli ihan mielenkiintosta, mutta kyllä ilman sitä informaatiota pärjää. Siellä oli kolme äitiä, joilla jokaisella oli jotain ongelmaa imetyksessä ja se imetystukihenkilö sitten neuvoi. Ihan kiva oli nähdä oikea imetysasento, kun se sen näytti. Paljon puhuivat siitä, että OYSissa ei saanut kunnon imetysohjausta, että vaikea oli sitten kotona imettää. Muutenkin epäilykset OYSista vaan vahvistu... Jos kätilöiden kommentit on luokkaa "Noilla tisseillä ei kyllä voi imettää", niin on tosi imetysmyönteistä. Kovasti kannustivat ottamaan etukäteen selvää asioista, että tietää sitten olla ihan kaikkea uskomatta.

Mulla oli tänään neuvola, kaikki ok. Rv:t on jo 33+6!

Vierailija
35/91 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, sain yliaikaisuusajan OYS:iin maanantaille, mutta tämäkään ei ilmeisesti vielä takaa sitä, että synnytys tosiaan käynnistettäisiin vielä tuolloin....huoaaaah!!!

Toisaalta, tässä edetään aika jännissä tunnelmissa. Kerroin jo edellisessä viestissä, että kivuttomat "oikeat" supistukset ilmeisesti alkoivat tiistaiaamuna. Jep, niitä ne olivat!!! =D Nyt viime yönä supistelu muuttui tosi kivuliaaksi, enkä nukkunut silmäystäkään, sillä aaltomaiset, vihlovat supparit toistuivat koko yön n.7 min. välein. Kuka olis uskonut, että kivusta olisi näin innoissaan =D.

Mua itseäni aiemmin vähän jännäs ja ärsyttikin, kun ei yhtään voinut tietää etukäteen, miltä ne supistukset tuntuu. Siis kerronpa nyt oman kokemukseni mukaan, josko tästä olisi jollekulle hyötyä ja apua...vaikka tietysti kivuntuntemus ja supistukset voivatkin tuntua hyvinkin erilaiselta eri ihmisillä.

Mulla nämä supistukset lähtevät ristiselästä - vihlova kipu tuntuu aivan ensimmäisenä selkärangan kohdalla pallona ja lähtee siitä säteillen kiertymään mahan puolelle ikäänkuin vanteeksi. Kipu kiristyy tasaisesti vähän aikaa huippuunsa ja sitten tasaisesti hiipuu pois. Kaikenkaikkiaan tuntuu uskomattomalta, miten luonto on tehnyt ihmisen kropasta niin nerokkaan systeemin (jep, kaikenlaista on tässä äippäloman tekemisen puutteessa tullut mietittyä...=P )

Noita kivuliaita suppareita 7 minuutin välein tuli siis eilisestä yöstä kl 24 eteenpäin, joten tänään oli iltapäivällä pakko mennä synnyttäjien vastaanottoon tsekkaamaan tilanne. Kotiinhan ne mut passitti takas, mutta olen tyytyväinen, että kävin. Sain mielenrauhan siitä, että synnytys on aluillaan, mutta synnytyskanava (?) ei ole lyhentynyt, eli ei ole mitään syytä huoleen ja hötkyilyyn.

Nyt vain annan supistuskipujen tulla ja mennä menojaan ja ootan, milloin kipu käy sietämättömäksi. Tasainen syvä hengitys ja lantion pyörittäminen, keinuttaminen ja kaikenlainen liikkuminen auttavat ainakin minulla parhaiten supistuksen aikaiseen kipuun. Missään tapauksessa ei kannata jäädä paikoilleen makaamaan supparin tullessa - silloin se sattuu kaikkein eniten. Myös saunan lämpö auttaa...lämmitettävä kaurapussi olisi varmasti ihana, jos vain sellaisen omistaisin...

-Janelle rv 41

Vierailija
36/91 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Janellelle! Kyllä se nyt pian syntyy! :D

Vierailija
37/91 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ääni menee oskarin kellarille vaikka en oo ku kerran peruskoulu aikoina käyny siellä.. jotain uuta:)

tsemppiä Janellelle

nyt kaupunkiin vauvan kaa:)

Vierailija
38/91 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana yhdyssana :D

Tilanne on siis:

Rax 1 ääni (Sognatore) ja Oskarin kellari 2 ääntä (minä ja Poks). Vai äänestikö Verkkukin Oskarin kellaria?

Nyt pikapikaa ääniä kehiin, että saadaan päätettyä! Onko muuten toivomuksia ajan suhteen? Käviskö vaikka klo 15? Mulle sopis paremmin tuommonen vähän aikasempi aika, kun oon vielä illalla menossa Apulannan keikalle Teatrialle. Ehtis ehkä nukkua päikkäritkin vielä siinä välissä... :)

Vierailija
39/91 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko odottajat aikeissa hankkia kantoliinaa tai onko jo synnyttäneillä niistä kokemuksia? Itse en oikeastaan tiedä, kuin sen hug-a-bub liinan. Näyttää olevan kalleimmasta päästä, mutta se on vissiin tosi hyvä?! Ehkä pitäisi pistäytyä Taikapilvessä katselemassa niitä joku päivä. Mut laittakaa kommenttia, jos teillä jollain on kokemuksia. Minusta kantoliina tuntuu ainakin ajatuksena mukavalta, saisi vauvan lähelle ja ei tarvisi välttämättä aina kantaa sitä sylissä, jos itkee paljon tmv.

Voisin alustavasti ilmoittautua lauantaiseen tapaamiseen, mutta en äänestä paikkaa, koska en ole ihan varma, olenko silloin paikkakunnalla. Jos olen ja tulen paikalle, mulle käy kumpi paikka vaan.

Vierailija
40/91 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle, toivottavasti vauva syntyy pian ja synntys menee hyvin!! :)