Sairasloman saanti?
Oletteko saaneet sairaslomaa vetoomalla väsymykseen?
Olen (vain) työharjoittelussa joten työpäiväni ei ole kuin 6h ja sekin on toimisto/näyttöpäätetyötä mutta en vain voi sille mitään että tunnen itseni päivä päivältä väsyneemmäksi ja kun viikonloppu tulee niin en halua tai jaksa muuta tehdä kuin vain nukkua :/
Hemppa oli viimeksi 112 ja verenpaine 105/68. Olisiko näillä osuutta väsymykseen?
Lisäksi herään öisin 2-5krt milloin vessaan, janottaa, närästää, vetää suonta tai muuten vain lihaksia särkee.
Työharjoittelua olisi vielä 13.10 asti mutta tuntuu vain etten millään jaksaisi...
Danja, rv 33+0
Kommentit (2)
Minulla ei niinkään väsymys vaivaa, mutta olen ollut kohta 5 viikkoa sairaslomalla kun tunnin jalkeilla olon jälkeen mahaa pakotti niin kovasti että loppu ilta/päivä oli vain maattava...töissä kun ei ole mahollisuutta levätä välillä ja työ on tosi kovatahtista.
Nyt sitten minulla selkä vaivaa pahasti kun tämä mahan pakotus on helpottanut ja mietinkin että pitääkö se "olla vailla" lisää sairaslomaa kun onviikon päästä käynti äitipolilla.
Marim rv 20 plus 6
Meidän neuvolalääkäri ainakin antaa oikein hanakasti sairauslomaa. Mulle sitä on TARJOTTU ensimmäisen kerran jo rv26, ihan vaan sen takia, että on suhteellisen raskas työ ja hankalat tyäasennot. En kuitenkaan tuolloin lomaa tarvinnut, enkä ole pyytänyt senkään jälkeen, koska pystyin neuvottelemaan työnantajan kanssa lyhyemmistä työpäivistä ja olen sen vuoksi jaksanut olla hyvin töissä.
Mutta tosiaan, meillä tarjotaan sairauslomaa. Kolme viikkoa sitten lääkäri sanoi, ettei enää tarvitse olla töissä jos ei huvita... Viikko takaperin taas ihmetteli, aionko tosiaan mennä vielä töihin, kun moni ei enää näillä viikoilla kuulemma halua olla töissä. Minusta työssä käynnissä ei voi olla kyse halusta tai huvittamisesta. Kyseinen lääkäri on kyllä todella fiksu ja mukava, ajattelee varmaan vain äidin parasta.
Yöt menee hajanaiseksi jo mullakin, ja valitettavasti olen aina ollut huono nukahtamaan, jos herään yöllä tiettyyn aikaan. Joskus menee jopa 3h ennekuin pääsen uudelleen uneen. Onneksi olen kuitenkin aamulla jaksanut aina töihin lähteä.
Mutta näin siis meillä...
Aada-Mari 32+0