Miten Serafiinan paino putosi 50kg? ( IS)
Kommentit (11)
Parisuhteen lopettamalla. Pääsi eroon 50 kilosta läskiä ja samasta määrästä muita kudoksia. Ukko ulos.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen lopettamalla. Pääsi eroon 50 kilosta läskiä ja samasta määrästä muita kudoksia. Ukko ulos.
Totta. Nainen voi paremmin ilman miestä.
Hassunhauskoja arvauksia. (...not....).
Onko joku oikeasti lukenut maksumuurin takana olevan artikkelin? Kertoisitko ystävällusesti sen salaisuuden.
- Vai pitääkö mun taas lähteä lähipizzeriaan syömään, että saan lukea ilmaiseksi Iltasanomat?
Yllättävän? Tää on aina sokeri tai alkoholi ip-lehtien juttutason tuntien.
Haastateltu on sertifioitu kliininen hypnoterapeutti. Hän alkoi kehittää hypnoterapiaa painonhallintaan yhteistyössä painonhallinnan asiantuntijoiden kanssa. Tällä hän sai stressitasoa laskettua ja itsesuggeroi väitteitä tyyliin "olen normaalipainoinen, elän terveellisesti, laihtuminen on helppoa, nukun hyvin, liikun aina kun se on mahdollista." Tämä sitten auttoi elämään noiden mukaan.
Alkoi myös juoda enemmän vettä, korjasi unirytminsä, huomasi olevansa tunnesyöjä ja etsi muita tapoja saada hyvää oloa. Hän toteaa, että "pitää ymmärtää kokonaistilanne ja uniongelmien sekä stressin vaikutus painonhallinnan ongelmissa". Ja että rentoutuminen ja lempeys itseä kohtaan on tärkeää, ne auttavat tekemään parempia valintoja.
Ei tossa oikeasti ole jotain yhtä tapaa, jonka hän lopetti, vaan pikemminkin asioita, joita hän ALKOI tehdä. Juttu taas klikkiotsikoitu.
Niin ja jos haluaa kuulla jonkun artikkelin sisällöstä, niin olisi kohteliasta linkata se itse eikä odottaa, että vastaajat ensin vielä etsivät sulle sen artikkelin. https://www.is.fi/terveys/art-2000012075970.html
Mainostaa hyvin aktiivisesti somen tietyissä ryhmissä. Käyttää aina samaa "ennen" kuvaa ja pudotetun painon määrä vaihtelee. Yritti jossain kohtaa myös jotain ennustaja-touhuja. On ollut usein lehdissä.
feminismin