Millä vehkeellä palstailette?
Itse olen lähes aina kännykällä.
Häiritsevää on virhepainallukset tai sitten autocorrectin virheet.
Kommentit (25)
Vehje tarkoittaa:
1. (arkikieltä) kapistus, usein tekninen laite, jonka oikea nimi on tuntematon
2. (puhek. mon.) miehen sukupuolielimet
Siis vehkeet, jos puhutaan miehen vehkeistä.
Mies otti kuvan vehkeistään vehkeellä.
En mä sentään kännykällä, mutta puhelimella. Viimeksi mulla on kännykkä ollut joskus 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, eträ kännykkä on kätsysti saatavilla nopeasti, kun on jossain lyhyt hetki luppoaikaa.
Kaikista kamalin! Ehkä se voi olla nopeasti saatavilla, mutta lukukokemus on kaikista huonoin. Ymmärrät sen siinä vaiheessa, kun oikeaa sanomalehteäkin pitää hiissata käsivarren mittaa kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, eträ kännykkä on kätsysti saatavilla nopeasti, kun on jossain lyhyt hetki luppoaikaa.
Kaikista kamalin! Ehkä se voi olla nopeasti saatavilla, mutta lukukokemus on kaikista huonoin. Ymmärrät sen siinä vaiheessa, kun oikeaa sanomalehteäkin pitää hiissata käsivarren mittaa kauemmaksi.
Eikö lukulasit auta tähän pulmaan?
Vierailija kirjoitti:
En mä sentään kännykällä, mutta puhelimella. Viimeksi mulla on kännykkä ollut joskus 15 vuotta sitten.
Jassoo, puhelin mulla on pöytäpuhelin. Sillä ei pääse nettiin. Se on sellainen, jossa numeron saa pyörittämällä. (Tampereella vielä on puhelinliittymät mahdollisia. Esim Turussa ei enää.)
Kännykkä mulla on se mukana kulkeva, jolla pääsee nettiin ja jolla voi soittaa.