Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän sen 5-viikkoisen vauvan äidille kuuluu tänään?

Vierailija
09.09.2009 |

Onko saanut nukuttua ja veikö 3-vuotiaan hoitoon?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jatkanu näitä juttujaan jo tosi kauan...jo raskausajalla mm. yritti tappaa vauvaansa juomalla viinaa jne. jne. että ihan siltä pohjalta kirjoitin tuon viestin jota kommentoitiin " voi juma".....jos tää on provoa, niin siltikin ihan sairasta...ja jos äiti on oikeesti masentunu / psykoottinen, niin kuinka voi olla että kukaan ei huomaa, neuvolassa, sairaalassa ym. Oikeesti tekee pahaa lukee näitä sen juttuja viikosta toiseen...ihminen on niin sairas että ei tajua otta vastaan vaan jopa tuntuu nauttivan tuosta kurjuudestaan 7 sadistisuudestaan...silllonj valitettavasti ymmärrys loppuu ainakin minulta :( itse olen yrittäny hakea apua masennukseen, mutta en ole sitä saanu...

Vierailija
22/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutellut juttujaan hieman ettei tunnisteta ja tavallaan leikkii ajatuksella että "entäs jos vaihtaisin osia isän kanssa" tms. tyyliin 5vko vauva on ehkä oikeasti 5kk

mutta onhan se arjessa raskasta kahden pienen kanssa, kyllä myönnän sen. ja lapsettomilla ei ole mitään hajua kuinka raskasta se voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kaupan glögiä, alkoholia otin ennén viime viikonloppua viimeksi marraskuussa 08 ja tupakkaa en ole koskaan polttanut. osa jutuistani on totta, osa ei.

Vierailija
24/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehdellut tulosta paremmaksi.

Vierailija
25/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vie hänet päivystykseen jos meinaat ett on oudon värinen!!!!!!!!!!! haloooo

Vierailija
26/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vie hänet päivystykseen jos meinaat ett on oudon värinen!!!!!!!!!!! haloooo

Ruokitko häntä edes???

hei kaikki me vanhemmat olemme väsyneitä, mutt huolehdit siitä vauvasta!

Vierailija
27/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kaupan glögiä, alkoholia otin ennén viime viikonloppua viimeksi marraskuussa 08 ja tupakkaa en ole koskaan polttanut. osa jutuistani on totta, osa ei.

Ihan oikeesti hyvä!!!!!!!!!!! :)

Vierailija
28/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut harmaa jo kuukauden, ei neuvola mitään sanonut, mutta kyllä äiti huomaa että tuo vauva ei ole ihan ok.

Ja vittu esikoinen tekee parhaansa että herättää vauvan aina kun sen saan nukahtamaan. Vituttaa myös isukki joka tälläkin hetkellä katsoo omalla sohvallaan rauhassa televisiota ja minä helvetti pompin pinnasängyn ja olohuoneen väliä minuutin välein.

Huomenna kun mennään isälle, en tee mitään lastenhoitoon liittyvää, makaan sohvalla kuin lahna vaikka tulis kuinka paskaa ohjelmaa telkkarista, isukki saa hoitaa vauvan ja esikoisen.

Vierailija
29/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa ja hoitaa yöheräilyt vaikka onkin menossa aamulla töihin.

Vierailija
30/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nan ei ehkä sovi korvikkeena? Oletko kokeillut toista korviketta? Ja jos imetät ohella, niin eliminoi kaikki mahdollinen allergiaa yleisesti aiheuttava omasta ruokavaliostasi muutamaksi viikoksi...

Vierailija
31/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunut virallisesti lasteni isän kanssa. Ei huijata kelaa, koska mies maksaa ihan itse oman asumisensa 700€/kk ja veroina kahta työtä tekemällä myös minun yh-lapsilisäni. Ei ole aikomustakaan muuttaa yhteen miehen kanssa, koska sitten en saisi mistään omaa rahaa ja kaikki pitäisi pyytää lasten isältä, ei kiitos. Anoppi, appiukko ja muut miehen sukulaiset ovat kyllä lastemme elämässä mukana, myös lasten sisarpuolet isän aiemmasta suhteesta.

5 vkoa synnytyksestä ja haluaa kaljalle..

mikä onkaan tärkeää elämässä?

Vierailija
32/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vauvaa tissillä ja vauvalle piti antaa paljon nestettä jotta keltaisuus häviää ja verensokeri pysyy hyvänä, oppi pullolle eikä enää suostunut tissille.

Aikani lypsin maitoa, mutta maidostani tuli lisää ilmavaivoja niin lopetin eikä maitoa enää heru.

Pitää lähteä nukkumaan kun ei tässä kumminkaan mitään kirppistavaroita saa laitettua kun jompi kumpi lapsista vinkuu vähän väliä.

Isukki maksaa elarit ens viikolla, ehkä me pärjätään ilman kirppisrahojakin.

Vierailija
33/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vielä toisenkin elokuvan perjantaina putkeen, saan ainakin nukkua siellä elokuvissa rauhassa ilman että joku tönii hereille 5min välein tai kitisee 45min välein. Tärkeintä että pääsee pois kotoa, päämäärällä ei niin väliä. Voin minä vaikka nukkua aseman penkilläkin tai tulla omalle asunnolleni nukkumaan sillä aikaa kun lapset ovat anopin hoidossa isän luona.

Vierailija
34/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kidutusmuotohan sekin on että herätetään ihminen aina juuri kun se on vaipumassa uneen. Vittu, lapset saavat mennä isälle tänään ja minä jään omalle asunnolleni nukkumaan viikonlopuksi ja ensi viikolla isän lähivanhemmuudesta tulee virallista kun mennään lastenvalvojalle vauvan isyydenvahvistusta varten.

Järjestäkööt isä lähivanhempana vauvalle hoidon miten tykkää.

Vierailija
35/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, vie se vauva tutkimuksiin, eihän tuollainen heräily ole normaalia!

Vierailija
36/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa pitkäksi viikonlopuksi isän asunnolle koska isä ei suostu tulemaan mun saunattomaan vuokra-asuntooni kerrostaloon.

Ei mulla ole varaa ostaa Almiron peptiä jos vauva todetaan maitoallergiseksi, pitää odottaa niin kauan että isästä tulee lähivanhempi ja se saa työssäkäyvänä ne kalliit korvikkeet ostaa.

Vierailija
37/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet lapset, kummatkin, isälle viikonlopuksi. Isä pyytäköön vaikka oman äitinsä avuksi, jos haluaa.

Jää sinä kotiin nukkumaan. Osta ravinteikasta ruokaa, syö hyvin ja nuku. Et sinä mitää elokuvia etkä ravintoloita tarvitse vaan unta.

Missä päin Suomea asut?

Vierailija
38/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuun, mikäli isä mulle elareita maksaa jos on etävanhempi. hyvä kun saa vaipat ja korvikkeet yh-lapsilisällä ostettua, muuhun ei ole varaa.

Vierailija
39/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin anoppi lapsia yksin jättää jos minä en ilmestykkään isän asunnolle "elokuvan" jälkeen.

Vierailija
40/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita suoraan sille anopillesi ja pyydä, voisiko hän olla perjantai-lauantaiyön hoitamassa lapsiasi. Sano että väsymyksesi käy yli ja tiedät tarvitsevasi kunnolla unta.

Luulen, että jos jättäisit vain ilmestymättä perjantai-iltana, et saisi kuitenkaan levättyä hyvillä mielin. Ota nyt jostain pieni ripaus voimia, niin että jaksat järjestää itsellesi hyvän ja huolettoman viikonloppuvapaan lapsistasi. Jos saat viikonloppuna nukuttua ja kerättyä voimia, käytä ne seuraaviin lepotaukojärjestelyihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä