Miehellä oli kynsilakkaa treffeillä
Olin yhden miehen kanssa treffeillä ja huomasin heti, että hänellä oli kynsilakkaa. Treffit menivät ihan ok ja voisin nähdä häntä uudestaan, mutta kokemukseni mukaan tuollaiset miehet ovat usein biseksuaaleja ja se on turn-off minulle. Miehestä paistoi myös jollakin tapaa vasemmistolainen aatemaailma ja sekin on hiukan turn-off minulle (en halua persumiestäkään, mutta kokoomuslaiset arvot antavat miehestä rationaalisen ja miehekkään kuvan). Kuvittelenko vain kaiken vai onko intuitioni oikeassa?
Kommentit (15)
Onneksi sinussakin oli paljon turn-offeja
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa biseksuaaleissa?
Itse ainakin naisena haluan miehen joka on kiinnostunut vain naisista. Jotenkin häiritsee että mies näkee myös miehet viehättävinä vaikka mikään homofobi en olekaan.
Turn off, L O L 🤣🤣🤣.
Olet näköjään ihastunut käyttämään tätä joka käänteessä
Olet tosi huvittava 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Turn off, L O L 🤣🤣🤣.
Olet näköjään ihastunut käyttämään tätä joka käänteessä
Olet tosi huvittava 🤣🤣
Mitä tämä tarkoitti? Eri
Hohh hohh hoijaa taas kerran näitä trolleja 🤮
Vierailija kirjoitti:
Hohh hohh hoijaa taas kerran näitä trolleja 🤮
Aloituksesta voi olla montaa vielä onko trolli vai ei mutta siihen ottamatta kantaa on tutkittu että naiset on bifobisia miehiä kohtaan jos kyse on potentiaalisesti kumppaniehdokkaasta.
Petruksen kanssa treffit? Vaali-illassa mun mielestä hänellä oli kynsilakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa biseksuaaleissa?
Itse ainakin naisena haluan miehen joka on kiinnostunut vain naisista. Jotenkin häiritsee että mies näkee myös miehet viehättävinä vaikka mikään homofobi en olekaan.
Olet homofobi. Ja luultavasti kiellät myös sen että olet itse bi.
Katsoisin asian ennemminkin niin, että sinulla on perinteiset konservatiiviset arvot kuin se, että mies olisi biseksuaali (hän on kuitenkin todennäköisesti liberaalimpi kuin sinä). Eikä siinä mitään :) Lähinnä, että omia arvojaan kannattaa kuunnella, koska kyllähän se parisuhteen rakentaminen ja ylläpitäminen on helpompaa, kun puolisolla on jokseenkin samanlaiset arvot kuin sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Petruksen kanssa treffit? Vaali-illassa mun mielestä hänellä oli kynsilakkaa.
Petruksen nätit kynnet
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinussakin oli paljon turn-offeja
Keksinyt uuden ilmaisun,
On aika huvittava tapaus :)
Omien kokemusteni mukaan kannattaa skippaa tollaset miehet, tollasten miesten kaveripiirit on yleensä aika kyseenalaisia