Naiset eivät voi kieltää etteikö MIISKA VAN RENTERGHEM olisi heidän unelmiensa mies.
Kolmekymppinen, aktiivinen, matkustellut, oma bisnes, tulee lasten kanssa toimeen, 190cm ja erittäin hyväkuntoinen.
Kommentit (17)
Mikä ihmeen Rent..... otettu nimi. Mistä hän on kuuluisa?
Nuoko ovat kriteerit unelmien miehelle?
Entä älykkyys, sivistys, huumorintaju, kyky olla parisuhteessa, koulutus, jne.?
Luin tästä tyypistä joskus jutun ja voin sinulle ap sanoa, etten milloinkaan haluaisi tällaista miestä.
Olen nähnyt häntä vain erikoisjoukoissa ja hän vaikuttaa jotenkin kylmäkiskoiselta, joustamattomalta ja tylyltä tyypiltä. Ei todellakaan viehätä tuollaiset piirteet miehessä (eikä naisessakaan).
Mistä ap tuon keksit, en tiedä, en ole kuullut, en ole lukenut. Siis aivan tuntematon. Esittelystäsi perusteella mulle ainakin ilmeni, ettei noin pitkä mies kiinnosta mua. En haluaisi kotiini mitään "jättiläistä". 😳
Miiska? Mies???
Miisa? Vai Miska? Vai Miika?
Onko tämä se tyyppi, joka jossain haastattelussa itkeä pillitti sinkkuuttaan, vaikka katsoo olevansa taivaan lahja naisille?
Ihan varmastikin voi jonkun naisen unelma olla. Aina löytyy niitä, jotka haluaa kiusata itseään.
On komea ja sympaattisen näköinen.
🥱
Puhu vain ap omasta puolestasi. Muiden puolesta et voi puhua yhtään mitään.
Mielellään nusasisin kunnolla!
-Jussi
Itse tykkään enemmän oman ikäisistäni miehistä, tuo Miiska on omien lasteni ikäinen. En toisaalta usko, että on edes tyttäreni unelmien mies, eikä tarvitsekaan. Hänellä on jo hyvä puoliso.
En kyllä yhtään osaa sanoa kun koskaan kuullutkaan koko miehestä
En mä nyt oikein tiedä… olis aika noloa seurustella miiska-nimisen kanssa. Miiska muuska mikkihiiri. Muistatteko tämän rallatuksen?
Kuka hän on?