Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän sen 5-viikkoisen vauvan äidille kuuluu tänään?

Vierailija
09.09.2009 |

Onko saanut nukuttua ja veikö 3-vuotiaan hoitoon?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoitit että et enää halua lapsia?

Oletko koskaan käynyt lukeamssa narsisteisen persoonallisuushäiriön merkkejä? Käy lukemassa, löydät sieltä itsesi.

Jos kaikki ei tee ja mene niin kuin sinä haluat, olet aivan mahdoton.

uusia lapsia voin tehdä jos äitiys alkaakin kiinnostamaan.

Vierailija
102/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ja kävi pienen lapsensa kanssa, hänetkö mun pitäis tänne pyytää mun vilkasta poikaa vahtimaan?

Ei haittaa vaikka kaverillani supistelee ja omakin lapsi vaatii huomiota, kummitädinhän on velvollisuus hoitaa kummipoikaansa pyydettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaisäideille tehtailla jos vielä joskus alkaa raskaanaoleminen kiehtoa. Ja nyt alan pakkaamaan tavaroita kun isukki tulee kohta meitä hakemaan.

Vierailija
104/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuuta vai oletteko yhtä vieraantuneita köyhän todellisuudesta kuin Jutta U? siis mulla on omaa rahaa vain jos ásun yksin tai lasteni kanssa. jos muutan avoliittoon, saan ainoastaan lapsilisät, en työkkäreitä enkä asumistukea ja silti mies vaatii minua maksamaan puolet asumisesta, yms.

Vierailija
105/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä suostuisit adoptioon, mutta isä ei suostuisi?

Näytä lasten isälle näitä kirjoittamiasi tekstejä ja aloituksia. VANNON, että fiksu mies ei mieti sen jälkeen sekuntiakaan. Lapset pitää saada tasa-painoisen aikuisen luokse.

Ja toiseksi, ei se haittaa vaikka et adoptioon suostuisikaan, ei lasten asioista silti sinun mielipidettä kysellä.

allekirjoita adoptiopapereita kiusallanikaan, sijaislapsina pysyvät ikuisesti. Ja mun ongelmat kyllä poistuu kun saan taas yöuneni takaisin ja saan omaa aikaa. Ja omaa aikaa saan vain jos pakotan isän hoitamaan lapsiaan. Olen mukamas läsnä viikonloppuisin, mutta en laita rikkaa ristiin lastenhoidon suhteen.

Vierailija
106/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttaisit isän kanssa, niin saisit silti äitiyspäivärahan ja lapsilisät, eikö?

Mutta kun hoitovapaa päättyy, nin sitten vasta pystyt ilmottautumaan työttömäksi. Kun olet 36-v, niin varmasti olet ollut töissä niin kauan, että saat liiton korvaukset, eikö? Niihin ei vaikuta puolison tulot.

Tai jos et saa liiton korvauksia, niin voithan aina jäädä kodinhoidontuelle ja sen saa tuloista riipumatta ainakin jonkun perusosan.

Tosin, sinulla ja miehelläsi on prioriteetit ihan järkyttävät. Kaikessa tulee tärkeimpänä raha. MITKÄ VANHEMMAT!

vakuuta vai oletteko yhtä vieraantuneita köyhän todellisuudesta kuin Jutta U? siis mulla on omaa rahaa vain jos ásun yksin tai lasteni kanssa. jos muutan avoliittoon, saan ainoastaan lapsilisät, en työkkäreitä enkä asumistukea ja silti mies vaatii minua maksamaan puolet asumisesta, yms.

Vierailija
107/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävän kauaa saadakseni ansiosidonnaista ja mielestäni useaan otteeseen olen kirjoittanut että kotiäidiksi, eli kotihoidontuelle en jää ja menen vaikka työkkärin kurssille lojumaan päästäkseni pois kotoa. Ja kirjoitin että en voi yksin adoptiosta päättää, en kirjoittanut että siihen suostuisin.

Että silleen, mutta nyt pitää pakata että pääsemme isukin luo ja minä voin maata lahnana sohvalla koko illan ja nukkua ens yön kokonaan olohuoneessa.

Vierailija
108/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAikka miehen tulot olisivat mitä. Minulla ei ainakan ole mitenkään vaikuttanut, eikä kukaan niitä ole missään kysynytkään.

Vierailija
109/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömänä että saisin vain kelan maksan työmarkkinatuen ja se on harkinnanvaraista ja riippuvaista puolison tuloista.

Että silleen, en ala köyhäilemään sen takia että meillä olisi sama osoite. Isukki saa kyllä lapset luokseen jos haluaa ja minä muutan siihen yksiööni ja saan vapaa-aikaa ja yöunta riittävästi.

Vierailija
110/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000€/kk brutto vaikka puolisolla jääkin käteen vain 2200€ eikä me sillä pärjätä mitenkään.

Vierailija
111/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elin oikeasti lähes näissä samoissa puitteissa.

Tosin, isää ei oikeastikaan ollut olemassa. Äitini ei hoitanut lasta, hyvä jos kävi katsomassa. Kavereita pyysin hoitamaan; olivat aiemmin itse tarjoutuneet ja lupautuneet, "koska vaan, millon vaan". Siitä huolimatta, aina kun olisi pitänyt sovitusti tulla, olikin parempaa tekemistä.

Lapsi heräsi puolen tunnin välein, yötä päivää. Ensimmäisen kerran nukkui 2h putkeen ollessaan yli vuoden ikäinen. Puhuin näistä asioista (omasta väsymyksestäni, siitä, että välillä on vaikea rakastaa lasta, kun on niin väsynyt jne) neuvolassa, jossa ne ohitettiin sanoin "sellaista se pienen lapsen vanhemmilla on".

2v iässä lapsi nukkui ensimmäistä kertaa putkeen 6h.

Olin todella väsynyt, varmasti myös masentunut. Ajattelin lapsen adoptioon antamista. Lopulta, kun en muuta keksinyt, soitin ilmoituksen meistä lastensuojeluun. Sekin puhelu ohitettiin sillä, ettei ole mitään ongelmia, vaikka mielestäni ääretön väsymys olisi ollut todella hyvä syy tehdä jotain. Rahaa lastensuojelu kyllä olisi tarjonnut, vaikkapa pesukoneeseen tai sohvaan (jotka minulla jo oli).

Joku ehdotti myös vauvan ottamista viereen, jotta yöt sujuisivat. Koitin myös sitä - ei auttanut, vauva heräsi aina vain useammin.

Toisinaan, vaikka ei niin kovin uusavuton tai onneton olisikaan, elämä ei ole niin kovin helppoa. Omaa aikaa olisin minäkin kaivannut, tosin lähinnä nukkumiseen. Lopulta pidin itse kuukauden verran unikoulua lapselle, joka sittemmin alkoi nukkumaan (lähes 3v iässä) öitä, jolloin heräsi vain kerran huutamaan puolesta tunnista tuntiin.

Kammottavia aikoja, joita ei toivottavasti tarvitse koskaan enää kokea. Ja toivon, että kukaan muukaan ei joutuisi kokemaan. Vaikka apua hakeekin, sitä ei silti aina saa.

Toivon, että tämä ap on keksinyt tämän jutun tai antaa lapsen isän tai anopin tai kenen tahansa hoitaa lasta ja käy nukkumaan sen sijaan, että lähtisi elokuviin tms...

Vierailija
112/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mukavasti kun myyn kirpparilla pimeästi kaikki lapsille ostamani merkkivaatteet ja lelut. En tietenkään niitä lasten mukana anna ja isän luotakin haen vaikka poliisien kanssa MINUN lapsille ostamani lelut, jotta voin myydä ne kirpparilla jos lapset isälleen pysyvästi muuttavat. Mukavasti tulee rahaa ja yksiön saan kivasti sisustettua.

Vierailija
113/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa hoitaa lasta univajeessaan, mutta baariin kyllä jaksetaan lähteä pe-iltana univajeesta huolimatta. Onkohan nyt tärkeysjärjestys mennyt pyllylleen???

Vierailija
114/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti olisi noin jumalattoman väsynyttä meininkiä niin ei jaksaisi tänne koko ajan tilittää noita yksiöfantasioitaan. Lapset huostaan niin pääset sinne paratiisiisi, provoilija.

Vierailija
115/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on oikeutettu toimeentulotukeen ei tarvitse maksaa päivähoitomaksuja!!!

Koska se raha liikkuu saman konttorin sisällä.. eli päivähoidot kuuluu sosiaalin piiriin...

sori että korjaan mut meni jo uskottavuus aikaa sitten.

Vierailija
116/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

euroakaan ja perhetyönkin maksatan sossulla jos laskuja kertyy riittävästi.

Mutta jos asuisin avoliitossa, emme saisi sossuta euroakaan koska isä tienaa sossun normien mukaan riittävästi. Onko se nyt niin helvetin vaikea lukea noista mun viesteistäni, ilmeisesti on.

Tai ehkä lukijoille on annettu lusikalla, niin ei voi kauhalla vaatia.

Vierailija
117/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, me eletään kaikki tässä samassa maassa, ja tiedetään tasan tarkkaan noi sun vaihtoehdot rahallisesti. Koita nyt ymmärtää, että tässä asiassa sä et voi sumuttaa ketään. Jos sä et halua sitä tai tätä tukea, niin se on sun päätös, mut älä jaksa hakea huomiota asioilla, jotka on sulle ajankohtaisi keväällä 2010, eikä yhtään aiemmin. Musta alkaa tuntua, että sä keksit näitä juttuja omasta päästäsi. Enkä varmasti ole ainoa.

Vierailija
118/120 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen kun asumme saman bussireitin varrella ja pääsen omalta kotioveltani lähes hänen kotiovelleen?

Saan nyt 1000€ enemmän tulonsiirtoja kelalta kuin jos asuisin virallisesti täällä missä nyt olen.

Pysyy talous tasapainossa ja parisuhde edes jonkinlaisena kun ei turhaan muuteta yhteen köyhäilemään ja rahasta tappelemaan. Tappelunaiheita riittää kyllä vauvaperheessä muutenkin. ap

Vierailija
119/120 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nämä kaikki tekstit ovat viranomaisien tiedossa

Vierailija
120/120 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun viranomaiset saa tietää oikean henkilön joutuu ap korvaamaan nämä ylimääräiset tulot takaisin.se on valitettavasti rikos että käy sossun luukulla ja esittää yh vaikka onkin miehensä kanssa.ihan oikeesti ap on tosi pimee.ei kyllä käy puhtailla jauhoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän