Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän sen 5-viikkoisen vauvan äidille kuuluu tänään?

Vierailija
09.09.2009 |

Onko saanut nukuttua ja veikö 3-vuotiaan hoitoon?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en voi laittaa puhelinta äänettömälle jos päiväkodista soitetaan. Haen 3-vuotiaan klo 16 hoidosta. Vauva nukkuu.

Vierailija
2/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei viihdy muualla kuin sylissä, mutta paskassa tässä on eletty ennen vauvaakin, että ei mikään ole muuttunut. viime yönäkin nukuin max tunnin pätkät, mutta psykoosi on luova tila jos se unenpuutteen takia iskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhetyöntekijä tulee ulkoiluttamaan esikoista ja ehkä vauvaakin että saan nukkua ja loppuviikoksi mennään lasten isälle ja taatusti nukun kaikki ne ajat kun mies on kotona.

Vierailija
4/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan automaattisesti kun unenpuutteen takia psykoosissa suljetulle kuskataan.

Vierailija
5/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoksina. Loppuvuoden kiintiö tulee täyteen kun äitini tulee lapseni ristiäisiin ja viipyy max. 8 tuntia. Jos nyt mitään ristiäisiä tulee kun ei jaksa järjestää.

Vierailija
6/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei olisi saanut edes kutsua sinne. Kummit ja pappi olis riittänyt ja tietty vauva. Nyt on vissiin sitten pakko kutsua myös isovanhemmat isän puolelta kun mun äitinikin maksoi itsensä juhliin.

Vierailija
7/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoksina. Loppuvuoden kiintiö tulee täyteen kun äitini tulee lapseni ristiäisiin ja viipyy max. 8 tuntia. Jos nyt mitään ristiäisiä tulee kun ei jaksa järjestää.

en ole aijemmin lukenut kertomustasi niin en tiedä.siksi kysynkin kun hyvin huolestuneena luin noita juttuja ja etkö tosissaan saa mitään apua tilanteeseen jossa vauva on vaikea hoitoinen ja itse olet väsynyt.

kokemuksesta tiedän kuinka voi voimat lähteä vaikean vauvan kanssa.itse koin sen toisen lapsen kohdalla ja jatkuu edelleen vaikeet ajat toisen lapsen kanssa.hän on nyt 8v.

ja meillä lapsia sen jälkeen tullut 3 lisää eli yht 5 lasta.eka vuosi kuljin täysin sumussa.en muista mistään mitään.paitsi et poika vaan huusi.

itse en sillon apua ottanut vastaan vaikka sossu olis antanutkin.kielsin vaan kaiken.

vuoden jälkeen opin elämään vaikean lapsen kanssa joka vie voimat helposti jos antaa lapselle vallan.

mutta kerro sinun tilanteesi haluan tietää onko teillä esim koliikkia vai mistä vauva on kärttynen?

Vierailija
8/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvällä tuurilla 3tuntia päivällä putkeen. ei ole koliikkia, mutta vain sylissä viihtyvä vauva. vauva yökkii kyllä paljon, että voipi olla sitä refluksitautia kun aamuyöstä suostuu nukkumaan vain rattaissa pienessä pystyasennossa.

ja mielelläni kyllä vaihtaisin osia lasten isän kanssa ja alkaisin etävanhemmaksi.

Vierailija
9/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häivyn kaupungille illalla, harmi vaan että anoppi hoitaa silloin lapsia kun mieskin on töissä, enkä viitsi tehdä ohareita ja jäädä elokuvan jälkeen "parille" kaljalle.

Jos ukko olis kotona lasten kanssa eikä anoppi, niin ei olis mulla kyllä mitään kiirettä kotiin perjantai-lauantaiyönä.

Vierailija
10/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai et?!

Vierailija
11/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunut virallisesti lasteni isän kanssa. Ei huijata kelaa, koska mies maksaa ihan itse oman asumisensa 700€/kk ja veroina kahta työtä tekemällä myös minun yh-lapsilisäni.

Ei ole aikomustakaan muuttaa yhteen miehen kanssa, koska sitten en saisi mistään omaa rahaa ja kaikki pitäisi pyytää lasten isältä, ei kiitos.

Anoppi, appiukko ja muut miehen sukulaiset ovat kyllä lastemme elämässä mukana, myös lasten sisarpuolet isän aiemmasta suhteesta.

Vierailija
12/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasaamaan kirppiskamoja että saa rahaa ensi viikoksi.

Vierailija
13/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en voi laittaa puhelinta äänettömälle jos päiväkodista soitetaan. Haen 3-vuotiaan klo 16 hoidosta. Vauva nukkuu.

vain tietyt puhelut. Itse sääsän päiväunien ajaksi puhelimen muuten äänettömaksi, mutta päiväkodin numero hälyttää.

Vierailija
14/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin nukkusin paljon että ei tarttis katella / kuunnella sua...mut ehkä se yrittää huutaa APUA, pieni raukka :( kaikki ne lapsia saakin :(

iljettävä ihminen olet :(

juuri viime viikonloppuna olin lapsen hautajaisissa ja täytyy sanoa että monesti en ole pahaa toivonu kenellekään, mutta nyt kyllä toivoisin, että siellä arkussa ois ollu sinun lapsesi eikä tämä lapsi, josta sentään välitettiin... :(

Vierailija
15/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin nukkusin paljon että ei tarttis katella / kuunnella sua...mut ehkä se yrittää huutaa APUA, pieni raukka :( kaikki ne lapsia saakin :(

iljettävä ihminen olet :(

juuri viime viikonloppuna olin lapsen hautajaisissa ja täytyy sanoa että monesti en ole pahaa toivonu kenellekään, mutta nyt kyllä toivoisin, että siellä arkussa ois ollu sinun lapsesi eikä tämä lapsi, josta sentään välitettiin... :(

Mitäs pahaa se aapee on tehnyt jos on masentunut ja uupunut???

Vierailija
16/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap mitään pahaa ole tehnyt. Mitä nyt jätti kaikesta uhoamisesta huolimatta antamasta lapsensa rakastavaan, turvalliseen perheeseen, joka olis tästä lapsesta pitänyt huolta. Mut kun hän ei sitä tehnyt, niin nyt kaikkien muiden pitää pitää huolta HÄNESTÄ kuin hän olisi joku jättimäinen, avuton ja saamaton vauva.

Vierailija
17/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva heräsi jo. ja kyllä tästä vauvasta isukki ja sukulaiset välittävät jos minä en. vauva on kyllä ihan kalpea, että saa nähdä onko sillä joku vakava tauti, ehkä sun toiveesi toteutuu, siksi en kiinnytäkään itseäni vauvaan turhaan. ei se ole vauvan vika jos äiti ei jaksa, tai tavallaan on.

Vierailija
18/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nää sun jutut on provoja niin lopeta pliis! ei tälläsillä vakavilla asioilla leikitä.

Vierailija
19/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla päätökselläni, liian moni sukulainen tietää kuka vauvan isä on ja isä ei suostu adoptioon. mutta varmaan un vauvalla on joku tauti kun se ei nuku ja on niin oudon värinen, ei ollenkaan terveen punakka vaan ihan harmaa.

Vierailija
20/120 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jatkanu näitä juttujaan jo tosi kauan...jo raskausajalla mm. yritti tappaa vauvaansa juomalla viinaa jne. jne. että ihan siltä pohjalta kirjoitin tuon viestin jota kommentoitiin " voi juma".....jos tää on provoa, niin siltikin ihan sairasta...ja jos äiti on oikeesti masentunu / psykoottinen, niin kuinka voi olla että kukaan ei huomaa, neuvolassa, sairaalassa ym. Oikeesti tekee pahaa lukee näitä sen juttuja viikosta toiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi