Mitähän sen 5-viikkoisen vauvan äidille kuuluu tänään?
Onko saanut nukuttua ja veikö 3-vuotiaan hoitoon?
Kommentit (120)
vaikka soitin itse 3 kertaa sinne ja alueeni lastensuojelun työntekijälle. Ja sama perhetyöntekijä kävi meillä silloinkin.
Kunta ei ainakaan silloin enää myöntänyt maksusitoumusta ensikotiin pelkästään sillä perusteella että vauva valvottaa. Ja nyt kunnan talous on vielä paskemmassa kunnossa kuin esikoisen vauva-aikana 3 vuotta sitten.
Sekä pari- että yksilöterapia lienee tarpeen. Itsellesi hankit ihan ensin masennuslääkkeet, vaikka terveyskeskuksesta.
Vai onko tämä provo - paskamutsiblogi av:lle tuotuna????
viihtyisi koko ajan sylissä niin ei äiti kirjoittelisi nettiin koko ajan psykooseistaan. Että porvoosta päivää.
Lapsilisät menis esikoisen päivähoitomaksuun
jos miehen kanssa asuisin
onneksi perhetyöntekijän pitäis tulla näillä minuuteilla.
mitä ihmettä sä oikein haluat, että se nukkuisi kellon ympäri?
Tottakai ap keksii osan omasta päästään tänne. Vaikka hän onkin sekaisin, niin tuskin sentään erityisen tyhmä. Minä nimittäin ainakin soittaisin välittömästi ap:n paikkakunnan sossuun, jos tietäisin missä hän asuu.
Kai sä tajuat ap, että sun tekstit on samanlaisia, kuin joku kirjoittais lemmikkipalstalle rääkkäävänsä koiraansa vaan siitä ilosta että pystyy, eikä eläin voi mitenkään itseään puolustaa? Sun jutut siitä miten sä ajattelet ja aiot kohdella sun avuttomia, viattomia lapsia on ihan yhtä vastenmielisiä.
Sun on hyvä tiedostaa tämä, vaikka sä todennäköisesti luulet, että kirjoittelu on sun hallinnassa, ja tää on sulle vaan leikkiä ja peliä. Meille kaikille on tullut jo selväksi, ettet sä todellakaan ollut kypsä vanhemmuuteen vaan sun ois pitänyt vielä pitkään elää pelkästään itselles. Mut se empatian häivähdys, mitä sun tekstit joskus aiheuttaa, häviää heti kun lukee jonkun sun seuraavista viesteistä. Sun käytöstä ei voi millään selittää sen paremmaksi mitä se on, se vaan on itsekeskeistä, ilkeää ja vastuutonta.
jos on niin toivottavasti perhetyöntekijä tekee lastensuojeluun ilmoituksen sinusta. Toivon hartaasti, et isä tai joku muu huolehtisi sun lapsista. Sinä et nyt siihen pysty.
Kait se vauva huutaa kun olet noin stressaantunut ja vittuuntunut, vauva vaistoaa sen. Miten tää toinen lapses, onko hän yhtä vittumainen kersa??
Hae apua lapsillesi ja itsellesi, tee se äkkiä. Sano vaikka sille perhetyöntekijälle ettet enää jaksa ja sossut voi tehdä kiireellisen huostaanoton.. jos ei kerran isääkään kiinnosta ja äitis on niin vittumainen ja anoppikaan ei saa auttaa...
nämä lapset kun olen niin paskamutsi. isällä on kokemusta jo neljästä vauvasta, mulla vaan kahdesta ja siksi isukki on tälle vauvalle parempi hoitaja. minähän sanoin haluavani etä-äidiksi enkä välttämättä tapais lapsia ollenkaan. uusia lapsia voin tehdä jos äitiys alkaakin kiinnostamaan.
makaa mun olkapäätä vasten ja odotamme röyhtäystä. ei näy vielä perhetyöntekijää??
Nyt sanot sille perhetyöntekijälle että sä tarvitset henkistä apua. Ainoa joka voi hoitaa sun elämän ja lapset olet sinä itse. Mieti- sulla on kaksi pientä, avutonta ihmislasta elämässä lapsuuttaan, saamassa eväitä omaan elämäänsä siellä. Sulla ei selvästikään ole riittävää tasapainoa heidän kasvattamiseensä.Jos yhtään rakastat lapsia, päästät irti tuosta sekopäisestä uhoamisesta ja valituksesta ja vaadit päästä hoitoon. Sitten jonakin päivän ehkä saat kokea sen ihmeen, mitä on saada elää omien lastensa kanssa.
Olen itse sairastanut masennusta ja kotoisin perheestä missä on ollut hyvin epävakaa äiti. Ja se mitä sen perusteella voin sanoa on, että tuossa sun tilanteessa jonkun pitäisi potkaista sua persuksille ja lujaa. Täällä retostelet kuinka päin helvettiä pistelet menemään avuttomien lastesi elämän. Anteeksiantamatonta!
mut se kokee ettei osaa kun vauva on niin hankala.
muista, sit sä et saa ku jonkun sossun 418 egee kuussa... mut eihän sun tarvii ostella lastenvaatteita enää, senkun juot koko "tilin".
lapset kun on ne kerran siittänytkin.
Pistät tänne vaan sun asuinpaikkakunnan ja jonkun, jolla sossu voi sut tunnistaa. Mä lupaan ja vannon, että soitan sun paikkakunnan lastensuojeluun ja toimitan sinne kattavasta kaiken mitä sä tälle palstalle olet kirjoittanut. Sun lapset pääsee parempaan paikkaan melkoisen vikkelästi eikä sun tarvi enää huolehtia kenestäkään muusta kuin itsestäs. Eikös kuulostaiskin unelmien täyttymykseltä?
ja alan etävanhemmaksi, mun pitää muuttaa yksiöön koska kela ja sossu ei maksa näin isoa ja kallista asuntoa yksinäiselle. Nyt se perhetyö tulee...
jos kerran kukaan ei sitä halua hoitaa. Isommalle lapselle olet jo aiheuttanut pahat traumat mutta sen pienen voisi vielä pelastaa. Jos et tee mitään niin tuo on vaan pelkkää uhoamista.
Pakko olla provo.
niin näytä sille perhetyöntekijälle mitä tänne kirjoitit! Se pistäis asioihin nopeesti vauhtia! Mitä ihmettä sä täällä venkslaat ja selität, kun saisit asioihin ratkaisun parissa sekunnissa!
kun meillä on sentään lasten kanssa muutakin ruokaa kuin tonnikalaa ja makaronia, koska asumme erillään tuhlari-isästä.