Hei mammat. Saisinko nyt millän laittaa toppatakin kun
On niin helkkarin kylmä tuuli. Vai täytyykö vaan palella? Vasta kyllä oli avaus että lokakuussa ei saisi. Kuinka pahasti pahoitat mielesi?
Kommentit (13)
Anna mennä.
Ja se on ihan puppua, että miten sit talvella tarkenee jos pukee toppatakin silloin, kun alkaa syksyllä ( tai vaikka kesällä) palella
T.20 vuotta ulkotöissä
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä. Voit
ja saat itse päättää.
Kuulostaa hyvältä ajatukselta. Kiitos ideasta.
Minäkin laitan!
Kiitos paljon. Vaikka kyllähän muutamat ainakin pahoittaa mielensä.
Kysytkö aina mammaltasikin, että saako käydä vessassa, tai saako laittaa kumpparit?
Laita vaan. Itsekin pukeudun sään mukaan. Myös palstan nuorukaismammat pukeutuvat lämpimästi.
Pukeudun omien tuntemusteni mukaan ja suosittelen samaa ap:llekin. Viikonloppuna kävin kaupoilla kevytvanutakissa, mutta eilen kävin kaupoilla hupparissa. Tämän aamun lenkillä kävin fleecetakissa.
Oikea takkivalinta riippuu varmasti eniten siitä millä liikkuu. Itse kuljen omalla autolla joten en tarvitse vielä toppatakkia, mutta sellainen on varmasti tarpeellinen niillä jotka värjöttelee bussipysäkeillä.
En tiennyt, että on olemassa jotain sääntöjä sen suhteen milloin toppatakin saa pukea. Ja että palstan mammat pitävät näistä säännöistä kiinni ja valvovat niiden noudattamista. Hölmö minä. Tänäänkin aion tosin laittaa toppatakin, koska on kylmä. Jollain palstamammalla menee varmaan kahvit väärään kurkkuun tästä mielivaltaisesta teostani.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että on olemassa jotain sääntöjä sen suhteen milloin toppatakin saa pukea. Ja että palstan mammat pitävät näistä säännöistä kiinni ja valvovat niiden noudattamista. Hölmö minä. Tänäänkin aion tosin laittaa toppatakin, koska on kylmä. Jollain palstamammalla menee varmaan kahvit väärään kurkkuun tästä mielivaltaisesta teostani.
Sä et vain ole huomannut. Liputuspäivien lisäksi julkaistaan aina, minkä takin voi laittaa päälle aamulla.
Ollut kunnon vaatteet jo kesästä saakka.
Onko sun äitisi kuollut vai miksi sinä täällä roikut, miesvauva? Jotain ihmeen hinkua koet vanhempiin naisiin. En kyllä ihmettele sinällään, mäkin saan joka käänteessä kimppuuni itseäni 10-20 vuotta nuorempia miehiä ja se on jokseenkin naurettavaa kun mua ei lainkaan kiinnosta heidän seuransa ja juustomunansa. Niitä on nähty eikä niistä ole juurikaan iloa naiselle.
N61
Vierailija kirjoitti:
"Palstamammoja" on monenlaisia.
On nuoria, keski-ikäisiä ja vanhoja.
Täällä "mammana" voi olla vapaasti mitä vaan.
Voi myös olla välillä tulisesti vastaan tai puolesta riippuen mielialasta eikä kukaan väitä takinkääntäjäksi.
Paljolti ovat nuoret miehet etten sanoisi pojat alkaneet harjoittaa "palstamamman" kunniakasta uraa maassamme.
Laita päälle, mitä on tarvis. Kanna pukimesi ylpeydellä. :)
Ole hyvä. Voit
ja saat itse päättää.
Kuulostaa hyvältä ajatukselta. Kiitos ideasta.
Minäkin laitan!