Sinä joka abortoisit vammaisen tai olet niin tehnyt.
Mitä jos lapsesi saa tietää odottavansa samanlaista ja haluaa pitää hänet? Joutuisit loppuelämäsi katsomaan sellaista lapsenlastasi.
Kommentit (146)
Itse olen päättänyt, että jos joskus kuulen odottavani vammaista lasta ja abortin mahdollisuus vielä on, teen abortin. Mies on samaa mieltä. Jos lapsi ehtisi syntyä ja vamma todettaisiin silloin, en pystyisi antamaan lasta pois. Oma lapseni tehköön sitten itse omat päätöksensä, voin toki sanoa oman mielipiteeni. Ja ennen kaikkea tuen lastani päätöksessään, mitä järkeä on jättää omaa lasta kamppailemaan ja selviytymään mahd. sairaan lapsen kanssa, miettikääpä itse jos teillä olisi sairas lapsi ja oma äitinne kääntäisi selkänne teille?? Huh...
on todella kurjaa. Olen hoitanut sekä lapsia että aikuisia. Toki sieltä niitä ilonaiheitakin löytyy, mutta hyvin vähän. Ei se ole mielestäni mitään elämää, kun on täysin toisen armoilla, ja se tuska mikä heidän silmistään näkyy...
Ja tunnen monia downeja jotka lukee ja kirjoittaa. Kulkee yksin töihin ja kauppaan. Pitää huoneensa siistinä ja siivoaa muutenkin. Keittäää kahvia jne..
Veljenikin tekee kaikkea tätä!
Down lasta en abortoisi itse! Jos tietäisin että lapsella vakavia ongelmia, ei voisi koskaan edes istua tai niellä ruokaa jne jne, siinä tapauksessa pitäisi miettiä uudelleen...
Vaikka down olisi "hyväntasoinen"...
Vierailija - 12.06.09 09:53 (ID 8807460)
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
hän ei todennäköisesti opi koskaan edes lukemaan tai kirjoittamaan, ei todennäköisesti (lähes varmasti) kykene koskaan itsenäiseen asumiseen, tuskin kykenee vaikkapa siivoamaan huonetta itsenäisesti, ei pestä pyykkiä itsenäisesti, ei tehdä ruokaa itsenäisesti, kenties ei kykene kulkemaan edes kauppaan itsenäisesti... Tämä on lievä kehitysvamma. Vaikeampi on jo sellainen joka ei edes puhu mitään. Vaikea jo sellainen joka ei eläissään tewe muuta kuin makaa, huutaa ja kuolaa.
Jos et pysty synnyttämään vammaista lasta, älä tule raskaaksi! Miksi hankkiudut tarkoituksella raskaaksi, jos et voi lasta ottaa vastaan? Raukkamaista alkaa elävää olentoa tuhoamaan sitten kun on ensin tällaisen tarkoituksella hankkinut. Käyttäkää ehkäisyä, hankkikaa sterilisaatio tai olkaa ilman yhdyntää. Muussa tapauksessa, älkää ruikuttako vammaisen hoidon raskaudesta. Tiedätte varsin hyvin raskaaksi hingutessanne, että on mahdollisuus saada vammainen lapsi.
Sitä saa käyttää. Tavallaan tajuan noita joilla on vammainen lapsi tai sukulainen tai jotka oman vamman takia kipuilevat aiheen kanssa. Heillä on tämä "onko erilaisena oikeus syntyä"-ajatus takana. On toki. Jos äiti niin päättää... mutta turha tunteilu olisi myös pystyttävä laittamaan syrjään ja muistettava, että toki abortoitava sikiö, vammainen tai ei-vammainen, ei ole sama ihminen joka hänestä kenties voi tulla. Se sikiö ei ole persoona jne.
keskeyttää Down-raskauteni, koska en hankkiutunut raskaaksi tieten tahtoen. Kiitos vapauttavista sanoistasi!