Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi on HÖLMÖLÄ. Kertokaa omia kokemuksianne ostajana ja myyjänä

Vierailija
22.09.2024 |

Joskus myin Torissa 43 kokoista kenkäparia miesten kenkiä, no eikös joku mies laita viestiä että löytyiskö multa myös miesten työkenkiä koossa 45. Siis millä oletuksella? :D

Myin naisten kenkiä, 37 ja 38 kokoa, eikös joku nainen laita viestiä että minkälaisia kaikkia kenkiä löytyy, olisko näitä 39 ja 40 kokoakin.

Ei mulla mitään kauppaa ole missä on joka kokoa saatavilla! Myynnissä on ne tuotteet jotka on ilmoitettuna.

Ja sitten ollut tällaisia että "myynnissä mekko, koko S, rinnanympärys 85cm ja vyötärö 70cm," No eikös joku laita viestiä että mahtuukohan tämä L/XL kokoiselle. Ei taida mahtua ja tuotteessa on kyllä mitat, katso ja vertaa omiisi.

Jotkut ei taida lukea ilmoituksia ollenkaan, kun paljon myös kysytään asioita jotka lukee ilmoituksessa.

Kommentit (302)

Vierailija
1/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörähdin.

p.s ei sinulla sattuisi olemaan miesten työkenkiä kokoa 46?

Vierailija
2/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suurin osa kaupoista onnistunut hyvin

Vierailija
4/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko vielä myynnissä?" No mitäpä luulet, kun ilmoitus on jätetty 5 minuuttia sitten.

Kun tuollaiselle vastaa että kyllä on, niin eivät vastaa enää ikinä mitään, eivät välttämättä edes koskaan avaa sitä viestiä

Vierailija
5/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ostamaan peiliä ja olisi halunnut myös ostaa talvitakkini eteisen naulakosta,oli nyreä kun sanoin etten myy.

Vierailija
6/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Mitäpä se auttaisi S-kokoiselle, aasi. Jos tarkoitit vitsiksi, on se siinä kategoriassa mauttomasta alaspäin.

Vierailija
7/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ostajien oletus että myyjä pitää jotain kauppaa, on kyllä erikoinen. "Onko sulla muita takkeja myynnissä?" Näkyykö niitä ilmoittamieni tavaroiden listalla? Jos ei, niin silloin ei ole.

Vierailija
8/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton yhteydessä minulta varastettiin laatikoita, joihin olin pakannut omaisuuttani. Mukana meni paljon käsitöitä, joita torissa ja huutonetissä myydään edelleen. En usko, että joku toinen olisi tehnyt ohjeisiin täsmälleen samoja muutoksia kuin minä tein. Kun tuon havainnoin tein, niin en koskaan enää osta kummastakaan yhtään mitään.

Vierailija
9/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli niitä, älä myy muille minä varaan ja tulen hakemaan. Just joo.

Vierailija
10/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä on ne lukuisat onko vielä vapaana kyselyt, joiden lähettäjä katoaa kuin tuhka tuuleen heti kun sille vastaa että kyllä on vapaana. Kerran olin sopinut noudon ihan tavallisen ja asiallisen oloisen naisen kanssa mutta hetkeä ennen sovittua noutoaikaa hän lähettikin viestin, että hänen mies on nyt tulossa noutamaan ja on ajoissa. Luulin siis että tuo nainen itse noutaa. No ei siinä mitään, käyhän se mieskin jos on kerran ajoissa. Ja ajoissa oli, sovittu rahasumma ihan oikein mukanaan. Mutta kännissä. Ja se oli todella inhottava kokemus, jopa vähän pelottava. Maksoi kyllä ongelmitta, mutta hänen humalainen olemus ja käytös oli ahdistavia. Onneksi olin sopinut noudon pihalle eikä sisälle. 

Vierailija
11/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välllä tulee vaikka "onko myynnissä ja lähetätkö" ja kun vastaa on ja ok, niin viestissä lukee ikuisesti se "lähetetty", eikä siis "nähty", eli moni ei jostain syystä käy ikinä lukemassa edes niitä vastauksia, todella outoa?

Vierailija
12/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina autonomian ajasta 1960-luvulle asti mentiin niin sanotulla lapiolinjalla, mikä tarkoitti sitä, että työttömien panoksella rakennettiin merkittävä osa tieverkostoa."

Ei tuo ole uuden lehden kääntämistä, vaan vanhan.

Vierailija
13/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ostamaan peiliä ja olisi halunnut myös ostaa talvitakkini eteisen naulakosta,oli nyreä kun sanoin etten myy.

Sulla ei virtaa bisnisveri suonissa.  Itse olen ostanut skootterinkin peräkärrystä kaupan edessä.  Huomasin vaan että olisi sopiva, jäin odottamaan ja mies tuli autolleen.  Kysyin mitä skootteri maksaa.  Päästiin kauppoihin ja toi pihaan, oli tuomassa huollosta kotiinsa.

Vierailija
14/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajana. Laitan viestiä että olen kiinnostunut ostamaan tuotteen ja koska voin hakea (ilmoituksessa vain nouto). Saan vastauksen että tänään sopii. Mitään aikaa ei myyjä antanut. Laitoin viestiä että ajan sinne 2 tunnissa ja että sopiiko klo 15.00 Ei mitään vastausta. Laitan tunnin päästä uuden viestin ja kysyn sopiiko se 2 tunnin päästä eli klo 16.00. Ei mitään vastausta. Laitan viestin että koska olet kotosalla? Saan vastauksen että puolen tunnin päästä. Lähden ajamaan ja saavun perille. Ketään ei näy missään. Odottelen puolisen tuntia. Ei ketään. Ajan takaisin kotiin. Seuraavana päivänä myyjältä on tullut viesti, että koska tulisin noutamaan. Ajoin 4 tuntia edestakaisin ja päätin että annetaanpa olla siinä. Kaikki ostajat eivät asu 5 minuutin matkan päässä.

Vierailija
15/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa ilmoitan annetan osiossa ja ilmoituksessa aina vain nouto. Mutta ilmeisesti ei ymmärretä mitä vain nouto tarkoittaa. Kysytään jatkuvasti voitko postittaa tai voitko tuoda kaupunkiin x y tai z. Juu, en postita enkä todellakaan ala kiikuttamaan ilmaista tavaraa pitkin poikin.

Vierailija
16/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli polkupyörän etuvanne myynnissä 5e, ilmoituksessa luki, että se on otettu tavallisesta vaihteettomasta Solifer-merkkisestä mummopyörästä, eli naisten 28" pyörästä.

Tuli kysymys "mitä materiaalia tuo on, käykö tuo maastopyörään, saako tuohon asennettua levyjarrun ja lähetätkö".

Vierailija
17/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko vielä myynnissä?" No mitäpä luulet, kun ilmoitus on jätetty 5 minuuttia sitten.

Kun tuollaiselle vastaa että kyllä on, niin eivät vastaa enää ikinä mitään, eivät välttämättä edes koskaan avaa sitä viestiä

Semmoset menee heti bänniin.

Vierailija
18/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa ilmoitan annetan osiossa ja ilmoituksessa aina vain nouto. Mutta ilmeisesti ei ymmärretä mitä vain nouto tarkoittaa. Kysytään jatkuvasti voitko postittaa tai voitko tuoda kaupunkiin x y tai z. Juu, en postita enkä todellakaan ala kiikuttamaan ilmaista tavaraa pitkin poikin.

Tää on muodostunut jo klassikoksi, ilmaiseksi annettavat tavarat pyydetään aina kuljettamaan, varsinkin suuret kalusteet, kovalla vaivalla, kauas ja mielellään nopeasti.

Vierailija
19/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein tykkää siitä, että tori sivu kannustaa siihen, että "pelataan" pelkillä tunnuksilla ja jopa puh.numerot on a.poistettu ja b.nyt jo kielletty.

Kaikki hölmöily loppuisi heti, jos tuonne pitäisi tunnistautua, oikea nimi ja puh.numero tulisi näkyviin ja näin huijauten määräkin tippuisi varmaan 90%.

Tuohan ei ole mikään keskustelupalsta, jossa kerrotaan jotain mielipiteitä, joten ei siellä mitään "salanimiä" tarvita.

Voisin sitten olla vaikka erikseen joku osia/palsta, niille, ketkä haluavat myydä tuntemattomana ja haluavat ottaa tuhansia asiattomia viestejä ja tarjouksia ja tyhjiä lupauksia vastaan.

Vierailija
20/302 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en oikein tykkää siitä, että tori sivu kannustaa siihen, että "pelataan" pelkillä tunnuksilla ja jopa puh.numerot on a.poistettu ja b.nyt jo kielletty.

Kaikki hölmöily loppuisi heti, jos tuonne pitäisi tunnistautua, oikea nimi ja puh.numero tulisi näkyviin ja näin huijauten määräkin tippuisi varmaan 90%.

Tuohan ei ole mikään keskustelupalsta, jossa kerrotaan jotain mielipiteitä, joten ei siellä mitään "salanimiä" tarvita.

Voisin sitten olla vaikka erikseen joku osia/palsta, niille, ketkä haluavat myydä tuntemattomana ja haluavat ottaa tuhansia asiattomia viestejä ja tarjouksia ja tyhjiä lupauksia vastaan.

Täh. Ei puhelinnumerot ole kielletty torissa. 

Ja itse joudun ammatin takia salaamaan puhelinnumeroni eli esim minä en voisi enää mitään siellä myydä jos olisi pakko olla vahvan tunnistautumisen kautta näkyvillä sekä oikea nimi että oikea puhelinnumero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän