Olen ollut nyt 10 päivää ilman alkoholia, voinko juhlistaa tätä hetkeä ja maistella vähäisen likööriä?
Aion olla koko kuukauden ilman. Voinko kuitenkin 10 päivän välein juoda vain pikkusen, tavallaan semmosia välietappeja?
Kommentit (13)
Eihän tuosta haittaakaan ole. Alkoholi on iloinen asia.
Voinko vetää parit kessusavut? Lopetin eilen tupakoinnin.
Kaikkea voi tehdä. Mutta totuushan on että kaikkien ei Kannata tehdä kaikkea.
Itse tiedät kumpaan ryhmään kuulut. Jos alkoholi on sinulle ongelma. Et voi olla sen kanssa käytännössä henk. koht tekemisissä ilman että ongelma aktivoituu.
Apua saa jos haluat hakea. Monille se kannattaa
Tottahan toki. Niin nätti ilmakin niin hienosti sopii pikku moukut.
höh miten typerä juttu.
olen ollut ilman viinaa ja kaljaa yli 35 vuotta eikä tee heikkoakaan olla ilman!
Höpöhöpöä' tommonen pari päivää!
Vierailija kirjoitti:
höh miten typerä juttu.
olen ollut ilman viinaa ja kaljaa yli 35 vuotta eikä tee heikkoakaan olla ilman!
Höpöhöpöä' tommonen pari päivää!
Minä minä minä ilmaantui paikalle.
Tottakai voi juoda alkoholia vaikka joka päivä, jos ei muita ongelmia ole, niin sitten kyllä riittää.
Katsoin eilen vanhaa pelastusohjelmaa, ja esim, hukkumasta pelastetuista vain 10 prosenttia oli sellaisessa hädässä, jossa ei ollut kysymys humalaisten töppäilyistä.
Kyllä voit, jos se pysyy kohtuullisessa määrässä. Kaikki tai ei mitään asenne ei ole tarpeen, parempi ja terveempi asenne on se, että alkoholia voi juoda kohtuudella silloin tällöin.
Mä aion olla juhannukseen asti ilman alkoholia, mutta aina iltaisin klo 13-04 juon semmoisen välietapin.
Pidä ihan kunnon juhlat. Entinen mieskään ei kaatunut tippaan.
Liuotinhuumeet pitäisi kieltää lailla.
Mielestäni kyllä voit.