Jos saisit valita minkä tahansa auton
mikä se olisi? Saisit valita peräti kaksi autoa käyttöösi. Hinta, kulutus jne, ei olisi ongelma tässä leikissä.
Tuli mieleen tuosta Mikä auto sinulla on-kyssäristä.
Kommentit (319)
Kesäkruisailuun Ford Mustang, musta punaisella raidoituksella. Sisustus mustavalkoinen. Voi olla avomallikin.
Arkiautoksi volkkarin t-roc maasturi, väri syvänpunainen. Sisältä tummanharmaa punaisilla yksityiskohdilla.
Lempivärini on yllättävästi punainen :)
Lada josssa on ferrarin mooottori.
Audot on junteille, hanki sähköpyörä tai sähköpotkulauta
Vierailija kirjoitti:
*Autot
Mulla on jo mun unelma-auto. Mut jos saisin toisen, niin se olisi täysin sama, mutta niin uutena kuin mahdollista (mallin valmistus lopetettu pari vuotta sitten). Nykyinen on 11 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa tänne landelle sähköpotkulaudan tai sähköpyörän kanssa. Lähin kauppa 25km päässä, työpaikka 50km päässä.
Pagani Zonda HP Barchetta.
Myisin ja elelisin miljonäärinä loppu elämän ;)
Pidemmille "maakuntakierroksille" Maybach 62 sekä kaahailuun Bugatti chiron <3 :-) <3
W140 Mercedes S 500 prefacelift. Tarvitseeko enempää toivoa? Auto ajalta jolloin premium oli todella premium, eikä jonkun toyohonskon ”parempi” varustetaso..’
Ferrari Testarossa. Upea V12 moottori. Voittaa 100-0 fiiliksessä nykysporttiautot vaikka ei nykymittapuulla erityisen nopea olekaan.
Jos sais uutena Volvo 240 olisin tyytyväinen.
🤗.😁 Heh, Lada jossa on Ferrarin moottori, kyllä siellä on edelleen Ladan oma moottori , kun avasin konepellin ,on sellainen farmari Lada.
Vierailija kirjoitti:
🤗.😁 Heh, Lada jossa on Ferrarin moottori, kyllä siellä on edelleen Ladan oma moottori , kun avasin konepellin ,on sellainen farmari Lada.
Lada jossa on Ferrarin moottori, lähin vastaava olisi Fiat Dino.
Joku ihan tavallinen uusi auto. Haaveilen joka päivä.
Se uusi sähkö-porschen on tyylikäs.
Ehkä kuitenkin avomini olisi minulle sopivampi.