Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nyt ITKEN! đŸ˜«Miten ihmeessĂ€ eroon SOKERIKOUKUSTA?!?! LisÀÀn nykyÀÀn desilitrakaupalla sokeria Coca Colaan, koska...

Vierailija
19.01.2024 |

...USAssa totuin paljon makeampiin juomiin kuin on suomalainen sokeri-Cola. SiellÀ jÀin kyllÀ tosi pahaan sokerikoukkuun ja lihoin kolmessa vuodessa melkein 70 kiloa, kun siellÀ kaikki mahdollinen oli kuorrutettu ja tÀytetty makealla! :O

Jos juon sokeri-Colaa ilman lisÀsokeria, se ei maistu oikein miltÀÀn ja minulle tulee huono/kipeÀ olo. Elimistöni HUUTAA sokeria ja paljon!

LisÀÀn 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiÀ sokeria. Huonona puolena on se, ettÀ hiilihappoa lÀhtee pois, mutta toisaalta sitten se muistuttaa enemmÀn jenkkikokista. Tuollainen 1,5 litran pullo on mulle sama kuin muille 0,5 litran pullo eli kulautan sen ohi mennen eikÀ se oikein siis maistu miltÀÀn. SokerimÀÀrÀ onkin ollut nousussa viime aikoina.

NykyÀÀn menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta tÀÀllÀ Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivÀt ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennÀ pÀivÀssÀ.

Ongelmani on se, ettÀ haluan irti tÀstÀ lihomisen syöksykierteestÀ, mutta meinaan kuolla jos olen tunninkin verran ilman sokeria. :(

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
30.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

 Tuo trolli ei ole edes kĂ€ynyt USAssa. Tai jos on niin sitten ei koko aikana oppinut edes senvertaa englantia ettĂ€ olisi oppinut juomaan coke zeroa tai sugar freetĂ€. Kummasti vaan kaikki nega otetaan todesta kun Yhdysvalloista on kyse. YritĂ€pĂ€ vaihteeksi kirjoittaa samaan tyyliin Suomesta.

Vierailija
182/194 |
08.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Tuo trolli ei ole edes kĂ€ynyt USAssa. Tai jos on niin sitten ei koko aikana oppinut edes senvertaa englantia ettĂ€ olisi oppinut juomaan coke zeroa tai sugar freetĂ€. Kummasti vaan kaikki nega otetaan todesta kun Yhdysvalloista on kyse. YritĂ€pĂ€ vaihteeksi kirjoittaa samaan tyyliin Suomesta.

Vai onko sittenkin niin pÀin, ettÀ sinÀ et ole kÀynyt USAssa?

 

NimittÀin olin siellÀ vaihdossa ja jÀi Àllötys siitÀ sokerin mÀÀrÀstÀ mitÀ jenkeissÀ syödÀÀn. Esim. "lihapullat" ja jopa "banaanit" oli tehty sokerista ja marsipaanista. Limu oli aina makeaa siirapilla makeutettua tahmeaa lientÀ. Ja kaikki on hirmu isoa oli kyse sitten keksistÀ tai limumukista. Ja joka paikkaan mennÀn autolla ja lihavimmat kulkevat sÀhkömopolla kaupassakin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
08.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ luin otsikon "Nyt itken, miten ihmeessÀ eroon sokeritoukista"

Vierailija
184/194 |
21.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÖRPS!! RRÖYH!! missĂ€ kehorauha, ei kuullu muille toisen syöminen!!!!!!

Vierailija
185/194 |
25.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

mulle lÀÀkÀri sanoi sokerin kÀytöstÀni. no siirryin sokerittomaan limuun ja tulos alle kahdessa tunnissa pÀÀnsÀrky vÀsymys ja huono olo. sen takii palasin taas sokeriin. voin tosi huonosti jos painoni ei saa nousta, muuten vaan huonosti. tÀs siis mun vaihtoehdot.

Vierailija
186/194 |
25.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti sokeri ei aiheuta riippuvuutta, vika on korvien vĂ€lissĂ€ 

Aiheuttaa ja erittÀin voimakkaan riippuvuuden aiheuttaakin. Ihmisen ei kuuluisi syödÀ sokeria.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/194 |
25.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ ap:n ongelma on korvien vÀlissÀ.

Vierailija
188/194 |
25.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyvin kuvasit amerikkalaisuutta, auttaisiko jos pistÀisit lippiksen pÀÀhÀn?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/194 |
25.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mokomakin trollo. 

Vierailija
190/194 |
25.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

2 jenkkiÀ maisteli usa Fantaa, 55% sokeria ja eglannin Fantaa,15% sokeria. Toinen ihmetteli englannin version muistuttavan oikaa appelsiinimehua ja kehui, mutta myönsi myös usa version olevan hyvÀÀ vaikkei oikein tiennyt mitÀ se on. Toinen taas tyrmÀsi tuon heti ja ihmetteli missÀ kaikki makeus on!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/194 |
25.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

limujen jenkkiversiot on ihan ÀlyttömÀn sokerisia. kuivuessaan kuin tapettiliisteriÀ. no onhan jenkkien suklaakin ruskeaksi vÀrjÀttyÀ sokerilevyÀ ja ne raukat luulee sitÀ suklaaksi. no halpaahan se on siellÀ.

Vierailija
192/194 |
01.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ihmisen kuulu syödÀ sokeria. Se ensinnÀkin aiheuttaa muutoksia aivoissa, kertyy elimistöön rasvana ja aiheuttaa paljon terveysongelmia.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/194 |
04.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sokeri pitÀisi kieltÀÀ.

Vierailija
194/194 |
26.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuolemalla tuosta pÀÀsee.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kuusi neljÀ