Nyt ITKEN! đ«Miten ihmeessĂ€ eroon SOKERIKOUKUSTA?!?! LisÀÀn nykyÀÀn desilitrakaupalla sokeria Coca Colaan, koska...
...USAssa totuin paljon makeampiin juomiin kuin on suomalainen sokeri-Cola. SiellÀ jÀin kyllÀ tosi pahaan sokerikoukkuun ja lihoin kolmessa vuodessa melkein 70 kiloa, kun siellÀ kaikki mahdollinen oli kuorrutettu ja tÀytetty makealla! :O
Jos juon sokeri-Colaa ilman lisÀsokeria, se ei maistu oikein miltÀÀn ja minulle tulee huono/kipeÀ olo. Elimistöni HUUTAA sokeria ja paljon!
LisÀÀn 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiÀ sokeria. Huonona puolena on se, ettÀ hiilihappoa lÀhtee pois, mutta toisaalta sitten se muistuttaa enemmÀn jenkkikokista. Tuollainen 1,5 litran pullo on mulle sama kuin muille 0,5 litran pullo eli kulautan sen ohi mennen eikÀ se oikein siis maistu miltÀÀn. SokerimÀÀrÀ onkin ollut nousussa viime aikoina.
NykyÀÀn menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta tÀÀllÀ Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivÀt ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennÀ pÀivÀssÀ.
Ongelmani on se, ettÀ haluan irti tÀstÀ lihomisen syöksykierteestÀ, mutta meinaan kuolla jos olen tunninkin verran ilman sokeria. :(
Kommentit (165)
Vieroitat itsesi sokerista makeutusaineilla. LisÀÀ niitÀ light colaan. Sitten vÀhennÀt niiden kÀyttöÀ pikkuhiljaa
Vierailija kirjoitti:
Vieroitat itsesi sokerista makeutusaineilla. LisÀÀ niitÀ light colaan. Sitten vÀhennÀt niiden kÀyttöÀ pikkuhiljaa
Ei onnistu, tulee pÀÀ todella kipeĂ€ksi ja kuumeinen olo ilman sokeria. đđđ LisĂ€ksi pyörryttÀÀ ja tulee huono olo mutta se tulee vasta kahden kolmen tunnin pÀÀstĂ€.
Oikeasti sokeri ei aiheuta riippuvuutta, vika on korvien vÀlissÀ
MinÀ en oikein usko tÀhÀn, ts.ei ole ainakaan itsellÀ toiminut. En nyt sentÀÀn ap:n lailla vedÀ sokeria, mutta aika usein ostan namuja, hedelmÀkarkkeja lÀhinnÀ. PelkÀÀn hampaiden puolesta ja nyt olen yrittÀnyt vÀhentÀÀ kaikin keinoin. Syön yleensÀkin paljon marjoja ja hedelmiÀ, mutta mitenkÀÀn ne eivÀt vie makean himoa pois. Haluan ihan selvÀÀ karkkia, siihen on himo. Olen kuitenkin itse hyvinkin hoikka, koska jos syön karkkeja, en tarvitse ruokaa.