Tiedostaako naiset aina olevansa hyvännäköisiä?
Voiko olla joku nainen joka miesten silmissä kaunis mutta nainen ei itse tiedosta asiaa?
Kommentit (32)
Ulkonäkö on mitä on ja jos ei kelpaa niin vi tut incel siitä :D
Ei mieti. Mutta luottaa itseensä.
Tiedostatko sinä ap koko ajan olevasi helevetin tyhymä?
Jokainen nainen luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan
Miksi kukaan terve miettisi koko ajan itseään? Teetkö sinä inseli niin?
Moni kaunis nainen ei pidä itseään täydellisenä. Itse löytää vikoja, joita muut eivät huomaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on pää perseessä.
Kauniin naisenko sellaisessa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö?
Kaikki ei seuraa ylen ohjelmia.
Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on.
Voi olla vaikka kuinka kaunis ja olla silti piittaamatta asiasta, koska kaikille ei ulkonäkö ole iso asia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan
Näin se taitaa olla. Varsinkin vauva-palstalla. Jatkuvasti mammat luonnehtivat itseään kauniiksi 40+v naisiksi, vaikka kauneus on yleensä 16-25-vuotiaiden naisten juttu. Ani harva vanha nainen on kaunis ja palstafemceleistä tuskin yksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö?
Kaikki ei seuraa ylen ohjelmia.
Mitä helvettiä Ylen ohjelmat tähän liittyy????
Ei tiedosta. Mulla oli opiskeluaikana yksi kaveri, joka oli todella kaunis. Hoikka mutta kurvikas, laineikkaat kullan-vaaleanruskeat hiukset, sievät kasvot. Mutta hän uskoi olevansa lihava ja ruma.
Hän käytännössä inhosi kaikkia niitä piirteitä, mitä moni muu ihaili. Esim. hän ihaili siroa, sporttista, jopa poikamaista kroppaa, ja itse oli tiimalasivartaloinen. Hiuksiaan hän piti kurittomana pörrönä, kun taas minä suomalaisen ohuen piikkisuoran hiuslaadun omaavana ihailin, että olisipa tuollaiset hiukset. Hänellä oli mielestään liian isot korvat ja leveä nenä. Hirveästi näki vain vikoja. Ja sen epävarmuuden takia hän käyttäytyi miesten lähestyessä jotenkin "neuroottisesti", mitä ei kauniilta naiselta yleensä tulkittu ujoudeksi, vaan ylimielisyydeksi ja torjunnaksi. Ja sitten kun häntä ei uskallettu lähestyä, mielikuva vahvistui: "olen niin ruma, ettei miehet halua lähestyä minua".
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on mitä on ja jos ei kelpaa niin vi tut incel siitä :D
Ei mieti. Mutta luottaa itseensä.
Miksi yrität sitten inceleitä? Vai ottaako pakit noin kovasti päähän? Sitä paitsi et vastannut edes kysymykseen, oletko myös latvasta laho?
Suurin osa rumia mulkosilmiä ilman meikkiä, läskeistä tehty muotoja sullomalla tiukkoihin housuihin (totuus paljastuu kun riisutaan)
Vierailija kirjoitti:
Minä kuvittelin nuorena, että olen ruma, koska miehet haukkuivat koko ajan. Sitten menin toiseen Euroopan maahan, ja sain koko ajan kuulla olevani kaunis. En uskonut.
Nykyään kun katson nuoruuskuvia niin olinhan minä kaunis. Sen takia varmaan haukuttiinkin.
Miehillä on kummallinen tapa haukkua naisia ja kuvitella, että nyt se varmaan kiinnostuu heistä. Ja sitten ollaan aggressiivisia, kun ei kiinnostunutkaan.
Millä tavalla haukkui? Ei kait ulkonäköä
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa rumia mulkosilmiä ilman meikkiä, läskeistä tehty muotoja sullomalla tiukkoihin housuihin (totuus paljastuu kun riisutaan)
Puhutpa ikävästi suvustasi.
Vierailija kirjoitti:
Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on.
Hmm, minusta päinvastoin ainakin nuorissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan terve miettisi koko ajan itseään? Teetkö sinä inseli niin?
Eihän tarkoittanut koko aikaa vaan sitä kun on kaunis nainen, eli tiedostaako jokainen kaunis nainen olevansa hyvännäköinen. Ei taida sulla hissi nousta ihan ylös asti
Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö?