Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedostaako naiset aina olevansa hyvännäköisiä?

Vierailija
26.06.2026 |

Voiko olla joku nainen joka miesten silmissä kaunis mutta nainen ei itse tiedosta asiaa? 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö? 

Vierailija
2/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö  on mitä on ja jos ei kelpaa niin vi tut incel siitä :D

Ei mieti. Mutta luottaa itseensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostatko sinä ap koko ajan olevasi helevetin tyhymä?

Vierailija
4/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan

Vierailija
5/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan terve miettisi koko ajan itseään? Teetkö sinä inseli niin?

Vierailija
6/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on pää perseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaunis nainen ei pidä itseään täydellisenä. Itse löytää vikoja, joita muut eivät huomaisikaan.

Vierailija
8/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on pää perseessä.

Kauniin naisenko sellaisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö? 

Kaikki ei seuraa ylen ohjelmia.

Vierailija
10/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka kuinka kaunis ja olla silti piittaamatta asiasta, koska kaikille ei ulkonäkö ole iso asia.

Vierailija
12/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan

Näin se taitaa olla. Varsinkin vauva-palstalla. Jatkuvasti mammat luonnehtivat itseään kauniiksi 40+v naisiksi, vaikka kauneus on yleensä 16-25-vuotiaiden naisten juttu. Ani harva vanha nainen on kaunis ja palstafemceleistä tuskin yksikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö? 

Kaikki ei seuraa ylen ohjelmia.

Mitä helvettiä Ylen ohjelmat tähän liittyy????

Vierailija
14/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedosta. Mulla oli opiskeluaikana yksi kaveri, joka oli todella kaunis. Hoikka mutta kurvikas, laineikkaat kullan-vaaleanruskeat hiukset, sievät kasvot. Mutta hän uskoi olevansa lihava ja ruma. 

Hän käytännössä inhosi kaikkia niitä piirteitä, mitä moni muu ihaili. Esim. hän ihaili siroa, sporttista, jopa poikamaista kroppaa, ja itse oli tiimalasivartaloinen. Hiuksiaan hän piti kurittomana pörrönä, kun taas minä suomalaisen ohuen piikkisuoran hiuslaadun omaavana ihailin, että olisipa tuollaiset hiukset. Hänellä oli mielestään liian isot korvat ja leveä nenä. Hirveästi näki vain vikoja. Ja sen epävarmuuden takia hän käyttäytyi miesten lähestyessä jotenkin "neuroottisesti", mitä ei kauniilta naiselta yleensä tulkittu ujoudeksi, vaan ylimielisyydeksi ja torjunnaksi. Ja sitten kun häntä ei uskallettu lähestyä, mielikuva vahvistui: "olen niin ruma, ettei miehet halua lähestyä minua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö  on mitä on ja jos ei kelpaa niin vi tut incel siitä :D

Ei mieti. Mutta luottaa itseensä. 

Miksi yrität sitten inceleitä? Vai ottaako pakit noin kovasti päähän? Sitä paitsi et vastannut edes kysymykseen, oletko myös latvasta laho?

Vierailija
16/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa rumia mulkosilmiä ilman meikkiä, läskeistä tehty muotoja sullomalla tiukkoihin housuihin (totuus paljastuu kun riisutaan) 

Vierailija
17/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuvittelin nuorena, että olen ruma, koska miehet haukkuivat koko ajan. Sitten menin toiseen Euroopan maahan, ja sain koko ajan kuulla olevani kaunis. En uskonut.

Nykyään kun katson nuoruuskuvia niin olinhan minä kaunis. Sen takia varmaan haukuttiinkin.

Miehillä on kummallinen tapa haukkua naisia ja kuvitella, että nyt se varmaan kiinnostuu heistä. Ja sitten ollaan aggressiivisia, kun ei kiinnostunutkaan.

Millä tavalla haukkui? Ei kait ulkonäköä

Vierailija
18/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa rumia mulkosilmiä ilman meikkiä, läskeistä tehty muotoja sullomalla tiukkoihin housuihin (totuus paljastuu kun riisutaan) 

Puhutpa ikävästi suvustasi.

Vierailija
19/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on. 

Hmm, minusta päinvastoin ainakin nuorissa naisissa.

Vierailija
20/32 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan terve miettisi koko ajan itseään? Teetkö sinä inseli niin?

Eihän tarkoittanut koko aikaa vaan sitä kun on kaunis nainen, eli tiedostaako jokainen kaunis nainen olevansa hyvännäköinen. Ei taida sulla hissi nousta ihan ylös asti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän