Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ITKEN! 😫Miten ihmeessä eroon SOKERIKOUKUSTA?!?! Lisään nykyään desilitrakaupalla sokeria Coca Colaan, koska...

Vierailija
19.01.2024 |

...USAssa totuin paljon makeampiin juomiin kuin on suomalainen sokeri-Cola. Siellä jäin kyllä tosi pahaan sokerikoukkuun ja lihoin kolmessa vuodessa melkein 70 kiloa, kun siellä kaikki mahdollinen oli kuorrutettu ja täytetty makealla! :O

Jos juon sokeri-Colaa ilman lisäsokeria, se ei maistu oikein miltään ja minulle tulee huono/kipeä olo. Elimistöni HUUTAA sokeria ja paljon!

Lisään 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiä sokeria. Huonona puolena on se, että hiilihappoa lähtee pois, mutta toisaalta sitten se muistuttaa enemmän jenkkikokista. Tuollainen 1,5 litran pullo on mulle sama kuin muille 0,5 litran pullo eli kulautan sen ohi mennen eikä se oikein siis maistu miltään. Sokerimäärä onkin ollut nousussa viime aikoina.

Nykyään menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta täällä Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivät ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennä päivässä.

Ongelmani on se, että haluan irti tästä lihomisen syöksykierteestä, mutta meinaan kuolla jos olen tunninkin verran ilman sokeria. :(

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemalla.

Vierailija
122/200 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kuin minä viitisen vuotta sitten... en päässyt eroon... nykyään herään yölläkin ja en vaan saa unta jos en tankkaa kunnon sokeria. mulla siis yöpala on tyyliin mutakakku ja sokerilimua... päivät sitten väsyttää ja arvaatte millä lääkitsen.... työkyvytön olen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa ei sokeria käytetä oikeastaan lainkaan, se mitä siellä laitetaan makeutusaineena on tämä korkean fruktoosipitoisuuden maissisiirappi.

Makeutusaine yhtä addiktoivaa kuin kokaiini

Maissisiirappiin voi uusien tutkimusten valossa jäädä yhtälailla koukkuun kuin kokaiiniin.

https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2013061117141090

Vierailija
124/200 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tunnen paljon immeisiä jotka ovat voimakkaasti koukussa sokeriin. Jotenkin tuntuu että se sokerinhimo ja tarve saada sokeria johtuu siitä, että he syövät sokeria aivan järkyttäviä määriä.

Vierailija
125/200 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolemalla se loppuu.

Vierailija
126/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivotoiminta on kasvanut sokerin ympärille. Siinä sitä sitten ollaan.

Vierailija
127/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA 1.

Koukuttuminen, olkoon sitten netti-riippuvainen tai alkoholiriippuvainen tai makean syöppö.

Minulta lähti myös käsistä kakkujen ja suklaan syöminen ja yöllä tein voileipää.

Todella haluan päästä kiloista makeasta eroon. Miksi söin ja vielä miksi söin kaikke liikaa? No piti saada kaikki pois, ja kun en voi mitään tuhota niin ajattelin syödä ja syödä pois.

Se ei loppunutkaan vaan ostin lisää varastoja. Vaatteet tiukkoja ja takki ei mene edestä kiinni. Haluttomuus edes aloittaa kotitöiden tai pihatöiden tekoa. Eli tässä istun / istuin. Ja syön.

Vierailija
128/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA 2.

Kunnes pari viikkoa sitten, kiitos Taivaan Isälle, naapuri hehkutti hyvää vointiaan. Hän oli pudottanut 115 kilos jo 91 kiloon ja vatsanympärys oli pienempi. Miten, miten niin lyhyessä ajassa? Hän on lääkäriksi valmistuva ja ylilääkäri oli ehdottanut KETO-dieettiä.

Minua ei mikään saanut lopettamaan tätä ennen makean syömistä. Otin selvää KETO-dieetistä. Aloitin ja olen pursutellut kiloja vauhdilla. On niin tavattoman hyvä olo kun jätin hiilihydraatit eli kaikki naposteltavat kokonaan pois. Muuten se dieetti ei onnistu.

Eli tässä on samassa syömistapojen muutos. Kerrasta poikki. Samoin kuin alkoholin käytössä, ei onnistu muuta kuin kerrasta poikki. Jtkan.

Vierailija
129/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotke suolaa colan sekaan, niin ei tee mieli juoda.

Vierailija
130/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiä sokeria

En jaksa uskoa sinun osaavan laskea. Roskakoriin. Hanki muuta tekemistä, jos provoaminen on ainoa harrastus. Surullista.

Vierailija
131/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA 3.

Nyt syön rasvoja, valkuaista eli proteiineja ja mahdollisimman vähähiilarista vihannesta.

Pääsääntö on syödä maan päällä kasvavia osia. Ei siis juureksia. Salaatteja ja pannulla paistettua ruokaa syön voissa paistettuna. Tänään kyljyksen ja kaalista ja kesäkurpitsasta nopeasti valmistetun ruuan. Mies saa hiilihydraatteja erikseen, minä vähän.

Niin 1 kilo brokkolia tai 5 isoa salaattikurkkua vastaa yhtä Snickersiä. Tämä on minun lähtökohta.

Olen jo laihtunut 1000 kilokaloriaa , mutta siihen mahtuu paljon ruokaa kun rasvaa saa syödä, ei tee mieli makeita.

Vierailija
132/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele youtubesta jotain ällöttävää niin menee ruokahalu.

Vierailija
133/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pösilö kirjoitti:

Makeutusaine yhtä addiktoivaa kuin kokaiini

Ei ole. Kokaaini on addiktoivampaa.

Vierailija
134/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin kertoa tarinani väärälle palstalle.

Täytyy etsiä KETO-palsta.

Vierailija
135/200 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta täällä Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivät ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennä päivässä."

Eivätkö edes Maraboun sulkaalevyt ole tarpeeksi makeita?

Vierailija
136/200 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA 4. En kestänyt laihdutuksen jälkeistä loputonta nälkää ja niin sitten sorruin syömään, koska muuten olisin varmasti tullut hulluksi. Sortuminen masensi minut ja ajattelin, että millään ei enää ole mitään väliä ja ahdin aivan käsittämättömiä määriä yötä päivää. Nyt painan enemmän kuin ennen laihduttamista ja kipuilen vielä enemmän ilman sokeria.

Vierailija
137/200 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pääse eroon.

Vierailija
138/200 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh!!

Vierailija
139/200 |