Nyt ITKEN! đ«Miten ihmeessĂ€ eroon SOKERIKOUKUSTA?!?! LisÀÀn nykyÀÀn desilitrakaupalla sokeria Coca Colaan, koska...
...USAssa totuin paljon makeampiin juomiin kuin on suomalainen sokeri-Cola. SiellÀ jÀin kyllÀ tosi pahaan sokerikoukkuun ja lihoin kolmessa vuodessa melkein 70 kiloa, kun siellÀ kaikki mahdollinen oli kuorrutettu ja tÀytetty makealla! :O
Jos juon sokeri-Colaa ilman lisÀsokeria, se ei maistu oikein miltÀÀn ja minulle tulee huono/kipeÀ olo. Elimistöni HUUTAA sokeria ja paljon!
LisÀÀn 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiÀ sokeria. Huonona puolena on se, ettÀ hiilihappoa lÀhtee pois, mutta toisaalta sitten se muistuttaa enemmÀn jenkkikokista. Tuollainen 1,5 litran pullo on mulle sama kuin muille 0,5 litran pullo eli kulautan sen ohi mennen eikÀ se oikein siis maistu miltÀÀn. SokerimÀÀrÀ onkin ollut nousussa viime aikoina.
NykyÀÀn menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta tÀÀllÀ Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivÀt ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennÀ pÀivÀssÀ.
Ongelmani on se, ettÀ haluan irti tÀstÀ lihomisen syöksykierteestÀ, mutta meinaan kuolla jos olen tunninkin verran ilman sokeria. :(
Kommentit (165)
Pyöri terveyskeskukseen pyytÀmÀÀn apua.
aapeen aivot ovat kasvaneet sokeriin ja olo ilman olisi kuin olisi hengittÀmÀttÀ...
Sokeroitko pimpim sÀÀnnöllisesti ??
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ettÀ tuolla sokerimÀÀrÀllÀ cola jÀÀ lasin pohjalle vaikka kÀÀnnÀt sen ylösalaisin.
lusikalla makea cola syödÀÀn....
TÀrkeintÀ on ensin ymmÀrtÀÀ, ettÀ vika ei ole sinussa, vaan niissÀ törkeitÀ voittoja tekevissÀ yrityksissÀ, jotka syöttivÀt sinulle sokeria.
Syö pullavaa. Se on niin Àklö makeaa ettei sitÀ voi syödÀ kun maistuu pelkÀlle tahmealle sokerille.
Jos ei sun mielestÀ siinÀkÀÀn tarpeeksi makeutta niin oisko sulla joku long covid . Sokeri voi aiheuttaa kuoleman myös olikos se nyt 500g kerta annos voi olla tappava jos muistan oikein. Saa sitÀ paitsi jenkki colaa Suomesta Amerikan hyllyltÀ tai sitten verkkokauppa hello america
Viroitusoireet voi kestÀÀ pari viikkoa, kyllÀ sen kestÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
kokeilin sekoittaa desin sokeria isoon lasilliseen kokista ja hyvin liukenee. se vaan kuohuu ensin. siitÀ tulee sellaista jenkkimÀisempÀÀ eli Àllömakeaa eikÀ oo happoo silleen.
kokeilkaa vaikka ite!!
JenkeissÀ kÀytetÀÀn sokerin sijaan korkeafluktoosista maissisiirappia.
Vierailija kirjoitti:
Syö pullavaa. Se on niin Àklö makeaa ettei sitÀ voi syödÀ kun maistuu pelkÀlle tahmealle sokerille.
Jos ei sun mielestÀ siinÀkÀÀn tarpeeksi makeutta niin oisko sulla joku long covid . Sokeri voi aiheuttaa kuoleman myös olikos se nyt 500g kerta annos voi olla tappava jos muistan oikein. Saa sitÀ paitsi jenkki colaa Suomesta Amerikan hyllyltÀ tai sitten verkkokauppa hello america
Oon kaverilla maistanut tuollaista jenkkikokista ja se on enemmÀnkin tahmeaa siirappia kuin mitÀÀn juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokeilin sekoittaa desin sokeria isoon lasilliseen kokista ja hyvin liukenee. se vaan kuohuu ensin. siitÀ tulee sellaista jenkkimÀisempÀÀ eli Àllömakeaa eikÀ oo happoo silleen.
kokeilkaa vaikka ite!!
JenkeissÀ kÀytetÀÀn sokerin sijaan korkeafluktoosista maissisiirappia.
joo ja jenkit vielĂ€ sekoittaa niihin kaikenlaisia makusiirappeja ja vaniljaa. đ€ąđ€źđ€źđ€ź!!!
supermakeaa jenkkisuklaata eli sellaista ruskeaksi vĂ€rjĂ€ttyĂ€ sokerilevyĂ€ saa jenkkikaupoista. đ«đđŹđ©đȘđ„€ei muuten sula helpolla.
Aloittaja on trolli. Eli ihan tahallaan provosoi
Wolttaa jenkkilimua ja supersokerisia jenkkiherkkuja jenkkikaupasta suoraan kotiovelle. NetistÀ löytyy.
MinĂ€kin komppaan jenkkisokerilimuja. Tilaa niitĂ€ kerralla pari lavaa kotiinkuljetuksella. RĂYH!!!
Limusta lÀhtee hapot kun sen sokeroi.
Luulisi ettÀ tuolla sokerimÀÀrÀllÀ cola jÀÀ lasin pohjalle vaikka kÀÀnnÀt sen ylösalaisin.