Nyt ITKEN! 😫Miten ihmeessä eroon SOKERIKOUKUSTA?!?! Lisään nykyään desilitrakaupalla sokeria Coca Colaan, koska...
...USAssa totuin paljon makeampiin juomiin kuin on suomalainen sokeri-Cola. Siellä jäin kyllä tosi pahaan sokerikoukkuun ja lihoin kolmessa vuodessa melkein 70 kiloa, kun siellä kaikki mahdollinen oli kuorrutettu ja täytetty makealla! :O
Jos juon sokeri-Colaa ilman lisäsokeria, se ei maistu oikein miltään ja minulle tulee huono/kipeä olo. Elimistöni HUUTAA sokeria ja paljon!
Lisään 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiä sokeria. Huonona puolena on se, että hiilihappoa lähtee pois, mutta toisaalta sitten se muistuttaa enemmän jenkkikokista. Tuollainen 1,5 litran pullo on mulle sama kuin muille 0,5 litran pullo eli kulautan sen ohi mennen eikä se oikein siis maistu miltään. Sokerimäärä onkin ollut nousussa viime aikoina.
Nykyään menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta täällä Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivät ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennä päivässä.
Ongelmani on se, että haluan irti tästä lihomisen syöksykierteestä, mutta meinaan kuolla jos olen tunninkin verran ilman sokeria. :(
Kommentit (200)
aapeen aivot ovat kasvaneet sokeriin ja olo ilman olisi kuin olisi hengittämättä...
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tuolla sokerimäärällä cola jää lasin pohjalle vaikka käännät sen ylösalaisin.
lusikalla makea cola syödään....
Tärkeintä on ensin ymmärtää, että vika ei ole sinussa, vaan niissä törkeitä voittoja tekevissä yrityksissä, jotka syöttivät sinulle sokeria.
Syö pullavaa. Se on niin äklö makeaa ettei sitä voi syödä kun maistuu pelkälle tahmealle sokerille.
Jos ei sun mielestä siinäkään tarpeeksi makeutta niin oisko sulla joku long covid . Sokeri voi aiheuttaa kuoleman myös olikos se nyt 500g kerta annos voi olla tappava jos muistan oikein. Saa sitä paitsi jenkki colaa Suomesta Amerikan hyllyltä tai sitten verkkokauppa hello america
Vierailija kirjoitti:
kokeilin sekoittaa desin sokeria isoon lasilliseen kokista ja hyvin liukenee. se vaan kuohuu ensin. siitä tulee sellaista jenkkimäisempää eli ällömakeaa eikä oo happoo silleen.
kokeilkaa vaikka ite!!
Jenkeissä käytetään sokerin sijaan korkeafluktoosista maissisiirappia.
Vierailija kirjoitti:
Syö pullavaa. Se on niin äklö makeaa ettei sitä voi syödä kun maistuu pelkälle tahmealle sokerille.
Jos ei sun mielestä siinäkään tarpeeksi makeutta niin oisko sulla joku long covid . Sokeri voi aiheuttaa kuoleman myös olikos se nyt 500g kerta annos voi olla tappava jos muistan oikein. Saa sitä paitsi jenkki colaa Suomesta Amerikan hyllyltä tai sitten verkkokauppa hello america
Oon kaverilla maistanut tuollaista jenkkikokista ja se on enemmänkin tahmeaa siirappia kuin mitään juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokeilin sekoittaa desin sokeria isoon lasilliseen kokista ja hyvin liukenee. se vaan kuohuu ensin. siitä tulee sellaista jenkkimäisempää eli ällömakeaa eikä oo happoo silleen.
kokeilkaa vaikka ite!!
Jenkeissä käytetään sokerin sijaan korkeafluktoosista maissisiirappia.
joo ja jenkit vielä sekoittaa niihin kaikenlaisia makusiirappeja ja vaniljaa. 🤢🤮🤮🤮!!!
supermakeaa jenkkisuklaata eli sellaista ruskeaksi värjättyä sokerilevyä saa jenkkikaupoista. 🍫🍭🍬🍩🍪🥤ei muuten sula helpolla.
Wolttaa jenkkilimua ja supersokerisia jenkkiherkkuja jenkkikaupasta suoraan kotiovelle. Netistä löytyy.
Minäkin komppaan jenkkisokerilimuja. Tilaa niitä kerralla pari lavaa kotiinkuljetuksella. RÖYH!!!
Luulisi että tuolla sokerimäärällä cola jää lasin pohjalle vaikka käännät sen ylösalaisin.