Kauhea tuska vaikka erosta jo puolitoista vuotta
Rakkaus ei vaan ota loppuakseen. Varsinkin tämä joulu on ollut erityisen vaikea.
Kommentit (15)
Mua taas harmittaa, etten eronnut jo aikaisemmin. En mä muistanut miten helppoa ja mukavaa elämä on ilman miestä.
Mullakin tuli vielä viimeinen ikävänpuuska puolentoista vuoden kohdalla lomamatkalla noin viikoksi mutta sen jälkeen ei onneksi ole ollut enää.
Hae ammattiapua, selvästi et osaa asia itse työstää. Aika auttaa mutta nopeammin jos asian käsittelee. Ei kannata omaa elämäänsä pilata ja katkeroitua.
Vierailija kirjoitti:
Joo, eksää kaipaa. Niin tiukka.
Pienimunaisen miehen kannattaa käyttäytyä parhaalla mahdollisella tavalla, jos löytää niin tiukan naisen, että pienelläkin saa tuntumaa reunoihin. Ei niitä joka oksalla kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaisen miehen kannattaa käyttäytyä parhaalla mahdollisella tavalla, jos löytää niin tiukan naisen, että pienelläkin saa tuntumaa reunoihin. Ei niitä joka oksalla kasva.
Anaaliaukot ovat yleensä aika tiukkoja ja niitä on myös jokaisella miehellä. Kuten myös kädet sekä suu. Vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Hae ammattiapua, selvästi et osaa asia itse työstää. Aika auttaa mutta nopeammin jos asian käsittelee. Ei kannata omaa elämäänsä pilata ja katkeroitua.
Mitä ne ammattilaiset sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne ammattilaiset sanoo?
Että 200 euroa/tunti.
Aidosta poikarakkaudesta eroaminen jättää kutinan pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas harmittaa, etten eronnut jo aikaisemmin. En mä muistanut miten helppoa ja mukavaa elämä on ilman miestä.
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Homoudessa ei ole mitään pahaa, Jorma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Homoudessa ei ole mitään pahaa, Jorma.
Kaunis poikarakkaus on pyyteetöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaaliaukot ovat yleensä aika tiukkoja ja niitä on myös jokaisella miehellä. Kuten myös kädet sekä suu. Vink vink.
Niin no, sehän on vain se aukko tiukka, ei itse tavara. Eli ei nyt niin hirveästi kiinnosta. Sitä paitsi miehillä on usein karvainen perse, se ei himota. Eikä siinä oikein ole samaa muotoa kuin naisen takapuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, sehän on vain se aukko tiukka, ei itse tavara. Eli ei nyt niin hirveästi kiinnosta. Sitä paitsi miehillä on usein karvainen perse, se ei himota. Eikä siinä oikein ole samaa muotoa kuin naisen takapuolessa.
Työmies ei valitse peltoa, ja jos vain pylly kiinnostaa, oma homous kannattaa hyväksyä.
:(