Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea tuska vaikka erosta jo puolitoista vuotta

Vierailija
25.12.2025 |

Rakkaus ei vaan ota loppuakseen. Varsinkin tämä joulu on ollut erityisen vaikea.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas harmittaa, etten eronnut jo aikaisemmin. En mä muistanut miten helppoa ja mukavaa elämä on ilman miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli vielä viimeinen ikävänpuuska puolentoista vuoden kohdalla lomamatkalla noin viikoksi mutta sen jälkeen ei onneksi ole ollut enää. 

Vierailija
4/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ammattiapua, selvästi et osaa asia itse työstää. Aika auttaa mutta nopeammin jos asian käsittelee. Ei kannata omaa elämäänsä pilata ja katkeroitua.

Vierailija
5/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eksää kaipaa. Niin tiukka.

Vierailija
6/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaisen miehen kannattaa käyttäytyä parhaalla mahdollisella tavalla, jos löytää niin tiukan naisen, että pienelläkin saa tuntumaa reunoihin. Ei niitä joka oksalla kasva.

Vierailija
7/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaisen miehen kannattaa käyttäytyä parhaalla mahdollisella tavalla, jos löytää niin tiukan naisen, että pienelläkin saa tuntumaa reunoihin. Ei niitä joka oksalla kasva.

Anaaliaukot ovat yleensä aika tiukkoja ja niitä on myös jokaisella miehellä. Kuten myös kädet sekä suu. Vink vink.

Vierailija
8/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae ammattiapua, selvästi et osaa asia itse työstää. Aika auttaa mutta nopeammin jos asian käsittelee. Ei kannata omaa elämäänsä pilata ja katkeroitua.

Mitä ne ammattilaiset sanoo? 

Vierailija
9/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ammattilaiset sanoo? 

Että 200 euroa/tunti.

Vierailija
10/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosta poikarakkaudesta eroaminen jättää kutinan pyllyyn.

Vierailija
11/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas harmittaa, etten eronnut jo aikaisemmin. En mä muistanut miten helppoa ja mukavaa elämä on ilman miestä. 

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
12/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Homoudessa ei ole mitään pahaa, Jorma.

Vierailija
13/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Homoudessa ei ole mitään pahaa, Jorma.

Kaunis poikarakkaus on pyyteetöntä

Vierailija
14/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaaliaukot ovat yleensä aika tiukkoja ja niitä on myös jokaisella miehellä. Kuten myös kädet sekä suu. Vink vink.

Niin no, sehän on vain se aukko tiukka, ei itse tavara. Eli ei nyt niin hirveästi kiinnosta. Sitä paitsi miehillä on usein karvainen perse, se ei himota. Eikä siinä oikein ole samaa muotoa kuin naisen takapuolessa.

Vierailija
15/15 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, sehän on vain se aukko tiukka, ei itse tavara. Eli ei nyt niin hirveästi kiinnosta. Sitä paitsi miehillä on usein karvainen perse, se ei himota. Eikä siinä oikein ole samaa muotoa kuin naisen takapuolessa.

Työmies ei valitse peltoa, ja jos vain pylly kiinnostaa, oma homous kannattaa hyväksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan