Nyt ITKEN! đ«Miten ihmeessĂ€ eroon SOKERIKOUKUSTA?!?! LisÀÀn nykyÀÀn desilitrakaupalla sokeria Coca Colaan, koska...
...USAssa totuin paljon makeampiin juomiin kuin on suomalainen sokeri-Cola. SiellÀ jÀin kyllÀ tosi pahaan sokerikoukkuun ja lihoin kolmessa vuodessa melkein 70 kiloa, kun siellÀ kaikki mahdollinen oli kuorrutettu ja tÀytetty makealla! :O
Jos juon sokeri-Colaa ilman lisÀsokeria, se ei maistu oikein miltÀÀn ja minulle tulee huono/kipeÀ olo. Elimistöni HUUTAA sokeria ja paljon!
LisÀÀn 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiÀ sokeria. Huonona puolena on se, ettÀ hiilihappoa lÀhtee pois, mutta toisaalta sitten se muistuttaa enemmÀn jenkkikokista. Tuollainen 1,5 litran pullo on mulle sama kuin muille 0,5 litran pullo eli kulautan sen ohi mennen eikÀ se oikein siis maistu miltÀÀn. SokerimÀÀrÀ onkin ollut nousussa viime aikoina.
NykyÀÀn menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta tÀÀllÀ Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivÀt ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennÀ pÀivÀssÀ.
Ongelmani on se, ettÀ haluan irti tÀstÀ lihomisen syöksykierteestÀ, mutta meinaan kuolla jos olen tunninkin verran ilman sokeria. :(
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Tuo trolli ei ole edes kÀynyt USAssa. Tai jos on niin sitten ei koko aikana oppinut edes senvertaa englantia ettÀ olisi oppinut juomaan coke zeroa tai sugar freetÀ. Kummasti vaan kaikki nega otetaan todesta kun Yhdysvalloista on kyse. YritÀpÀ vaihteeksi kirjoittaa samaan tyyliin Suomesta.
Vai onko sittenkin niin pÀin, ettÀ sinÀ et ole kÀynyt USAssa?
NimittÀin olin siellÀ vaihdossa ja jÀi Àllötys siitÀ sokerin mÀÀrÀstÀ mitÀ jenkeissÀ syödÀÀn. Esim. "lihapullat" ja jopa "banaanit" oli tehty sokerista ja marsipaanista. Limu oli aina makeaa siirapilla makeutettua tahmeaa lientÀ. Ja kaikki on hirmu isoa oli kyse sitten keksistÀ tai limumukista. Ja joka paikkaan mennÀn autolla ja lihavimmat kulkevat sÀhkömopolla kaupassakin.
MÀ luin otsikon "Nyt itken, miten ihmeessÀ eroon sokeritoukista"
ĂRPS!! RRĂYH!! missĂ€ kehorauha, ei kuullu muille toisen syöminen!!!!!!
mulle lÀÀkÀri sanoi sokerin kÀytöstÀni. no siirryin sokerittomaan limuun ja tulos alle kahdessa tunnissa pÀÀnsÀrky vÀsymys ja huono olo. sen takii palasin taas sokeriin. voin tosi huonosti jos painoni ei saa nousta, muuten vaan huonosti. tÀs siis mun vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sokeri ei aiheuta riippuvuutta, vika on korvien vÀlissÀ
Aiheuttaa ja erittÀin voimakkaan riippuvuuden aiheuttaakin. Ihmisen ei kuuluisi syödÀ sokeria.
KyllÀ ap:n ongelma on korvien vÀlissÀ.
Hyvin kuvasit amerikkalaisuutta, auttaisiko jos pistÀisit lippiksen pÀÀhÀn?
2 jenkkiÀ maisteli usa Fantaa, 55% sokeria ja eglannin Fantaa,15% sokeria. Toinen ihmetteli englannin version muistuttavan oikaa appelsiinimehua ja kehui, mutta myönsi myös usa version olevan hyvÀÀ vaikkei oikein tiennyt mitÀ se on. Toinen taas tyrmÀsi tuon heti ja ihmetteli missÀ kaikki makeus on!
limujen jenkkiversiot on ihan ÀlyttömÀn sokerisia. kuivuessaan kuin tapettiliisteriÀ. no onhan jenkkien suklaakin ruskeaksi vÀrjÀttyÀ sokerilevyÀ ja ne raukat luulee sitÀ suklaaksi. no halpaahan se on siellÀ.
Ei ihmisen kuulu syödÀ sokeria. Se ensinnÀkin aiheuttaa muutoksia aivoissa, kertyy elimistöön rasvana ja aiheuttaa paljon terveysongelmia.
Tuo trolli ei ole edes kÀynyt USAssa. Tai jos on niin sitten ei koko aikana oppinut edes senvertaa englantia ettÀ olisi oppinut juomaan coke zeroa tai sugar freetÀ. Kummasti vaan kaikki nega otetaan todesta kun Yhdysvalloista on kyse. YritÀpÀ vaihteeksi kirjoittaa samaan tyyliin Suomesta.