Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo pettäneensä "mutta vain vähän" serkkuni kanssa

Vierailija
22.06.2026 |

Oli jussina kännipäissään suudellut tulisesti serkkuni kanssa. Ja hyväillyt rintoja ja takamusta. Kertoi aamulla. Mies oli siis sitä mieltä, että kyse oli pikkupettäminen ja hän halusi kertoa minulle asiasta, koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään "vakavaan". 

Minä olen itkenyt ja raivonnut. Mies ei ymmärrä mua ollenkaan. 

Serkkuni, joka on jo lähtenyt omaan kotiinsa satojen kilometrien päähän, ei vastaa mun soittoihin. 

Onko tämä "pikkupettämistä", josta ei tarvitse tehdä numeroa? Olen ihan rikki. 

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi vastaavasta ex puolisonsa tapauksesta. Oli kyllä juhannushumussa ihan pannutkin. Tuolle vaimo kyllä vain naureskeli, ero tuli kuulemma ihan muista syistä myöhemmin.

Vierailija
82/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että serkku on herkku, tai ainakin nuorempi ja kauniimpi. Jonnekin sen miehen täytyy pussinsa tyhjentää.

Miksei sitten oma kumppani kelpaa jos on paineita? Tai tekisi kuten muutkin tavalliset ihmiset ja menisi kädelle.

Minkähän takia sen pitäisi kelvata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltakin Tauskilta.

Vierailija
84/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa miehestä ja nauti omasta elämästäsi. Miesten kanssa ei voi kuin hävitä. Joko alentua heidän tasolleen ja ajaa koko maailma armageddoniin tai sitten hyväksyä että ovat ali-ihmisiä apinoita ja ignorata heidät täysin.

Hmm... kukas tuota Untermensch-termiä viimeksi käyttikään?

Palstan mukaan miesvihaa ei ole olemassa, ja tuossa joku vetää jo itävaltalainen taidemaalari-setit. Smh.

Vierailija
85/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Oletteko jostain Ranualta kotoisin olevia Unelmahäät-juntteja?

Vierailija
86/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa, erotkaa heti. Kasva aikuiseksi, mitä sillä on oikeasti väliä, mitä sunkin ukko kännissä puuhaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä kuitenkin Unelmahäät? 

Vierailija
88/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kertoi vastaavasta ex puolisonsa tapauksesta. Oli kyllä juhannushumussa ihan pannutkin. Tuolle vaimo kyllä vain naureskeli, ero tuli kuulemma ihan muista syistä myöhemmin.

Siinähän on selvä lupa käydä vieraissa ja vaimo suhtautuu varsin lupsakasti pikku humussa sattuneeseen vahinkoon. Olisiko itselläänkin taipumusta semmoiseen.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? "

 

Olen kuullut myös joskus termin "seksivahinko". Se on jo niin älytön että oikeastaan nerokas.

Olin menossa keittiöön kun vyö petti ja housut valahti alas. Kompastuin räsymaton reunaan ja kaaduin. Samaan aikaan serkkutyttö oli sattumalla alasti lattialla🤔

😁😅

Vierailija
90/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlekiini-Henrikki on taas satuillut kellarissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kertoi vastaavasta ex puolisonsa tapauksesta. Oli kyllä juhannushumussa ihan pannutkin. Tuolle vaimo kyllä vain naureskeli, ero tuli kuulemma ihan muista syistä myöhemmin.

Siinähän on selvä lupa käydä vieraissa ja vaimo suhtautuu varsin lupsakasti pikku humussa sattuneeseen vahinkoon. Olisiko itselläänkin taipumusta semmoiseen.. 

Mitä haittaa siitä on jos kännissä panee jonkun kanssa. Minä suhtautuusin myös huumorilla, omalla miehellä ikää jo niin paljon, että en tosin usko, että kukaan edes huolisi enää. Vähiten omat sukulaiset. 

Vierailija
92/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä sä näistä huonoista tarinoista saat, osittaisen erektion vai mielenvikaisen hihityskohtauksen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on termejä käytetty nyt ihan väärin. Vähän pettämistä on se, että nussii vain puolella mulkulla. Jos kourii tissejä ja noin ei ole vielä mitään. Onko muuten jämäkät?

Vierailija
94/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurella todennäköisyydellä tekee uudestaan. Joko sun serkkusi kanssa tai jonkun toisen kanssa. Mahdollisesti menee pitemmälle. Huonolla tuurilla tehnyt jo et vaan tiedä asiasta.

Saattaa hyvinkin olla näin. Tällä kertaa mies piti viisaampana kertoa ap:lle, koska ap tuntee naisosapuolen hyvin ja serkku saattaisi tunnontuskissaan kertoa asiasta. Sekin on mahdollista, että serkku on keskeyttänyt tilanteen eikä mies, vaikka mies ylpeilee asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vaan testi "isompaa" pettämistä varten. 

Pah. Mies tietää kokemuksesta, millaista on iso pettäminen. Ei vain ole tullut maininneeksi tapauksesta.

Vierailija
96/96 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vaan testi "isompaa" pettämistä varten. 

Pah. Mies tietää kokemuksesta, millaista on iso pettäminen. Ei vain ole tullut maininneeksi tapauksesta.

Se selittäisi, miksi hän on niin ylpeä "kieltäytymisestään" ja tilanteen keskeytymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi