Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo pettäneensä "mutta vain vähän" serkkuni kanssa

Vierailija
22.06.2026 |

Oli jussina kännipäissään suudellut tulisesti serkkuni kanssa. Ja hyväillyt rintoja ja takamusta. Kertoi aamulla. Mies oli siis sitä mieltä, että kyse oli pikkupettäminen ja hän halusi kertoa minulle asiasta, koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään "vakavaan". 

Minä olen itkenyt ja raivonnut. Mies ei ymmärrä mua ollenkaan. 

Serkkuni, joka on jo lähtenyt omaan kotiinsa satojen kilometrien päähän, ei vastaa mun soittoihin. 

Onko tämä "pikkupettämistä", josta ei tarvitse tehdä numeroa? Olen ihan rikki. 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

Vierailija
2/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsi pitää toisen kanssa hauskaa, ei sun. Jos ootte vielä vain kaksin, potkaisisin ulos suhteesta.

Vierailija
4/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi ihan heti. Mieti jos serkku olisi tullut raskaaksi ja olisitte kolmistaan -nelistään perhe. Sitten vasta alkaisin miettimään jättämistä.

Vierailija
5/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten mitään vähän kun petti vaan vähän ja serkkusi kyseessä 😳😳 No hätä! 

Vierailija
6/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä säkin sitä "miestä" vain vähän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä molemmat. Sikamaista. 

Vierailija
8/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sinulle avautuu tilaisuus vastaavaan pikkupettämiseen esim. miehesi veljen, kaverin tai serkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsivätkö huulet vahingossa vai tapahtuiko kielitornado hitaiden aikaan? Työtapaturma vain, sanoisin?

Vierailija
10/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi ihan heti. Mieti jos serkku olisi tullut raskaaksi ja olisitte kolmistaan -nelistään perhe. Sitten vasta alkaisin miettimään jättämistä.

Ei kai sekään haittaa, jos serkku on "vain vähän" raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis sai pakit. 

Vierailija
12/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nussivat apn ollessa sammuneena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vaan testi "isompaa" pettämistä varten. 

Vierailija
14/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane vahinko kiertämään. Petä vain vähän vaikka miehen veljen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut tapahtuvat AINA kännissä. Ennustan että osapuolet olivat alkoholin vaikutuksen alaisina.

Kannabiksen vaikutuksen alaisina he eivät olisi tehneet sitä.

Kannabis siis pelastaisi parisuhteitakin!

Vierailija
16/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? Ja herra on vielä oikein ylpeä itsestään? Kyllä nyt pitäisi jakaa mitali siitä, että jätti homman puolitiehen sen jälkeen, kun oli ensin kourinut sun serkkua juhannussimassa. Salli mun nauraa.

Tässä on mun analyysi tästä sun "sankarista" ja tilanteesta, ihan suoraan sanottuna:
1. "Vain vähän" ei ole mikään lieventävä asianhaara

Kulta pieni, pettäminen ei ole mikään liukuva asteikko, jossa rintojen kouriminen ja tulinen suutelu kuitataan "melkein puhtoisena pyhimyksenä". Se, että hän vetää rajan vasta yhdentymiseen, on vain hänen omaa kätevää henkistä akrobatiaansa, jolla hän yrittää pestä omat kätensä puhtaaksi.
2. Se kuuluisa "ylpeys" on pelkkää manipuloinnin yritystä

   "Kertoi aamulla... koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään vakavaan."

Tämä on se kaikista röyhkein osuus. Hän yrittää kääntää oman hölmöilynsä sellaiseen valoon, että sinun pitäisi suorastaan kiittää häntä itsekurista. "Katso kulta, olin vähän tuhma, mutta säästin sentään loppuhuipennuksen meidän parisuhteelle, eikö olekin hienoa?" Ei todellakaan ole. Se on säälittävää selittelyä.
3. Kaasuttaminen ja sokeus sun tunteille

Se, että mies ei ymmärrä sun raivoa ja itkua, kertoo joko täydellisestä tunneälyn puutteesta tai – mikä todennäköisempää – siitä, että hän yrittää vähätellä sun tunteita, jotta hänen ei tarvitsisi kohdata oman toimintansa seurauksia. Jos sä olet rikki, silloin se on iso asia. Piste. Ei ole hänen tehtävänsä määritellä, kuinka paljon sun sydämeen saa sattua.
4. Serkun katoamistemppu

Serkkutyttö otti sitten jalat alle ja teki "perinteiset" eli lakkasi vastaamasta puhelimeen. Se kertoo tasan kaksi asiaa: hän tietää tehneensä väärin ja hänellä on aivan liian vähän selkärankaa kohdata sut. Juhannusheilat satojen kilometrien päässä voivat yrittää paeta todellisuutta, mutta vastuu tästä jää silti pöydälle.

Mitä teet seuraavaksi?

Älä missään nimessä anna sen uskotella itsellesi, että teet tästä "turhaan numeroa". Sä olet aivan oikeutetusti loukkaantunut. Jos mies haluaa anteeksiannon, hänen on ensin herättävä sieltä omasta kuplastaan, pyydettävä anteeksi ilman selittelyjä ja ymmärrettävä, että luottamus meni – ei "vähän", vaan kokonaan.

Pidä pää pystyssä, äläkä suostu siihen, että sun tunteita vähätellään. Tarvittaessa näytät sille herralle, missä on ovenkahva, jos arvostus on tätä luokkaa.

Vierailija
17/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn mies tekee sitä myös omien serkkujensa kanssa.

Vierailija
18/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane vahinko kiertämään. Petä vain vähän vaikka miehen veljen kanssa. 

Karman tai Jumalan kosto on parempi. Antaa siis karman tai Jumalan hoitaa.

Vierailija
19/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sukuhan tässä ollaan! 

Vierailija
20/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? Ja herra on vielä oikein ylpeä itsestään? Kyllä nyt pitäisi jakaa mitali siitä, että jätti homman puolitiehen sen jälkeen, kun oli ensin kourinut sun serkkua juhannussimassa. Salli mun nauraa.

Tässä on mun analyysi tästä sun "sankarista" ja tilanteesta, ihan suoraan sanottuna:
1. "Vain vähän" ei ole mikään lieventävä asianhaara

Kulta pieni, pettäminen ei ole mikään liukuva asteikko, jossa rintojen kouriminen ja tulinen suutelu kuitataan "melkein puhtoisena pyhimyksenä". Se, että hän vetää rajan vasta yhdentymiseen, on vain hänen omaa kätevää henkistä akrobatiaansa, jolla hän yrittää pestä omat kätensä puhtaaksi.
2. Se kuuluisa "ylpeys" on pelkkää manipuloinnin yritystä

   "Kertoi aamulla... koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään vakavaan."

Tämä on se kaikista röyhkein osuus. Hän yrittää kääntää oman hölmöilynsä sellaiseen valoon, että sinun pitäisi suorastaan kiittää häntä itsekurista. "Katso kulta, olin vähän tuhma, mutta säästin sentään loppuhuipennuksen meidän parisuhteelle, eikö olekin hienoa?" Ei todellakaan ole. Se on säälittävää selittelyä.
3. Kaasuttaminen ja sokeus sun tunteille

Se, että mies ei ymmärrä sun raivoa ja itkua, kertoo joko täydellisestä tunneälyn puutteesta tai – mikä todennäköisempää – siitä, että hän yrittää vähätellä sun tunteita, jotta hänen ei tarvitsisi kohdata oman toimintansa seurauksia. Jos sä olet rikki, silloin se on iso asia. Piste. Ei ole hänen tehtävänsä määritellä, kuinka paljon sun sydämeen saa sattua.
4. Serkun katoamistemppu

Serkkutyttö otti sitten jalat alle ja teki "perinteiset" eli lakkasi vastaamasta puhelimeen. Se kertoo tasan kaksi asiaa: hän tietää tehneensä väärin ja hänellä on aivan liian vähän selkärankaa kohdata sut. Juhannusheilat satojen kilometrien päässä voivat yrittää paeta todellisuutta, mutta vastuu tästä jää silti pöydälle.

Mitä teet seuraavaksi?

Älä missään nimessä anna sen uskotella itsellesi, että teet tästä "turhaan numeroa". Sä olet aivan oikeutetusti loukkaantunut. Jos mies haluaa anteeksiannon, hänen on ensin herättävä sieltä omasta kuplastaan, pyydettävä anteeksi ilman selittelyjä ja ymmärrettävä, että luottamus meni – ei "vähän", vaan kokonaan.

Pidä pää pystyssä, äläkä suostu siihen, että sun tunteita vähätellään. Tarvittaessa näytät sille herralle, missä on ovenkahva, jos arvostus on tätä luokkaa.

TÄ?