Mies sanoo pettäneensä "mutta vain vähän" serkkuni kanssa
Oli jussina kännipäissään suudellut tulisesti serkkuni kanssa. Ja hyväillyt rintoja ja takamusta. Kertoi aamulla. Mies oli siis sitä mieltä, että kyse oli pikkupettäminen ja hän halusi kertoa minulle asiasta, koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään "vakavaan".
Minä olen itkenyt ja raivonnut. Mies ei ymmärrä mua ollenkaan.
Serkkuni, joka on jo lähtenyt omaan kotiinsa satojen kilometrien päähän, ei vastaa mun soittoihin.
Onko tämä "pikkupettämistä", josta ei tarvitse tehdä numeroa? Olen ihan rikki.
Kommentit (96)
Oliko serkku imenyt munaa? Tuliko serkun rinnoille vai nielikö serkku satsin ahnaasti? Oliko ollut pilluhommia?
Vierailija kirjoitti:
Elämän kokemuksen perusteella en uskoisi tuota juttua. Kysyisin serkulta.
Koko juttu voi olla sadistista huumoria, narsistista kiusantekoa. Saa sinut reagoimaan ja siitä saa sairasta nautintoa.
No sillä ei oikeastaan ole hirveästi väliä, onko mies pettäjä vai onko hän sadistinen kiusantekijä. Molemmat on yhtä huonoja kumppaneina.
Veikkaan että serkku on herkku, tai ainakin nuorempi ja kauniimpi. Jonnekin sen miehen täytyy pussinsa tyhjentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän kokemuksen perusteella en uskoisi tuota juttua. Kysyisin serkulta.
Koko juttu voi olla sadistista huumoria, narsistista kiusantekoa. Saa sinut reagoimaan ja siitä saa sairasta nautintoa.
No sillä ei oikeastaan ole hirveästi väliä, onko mies pettäjä vai onko hän sadistinen kiusantekijä. Molemmat on yhtä huonoja kumppaneina.
No eiköhän parisuhteessa ole miehenkin mielestä aika paljon vialla kun pettää.
Ketä oikeesti haittaa, jos jussina kännissä ja läpällä vähän kuolailee? Ei oo ihan kunnossa suhde jos tommosesta saa hepulin.
Naisille tulee aina yllätyksenä ettei mies olekaan itsestäänselvyys ja että parisuhteen eteen pitäs naisellakin tehdä töitä. Ei riitä että kuvittelee olevansa prinsessa.
Serkkutytön käytös (ei vastaa sulle) kertoo kyllä siitä, että on ollut melko paha tapaus. Ehkäpä serkkusi on jopa rakastunut mieheesi ja miehesi on lupaillut hänelle kaikenlaista, ja nyt vain pitää päästä eroon sinusta?
Pienestä pususta serkku tuskin vielä ottaisi niin häpeää, ettei voisi vastata. Ehkä pyytäisi anteeksi, että jostain aivan kummasta syystä noin nopeasti kävi, muttei ole pätkääkään kiinnostunut enemmästä miehesi kanssa.
On varmasti tapahtunut paljon enemmän, kuin mitä miehesi antaa ymmärtää.
Sinua on petetty, vaikka miehesi mitä sanoisi. Miten suhtaudut asiaan riippuu omasta arvomaailmastasi ja parisuhteenne säännöistä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että serkku on herkku, tai ainakin nuorempi ja kauniimpi. Jonnekin sen miehen täytyy pussinsa tyhjentää.
Mitä itse olen pettämisiä todistanut, niin tämä ei ollenkaan ole se tilanne. Vaimo voi olla hyvinkin kaunis ja menestynyt, ja siitäkös miehelle paineita tuleekin. Sitten on kiva jonkun pubiruusun kanssa vähän rietastella, kun mies olettaa olevansa tuota pubiruusua parempiarvoinen, niin ei ole paineita ja helposti lipsahtaa.
"Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? "
Olen kuullut myös joskus termin "seksivahinko". Se on jo niin älytön että oikeastaan nerokas.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti harmittaa kun miehelle on kysyntää mutta kun katsot peiliin tajuat ettet saa enää muita.
Tutkitustin eron jälkeen on naisilla yleistä, etteivät he edes halua muita. Rakentavat oman elämänsä ystäviensä kanssa. Saavat miehistä tarpeekseen. Näin ainakin silloin, jos lapset on jo tehtynä. Miehet taas ovat yksinäisiä ja yrittävät epätoivoisesti plärätä tinderiä ihmetellen, missä ns. kunnolliset naiset ovat, kun ne sinkkunaiset eivät mene sinne tinderiin, vaan se on täynnä jotain miehille näytettäviä feikkiprofiileja.
Vierailija kirjoitti:
Petä säkin sitä "miestä" vain vähän!
Tämä! Tuskin loukkaa miestä mitenkään, eihän?
Pettäminen on jo aivan hyväksyttävää näin Priden alla ja eletään jo vuotta 2026.
Fossiilit eivät vain tajua tätä.
Vierailija kirjoitti:
"Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? "
Olen kuullut myös joskus termin "seksivahinko". Se on jo niin älytön että oikeastaan nerokas.
Olin menossa keittiöön kun vyö petti ja housut valahti alas. Kompastuin räsymaton reunaan ja kaaduin. Samaan aikaan serkkutyttö oli sattumalla alasti lattialla🤔
Eroa miehestä ja nauti omasta elämästäsi. Miesten kanssa ei voi kuin hävitä. Joko alentua heidän tasolleen ja ajaa koko maailma armageddoniin tai sitten hyväksyä että ovat ali-ihmisiä apinoita ja ignorata heidät täysin.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on jo aivan hyväksyttävää näin Priden alla ja eletään jo vuotta 2026.
Fossiilit eivät vain tajua tätä.
Onko ap:n mies homo ja serkkutyttö mies vai miten tämä liittyy prideen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petä säkin sitä "miestä" vain vähän!
Tämä! Tuskin loukkaa miestä mitenkään, eihän?
Periaatteessa tätä voisi testata. Jos miehen mielestä tuo oli ok niin ap voi tehdä saman. Ai eikö?
Jokatapauksessa: jätä se sika, ap.
Mieti itse, miten miehesi reagoisi, jos tilanne olisi toisin päin, että joku miehen sukulaismies olisi suudellut ja kourinut sinua? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Kyl tee ootte tarkkoja. Ei ne vehkeet kerrasta kulu, eikä toisesta.
Mutta luottamus toiseen henkilöön menee täysin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että serkku on herkku, tai ainakin nuorempi ja kauniimpi. Jonnekin sen miehen täytyy pussinsa tyhjentää.
Miksei sitten oma kumppani kelpaa jos on paineita? Tai tekisi kuten muutkin tavalliset ihmiset ja menisi kädelle.
Noin väittää vaan palstan ulimiehet, jotta naiset jäisi paskoihin suhteisiin kun ei muka ole parempiakaan miehiä.