Mies sanoo pettäneensä "mutta vain vähän" serkkuni kanssa
Oli jussina kännipäissään suudellut tulisesti serkkuni kanssa. Ja hyväillyt rintoja ja takamusta. Kertoi aamulla. Mies oli siis sitä mieltä, että kyse oli pikkupettäminen ja hän halusi kertoa minulle asiasta, koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään "vakavaan".
Minä olen itkenyt ja raivonnut. Mies ei ymmärrä mua ollenkaan.
Serkkuni, joka on jo lähtenyt omaan kotiinsa satojen kilometrien päähän, ei vastaa mun soittoihin.
Onko tämä "pikkupettämistä", josta ei tarvitse tehdä numeroa? Olen ihan rikki.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että serkku on herkku, tai ainakin nuorempi ja kauniimpi. Jonnekin sen miehen täytyy pussinsa tyhjentää.
Miksei sitten oma kumppani kelpaa jos on paineita? Tai tekisi kuten muutkin tavalliset ihmiset ja menisi kädelle.
Minkähän takia sen pitäisi kelvata?
Vierailija kirjoitti:
Eroa miehestä ja nauti omasta elämästäsi. Miesten kanssa ei voi kuin hävitä. Joko alentua heidän tasolleen ja ajaa koko maailma armageddoniin tai sitten hyväksyä että ovat ali-ihmisiä apinoita ja ignorata heidät täysin.
Hmm... kukas tuota Untermensch-termiä viimeksi käyttikään?
Palstan mukaan miesvihaa ei ole olemassa, ja tuossa joku vetää jo itävaltalainen taidemaalari-setit. Smh.
Trolli. Oletteko jostain Ranualta kotoisin olevia Unelmahäät-juntteja?
Voi kamalaa, erotkaa heti. Kasva aikuiseksi, mitä sillä on oikeasti väliä, mitä sunkin ukko kännissä puuhaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Oliko teillä kuitenkin Unelmahäät?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kertoi vastaavasta ex puolisonsa tapauksesta. Oli kyllä juhannushumussa ihan pannutkin. Tuolle vaimo kyllä vain naureskeli, ero tuli kuulemma ihan muista syistä myöhemmin.
Siinähän on selvä lupa käydä vieraissa ja vaimo suhtautuu varsin lupsakasti pikku humussa sattuneeseen vahinkoon. Olisiko itselläänkin taipumusta semmoiseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? "
Olen kuullut myös joskus termin "seksivahinko". Se on jo niin älytön että oikeastaan nerokas.
Olin menossa keittiöön kun vyö petti ja housut valahti alas. Kompastuin räsymaton reunaan ja kaaduin. Samaan aikaan serkkutyttö oli sattumalla alasti lattialla🤔
😁😅
Harlekiini-Henrikki on taas satuillut kellarissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kertoi vastaavasta ex puolisonsa tapauksesta. Oli kyllä juhannushumussa ihan pannutkin. Tuolle vaimo kyllä vain naureskeli, ero tuli kuulemma ihan muista syistä myöhemmin.
Siinähän on selvä lupa käydä vieraissa ja vaimo suhtautuu varsin lupsakasti pikku humussa sattuneeseen vahinkoon. Olisiko itselläänkin taipumusta semmoiseen..
Mitä haittaa siitä on jos kännissä panee jonkun kanssa. Minä suhtautuusin myös huumorilla, omalla miehellä ikää jo niin paljon, että en tosin usko, että kukaan edes huolisi enää. Vähiten omat sukulaiset.
MItä sä näistä huonoista tarinoista saat, osittaisen erektion vai mielenvikaisen hihityskohtauksen?
Tässä on termejä käytetty nyt ihan väärin. Vähän pettämistä on se, että nussii vain puolella mulkulla. Jos kourii tissejä ja noin ei ole vielä mitään. Onko muuten jämäkät?
Vierailija kirjoitti:
Suurella todennäköisyydellä tekee uudestaan. Joko sun serkkusi kanssa tai jonkun toisen kanssa. Mahdollisesti menee pitemmälle. Huonolla tuurilla tehnyt jo et vaan tiedä asiasta.
Saattaa hyvinkin olla näin. Tällä kertaa mies piti viisaampana kertoa ap:lle, koska ap tuntee naisosapuolen hyvin ja serkku saattaisi tunnontuskissaan kertoa asiasta. Sekin on mahdollista, että serkku on keskeyttänyt tilanteen eikä mies, vaikka mies ylpeilee asialla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vaan testi "isompaa" pettämistä varten.
Pah. Mies tietää kokemuksesta, millaista on iso pettäminen. Ei vain ole tullut maininneeksi tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vaan testi "isompaa" pettämistä varten.
Pah. Mies tietää kokemuksesta, millaista on iso pettäminen. Ei vain ole tullut maininneeksi tapauksesta.
Se selittäisi, miksi hän on niin ylpeä "kieltäytymisestään" ja tilanteen keskeytymisestä.
Vaimo kertoi vastaavasta ex puolisonsa tapauksesta. Oli kyllä juhannushumussa ihan pannutkin. Tuolle vaimo kyllä vain naureskeli, ero tuli kuulemma ihan muista syistä myöhemmin.