Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo pettäneensä "mutta vain vähän" serkkuni kanssa

Vierailija
22.06.2026 |

Oli jussina kännipäissään suudellut tulisesti serkkuni kanssa. Ja hyväillyt rintoja ja takamusta. Kertoi aamulla. Mies oli siis sitä mieltä, että kyse oli pikkupettäminen ja hän halusi kertoa minulle asiasta, koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään "vakavaan". 

Minä olen itkenyt ja raivonnut. Mies ei ymmärrä mua ollenkaan. 

Serkkuni, joka on jo lähtenyt omaan kotiinsa satojen kilometrien päähän, ei vastaa mun soittoihin. 

Onko tämä "pikkupettämistä", josta ei tarvitse tehdä numeroa? Olen ihan rikki. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen kärkeä uitin. Ei juureen asti työntänyt.😂

Miehesi on kus*pää.

Vierailija
42/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut täällä sanoo, että petä sitä vähän miehen veljen kanssa. Mä mietin, että miksei miehen isän kanssa ja ilman kortsua. Hyvässä lykyssä mies saa vähän uusia sisaruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin tyhmä että kertoo, niin jätä se.

Vierailija
44/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakea keskusteluapua, kyllä tuosta on mahdollista selvitä. En tiedä haluaisinko silti serkkua hirveästi tavata hetkeen. Saman tyylisen kokenut.

Komppaan

Vierailija
45/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään "vakavaan". "

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
46/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi ihan heti. Mieti jos serkku olisi tullut raskaaksi ja olisitte kolmistaan -nelistään perhe. Sitten vasta alkaisin miettimään jättämistä.

Voiko suutelusta ja rintojen koskettelustakin tulla raskaaksi? Aina oppii jotain uutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoissa kantimissa on suhde jos pussailuun päättyy. Tyhmä mies kyllä kun kertoi. 

Vierailija
48/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit varautua että seuraavan kerran se ei olekaan vain vähän. No tosissaan onko teillä lapsia? Jos on niin tee selvät pelisäännöt, jos ei niin harkitsisin kannattaako jatkaa.

2 lasta. Molemmat alakoulussa. 

Lasten vuoksi kannattaa keskustella vakavasti jotta kannattaako jatkaa ja millä tavalla. Lapset kärsii erosta mutta myös huonosta liitosta ja riitaisasta kodista. Älä anna miehen vähätellä tekoaan eikä tunteitasi. Mieti itsekin mikä oli pahinta, teko vai tunteittesi vähättely, tämä siksi jotta voisitte jatkaa yhdessä ns puhtaalta pöydältä asiat selvitettyinä ja huomioiden onko liittonne muuten ollut hyvä tai mitä siinä on ollut hyvää/huonoa. En ihan tuosta menisi eroamaan kuitenkaan jos tilanne muuten ok. Itse katselen tilannetta väkivallan vuoksi eronneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän kokemuksen perusteella en uskoisi tuota juttua. Kysyisin serkulta. 

Koko juttu voi olla sadistista huumoria,  narsistista kiusantekoa. Saa sinut reagoimaan ja siitä saa sairasta nautintoa. 

 

Vierailija
50/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä serkku, puhuminen varmaan pahentaa asiaa. Ehkä mies oli aktiivinen osapuoli, mutta olisko serkku voinut estellä? Ero? Pariterapia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pani