Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo pettäneensä "mutta vain vähän" serkkuni kanssa

Vierailija
22.06.2026 |

Oli jussina kännipäissään suudellut tulisesti serkkuni kanssa. Ja hyväillyt rintoja ja takamusta. Kertoi aamulla. Mies oli siis sitä mieltä, että kyse oli pikkupettäminen ja hän halusi kertoa minulle asiasta, koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään "vakavaan". 

Minä olen itkenyt ja raivonnut. Mies ei ymmärrä mua ollenkaan. 

Serkkuni, joka on jo lähtenyt omaan kotiinsa satojen kilometrien päähän, ei vastaa mun soittoihin. 

Onko tämä "pikkupettämistä", josta ei tarvitse tehdä numeroa? Olen ihan rikki. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varautua että seuraavan kerran se ei olekaan vain vähän. No tosissaan onko teillä lapsia? Jos on niin tee selvät pelisäännöt, jos ei niin harkitsisin kannattaako jatkaa.

Vierailija
22/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero! Ainoa oikea ratkaisu. Viihdyt varmasti paremmin sinkkuna, maailma on avoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne nussivat apn ollessa sammuneena. 

Jos kondomia on käytetty, teknisesti yhdyntää ei ole tapahtunut. Seurataan ketjua rauhassa ennen tuomitsemisia. Serkkuus ja humalatila ovat myös moraalisesti lieventäviä asianhaaroja kyläkäräjillä eli tässä ketjussa.

Vierailija
24/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? Ja herra on vielä oikein ylpeä itsestään? Kyllä nyt pitäisi jakaa mitali siitä, että jätti homman puolitiehen sen jälkeen, kun oli ensin kourinut sun serkkua juhannussimassa. Salli mun nauraa.

Tässä on mun analyysi tästä sun "sankarista" ja tilanteesta, ihan suoraan sanottuna:
1. "Vain vähän" ei ole mikään lieventävä asianhaara

Kulta pieni, pettäminen ei ole mikään liukuva asteikko, jossa rintojen kouriminen ja tulinen suutelu kuitataan "melkein puhtoisena pyhimyksenä". Se, että hän vetää rajan vasta yhdentymiseen, on vain hänen omaa kätevää henkistä akrobatiaansa, jolla hän yrittää pestä omat kätensä puhtaaksi.
2. Se kuuluisa "ylpeys" on pelkkää manipuloinnin yritystä

   "Kertoi aamulla... koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään vakavaan."

Tämä on se kaikista röyhkein osuus. Hän yrittää kääntää oman hölmöilynsä sellaiseen valoon, että sinun pitäisi suorastaan kiittää häntä itsekurista. "Katso kulta, olin vähän tuhma, mutta säästin sentään loppuhuipennuksen meidän parisuhteelle, eikö olekin hienoa?" Ei todellakaan ole. Se on säälittävää selittelyä.
3. Kaasuttaminen ja sokeus sun tunteille

Se, että mies ei ymmärrä sun raivoa ja itkua, kertoo joko täydellisestä tunneälyn puutteesta tai – mikä todennäköisempää – siitä, että hän yrittää vähätellä sun tunteita, jotta hänen ei tarvitsisi kohdata oman toimintansa seurauksia. Jos sä olet rikki, silloin se on iso asia. Piste. Ei ole hänen tehtävänsä määritellä, kuinka paljon sun sydämeen saa sattua.
4. Serkun katoamistemppu

Serkkutyttö otti sitten jalat alle ja teki "perinteiset" eli lakkasi vastaamasta puhelimeen. Se kertoo tasan kaksi asiaa: hän tietää tehneensä väärin ja hänellä on aivan liian vähän selkärankaa kohdata sut. Juhannusheilat satojen kilometrien päässä voivat yrittää paeta todellisuutta, mutta vastuu tästä jää silti pöydälle.

Mitä teet seuraavaksi?

Älä missään nimessä anna sen uskotella itsellesi, että teet tästä "turhaan numeroa". Sä olet aivan oikeutetusti loukkaantunut. Jos mies haluaa anteeksiannon, hänen on ensin herättävä sieltä omasta kuplastaan, pyydettävä anteeksi ilman selittelyjä ja ymmärrettävä, että luottamus meni – ei "vähän", vaan kokonaan.

Pidä pää pystyssä, äläkä suostu siihen, että sun tunteita vähätellään. Tarvittaessa näytät sille herralle, missä on ovenkahva, jos arvostus on tätä luokkaa.

Voi. Kiitos, kiitos. ap

Vierailija
25/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin erotaan. 

Vierailija
26/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Älä anna sen yrittää selitellä mitään, jätä se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ovat panneet. Yrittää nyt vaan vähätellä ja keksii "totuuksia". Jätä se äijä. Sinkkuna on mukavaa. Saa olla yksin ja tehdä mitä haluaa.

Vierailija
28/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit varautua että seuraavan kerran se ei olekaan vain vähän. No tosissaan onko teillä lapsia? Jos on niin tee selvät pelisäännöt, jos ei niin harkitsisin kannattaako jatkaa.

2 lasta. Molemmat alakoulussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

*Øksennus & ohitus. X

Vierailija
30/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti ovat panneet. Yrittää nyt vaan vähätellä ja keksii "totuuksia". Jätä se äijä. Sinkkuna on mukavaa. Saa olla yksin ja tehdä mitä haluaa.

Sinkkuna ei ole kovin mukavaa, ainakaan pidemmän päälle. Näitä ei kannata uskoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on törkeä sika. On joko pettänyt kunnolla ja valehtee ettei mennyt pidemmälle tai sitten serkkusi pisti stopin.

Toivottavasti heivasit jo pellolle. Ei tuollaisen ameeban kanssa kannata edes enempää vatvoa tuota.

Vierailija
32/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella todennäköisyydellä tekee uudestaan. Joko sun serkkusi kanssa tai jonkun toisen kanssa. Mahdollisesti menee pitemmälle. Huonolla tuurilla tehnyt jo et vaan tiedä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on miesten kanssa kun jokainen mies pettää jossain vaiheessa.

Vierailija
34/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea keskusteluapua, kyllä tuosta on mahdollista selvitä. En tiedä haluaisinko silti serkkua hirveästi tavata hetkeen. Saman tyylisen kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne nussivat apn ollessa sammuneena. 

Jos kondomia on käytetty, teknisesti yhdyntää ei ole tapahtunut. Seurataan ketjua rauhassa ennen tuomitsemisia. Serkkuus ja humalatila ovat myös moraalisesti lieventäviä asianhaaroja kyläkäräjillä eli tässä ketjussa.

Jos ei liikuta, se ei ole pettämistä. 😆 

Vierailija
36/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala sentään, vedetäänpä nyt syvään henkeä. Siis "pikkupettämistä"? Ja herra on vielä oikein ylpeä itsestään? Kyllä nyt pitäisi jakaa mitali siitä, että jätti homman puolitiehen sen jälkeen, kun oli ensin kourinut sun serkkua juhannussimassa. Salli mun nauraa.

Tässä on mun analyysi tästä sun "sankarista" ja tilanteesta, ihan suoraan sanottuna:
1. "Vain vähän" ei ole mikään lieventävä asianhaara

Kulta pieni, pettäminen ei ole mikään liukuva asteikko, jossa rintojen kouriminen ja tulinen suutelu kuitataan "melkein puhtoisena pyhimyksenä". Se, että hän vetää rajan vasta yhdentymiseen, on vain hänen omaa kätevää henkistä akrobatiaansa, jolla hän yrittää pestä omat kätensä puhtaaksi.
2. Se kuuluisa "ylpeys" on pelkkää manipuloinnin yritystä

   "Kertoi aamulla... koska oli kuulemma ylpeä siitä, ettei tilanne johtanut mihinkään vakavaan."

Tämä on se kaikista röyhkein osuus. Hän yrittää kääntää oman hölmöilynsä sellaiseen valoon, että sinun pitäisi suorastaan kiittää häntä itsekurista. "Katso kulta, olin vähän tuhma, mutta säästin sentään loppuhuipennuksen meidän parisuhteelle, eikö olekin hienoa?" Ei todellakaan ole. Se on säälittävää selittelyä.
3. Kaasuttaminen ja sokeus sun tunteille

Se, että mies ei ymmärrä sun raivoa ja itkua, kertoo joko täydellisestä tunneälyn puutteesta tai – mikä todennäköisempää – siitä, että hän yrittää vähätellä sun tunteita, jotta hänen ei tarvitsisi kohdata oman toimintansa seurauksia. Jos sä olet rikki, silloin se on iso asia. Piste. Ei ole hänen tehtävänsä määritellä, kuinka paljon sun sydämeen saa sattua.
4. Serkun katoamistemppu

Serkkutyttö otti sitten jalat alle ja teki "perinteiset" eli lakkasi vastaamasta puhelimeen. Se kertoo tasan kaksi asiaa: hän tietää tehneensä väärin ja hänellä on aivan liian vähän selkärankaa kohdata sut. Juhannusheilat satojen kilometrien päässä voivat yrittää paeta todellisuutta, mutta vastuu tästä jää silti pöydälle.

Mitä teet seuraavaksi?

Älä missään nimessä anna sen uskotella itsellesi, että teet tästä "turhaan numeroa". Sä olet aivan oikeutetusti loukkaantunut. Jos mies haluaa anteeksiannon, hänen on ensin herättävä sieltä omasta kuplastaan, pyydettävä anteeksi ilman selittelyjä ja ymmärrettävä, että luottamus meni – ei "vähän", vaan kokonaan.

Pidä pää pystyssä, äläkä suostu siihen, että sun tunteita vähätellään. Tarvittaessa näytät sille herralle, missä on ovenkahva, jos arvostus on tätä luokkaa.

TÄ?

Etkö ennen ole tekoälyn kanssa keskustellut?

Vierailija
37/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pettäjiä. 

Vierailija
38/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsikö vain puolet siittimestä sisään.

Vierailija
39/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tee ootte tarkkoja. Ei ne vehkeet kerrasta kulu, eikä toisesta.

Vierailija
40/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakea keskusteluapua, kyllä tuosta on mahdollista selvitä. En tiedä haluaisinko silti serkkua hirveästi tavata hetkeen. Saman tyylisen kokenut.

Ei kannata. Eroa ja heitä se pihalle! Keskustelun aikana se vaan yrittäisi suhun vaikuttaa. Valehteleva velttomuna. Jätä se!