Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen juttu. Jäi ilman paria tosi-tv-ohjelmassa? No voi voi. Varmaan pahin mahdollinen kohtalo mitä voi olla tänä sairaana nykyaikana. 
Ihan turha itkeä jos saa törkeitä viestejä kun itse menee tuollaiseen aivottomien ohjelmaan. Ihan tavallisen näköinen tyttö ja helpommalla olisi hänkin päässyt elämässään kun olisi jättänyt menemättä tuollaiseen roskaohjelmaan.

Ihan oikeasti, jos ette ole peruspissiksen näköisiä, niin älkää menkö noihin tositv-ohjelmiin. Niissä oletetaan tiettyä someystävällistä ulkonäköä, ei mitään erikoisuuksia. Luonteenkin pitää olla kova ja häijy, että kestää sen mahdollisen pyörityksen, jos erottuu joukosta. Niihin osallistumisia on moni katunut, varsinkin nämä pariutumis/seksiohjelmat, vaikka joku onkin niiden kautta saanut ammatin juontajana tai muuna.

Vierailija
182/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen juttu. Jäi ilman paria tosi-tv-ohjelmassa? No voi voi. Varmaan pahin mahdollinen kohtalo mitä voi olla tänä sairaana nykyaikana. 
Ihan turha itkeä jos saa törkeitä viestejä kun itse menee tuollaiseen aivottomien ohjelmaan. Ihan tavallisen näköinen tyttö ja helpommalla olisi hänkin päässyt elämässään kun olisi jättänyt menemättä tuollaiseen roskaohjelmaan.

Ihan oikeasti, jos ette ole peruspissiksen näköisiä, niin älkää menkö noihin tositv-ohjelmiin. Niissä oletetaan tiettyä someystävällistä ulkonäköä, ei mitään erikoisuuksia. Luonteenkin pitää olla kova ja häijy, että kestää sen mahdollisen pyörityksen, jos erottuu joukosta. Niihin osallistumisia on moni katunut, varsinkin nämä pariutumis/seksiohjelmat, vaikka joku onkin niiden kautta saanut ammatin juontajana tai muuna.

Hyvinhän Peppiina pärjää. Ei paljon luusereiden paskakommentit häntä paina. Nainen menee ja tekee mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä?  Tosi kaunis nainen!!!!

 

Minä luulin otsikosta, että kyseessä olisi sellainen kuin yksi näkemäni nainen, jolla oli tosiaaan epämuodostunut naama, josta siis suunnilleen puolet oli ulkonevaa leukaa, mutta ei, tämähän on ihan ookoon näköinen ja siis oikeasti jopa kaunis.

Alkaa tämä ulkonökökeskeisyys näyttäytyä jo suorastaan sairaasti nykypäivänä.  

Ei sitten ihme, jos on mielenterveysongelmia nuorilla ihmisillä, kun niitä tällaisella ruokitaan.

Ja olen muuten sitä mieltä, että nuo tuollaiset tosi-tv  -ohjelmat, missä ihmisiä pudotetaan pois porukoista oikein katsojien edessä, on epäterve ilmiö, joka pitäisi heti lopettaa.  

Vierailija
184/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä yhtään. Mitä ihmeen potaskaa tämä on.

 

Tämä nuori nainen on aivan upean näköinen, lisäksi pitkä (+ hienot hiukset) ja hyvässä kondiksessa kropaltaan. Todella hyvännäköinen.

 

Ketkä täällä kitisee? Jotku keskivartalolihavat miniatyyri-ihmiset?

Vierailija
185/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on semmoinen mieltymys, että ihailen naisia, jotka ovat pitkiä ja naisellisen kauniita mutta joilla on jokin maskuliininen piirre kasvoissa. Ja Peppiina on mielestäni upea. Tosin en tiedä, onko hän pitkä. m49

Vierailija
186/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun tuli tää Suomen suurin oudottaja ja joku täällä arvosteli joku oli hirveä läski.

Ehkäpä hän juuri siksi ole siinä kilpailussa.


Peppis on nätti mimmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella femmelesbolla pillu mehustuu.

Vierailija
188/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on semmoinen mieltymys, että ihailen naisia, jotka ovat pitkiä ja naisellisen kauniita mutta joilla on jokin maskuliininen piirre kasvoissa. Ja Peppiina on mielestäni upea. Tosin en tiedä, onko hän pitkä. m49

Eikös jutussa lukenut, että on pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on semmoinen mieltymys, että ihailen naisia, jotka ovat pitkiä ja naisellisen kauniita mutta joilla on jokin maskuliininen piirre kasvoissa. Ja Peppiina on mielestäni upea. Tosin en tiedä, onko hän pitkä. m49

Eikös jutussa lukenut, että on pitkä.

Jaa, lukiko? Luin huolimattomasti.

Vierailija
190/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa ? Kaunis , mallimainen nainen ei pikkutyttö ! Todellakin suomalaiset alkavat olemaan maailman haukkumaisin kansa, 

 joka päivä haukutaan jotakin! Hävetkää menkää itseenne . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi Unkurilla on järkyttävän leveät leukaperät

Vierailija
192/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä aika epätavallisen näköinen tuo hänen kasvojen alin kolmannes. Edes huippumaskuliiniset kasvot omaavilla miehillä harvoin on noin vahvaa leukaa. 

Peppiina vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä. Kaikkea hyvää hänelle.

Kasvojen alin kolmannes? Muista että myös sua arvostellaan yhtä lujasti kun tuolla ulkona liikut, selluliitit piiloon ja vaikka se naamakin (ellei oo täydellinen).

Ärsyttävää että haukutte noin mukavalta ja ihanalta vaikuttavaa ihmistä jos ei teidän silmiin oo kaunein, mahdatteko olla itekään kenenkään silmiin se kaunein? Peppiina on kaunis ja ihanalla tavalla persoonallinen kuten mallit mutta hyvä anonyyminä arvostella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyl tuuppais muijaa joka näyttää Puljujärveltä lol

Tuskinpa se Peppiina jää nyt itkemään kommenttiasi: Voi voi sentään, eikö se tuo ihana olvi-lippahattuinen ruosteisella korollalla tulekaan minua noutamaan ja tuuxxaamaan

Wunderbaumin tuoksussa.

 Että katsele sinä poika vaan niitä isältäs jääneitä Jalluja ja tumputa rukkaseen. Siina sulle morsmaikkia kyllin.

En jotenkaan usko et sun kaltaset edes sais vaikka haluis, Peppiinalla on tasoa

Vierailija
194/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea roolimalli nuorille tytöille. Vahva ja positiivinen nainen, joka ei vähästä hätkähdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset mielistelevät toisiaan, yhtä rumia naisia kuin ovat itsekin. Tästä saa voimaa.

Ruma? Sokeitako te olette, vai eikö hormonit oikein hyrrää? Peppiinalla on upeat sileät ja symmetriset nukenkasvot, keijumainen pituus ja hoikkuus, ja vielä nuo tuuheat hiukset. Hän sopisi koska vaan näytösmalliksi, juontajaksi, tanssijaksi tai vaikka Ruotsin hoviin.

Vierailija
196/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se leuka, mutta nenä! Antaa porsasmaisen vaikutelman. 

Jaa, pakko sanoo näin naisena että vaikka mulla on sellanen perusnenä nii oon jostain syystä aina tykänny tuollaista, musta jotenkin söpöjä. Mielipidejuttuja

Vierailija
197/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, miten ulkonäkökeskeinen aikamme on. 

Aina ollut. Ei ole mikään nykyajan ilmiö lainkaan.

Vierailija
198/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin milloin vaan riemusta kiljuen oman ruman lärvini Peppiinan kasvoihin.

Vierailija
199/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea roolimalli nuorille tytöille. Vahva ja positiivinen nainen, joka ei vähästä hätkähdä. 

Jep. Hänellä on hyvä itsetunto. Se on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.

Vierailija
200/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nuo leukaperät juuri eroa Olivia Wildestä, ja häntä käsittääkseni pidetään hyvinkin kaunottarena.