Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (191)

Vierailija
161/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyl tuuppais muijaa joka näyttää Puljujärveltä lol

Tuskinpa se Peppiina jää nyt itkemään kommenttiasi: Voi voi sentään, eikö se tuo ihana olvi-lippahattuinen ruosteisella korollalla tulekaan minua noutamaan ja tuuxxaamaan

Wunderbaumin tuoksussa.

 Että katsele sinä poika vaan niitä isältäs jääneitä Jalluja ja tumputa rukkaseen. Siina sulle morsmaikkia kyllin.

'Xx' siellä - ei Eeltä.

.

Naiset jumaloivat chadien isoja leukoja,

siksi > jykevämmät leukaperät perillisillä

yhä yleistyvät. Koska naiset_KIN katsovat

hyvää ulkonäköä potentiaalista dädiä tarjonnasta haravoidessaan/geenejä seur. polvelle eteenpäin siirtäessään. 

.

Yllättääkö tämä..? Og📧

Mikähän välimerkki olisi jäänyt sinulta käyttämättä?

Eikä tuosta horajamisestasi saanut muutenkaan selkoa.

Pistäpäs korkki kiinni pariksi päiväksi.

Vierailija
162/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ottajia jonoksi asti. Inkkelit taas koittaa provota. Menkääpä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Vaikka olen nainen, niin en kyllä kehuisi ulkonäköä koska en pystyisi muuta kuin ihmettelemään tuota leukaa ja hyppyrinenää. 

Vierailija
164/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vain johtunut siitä, että osallistuu johonkin tositv-paskaan? Aikamoinen redflag normaaleille miehille..

Vierailija
165/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Vaikka olen nainen, niin en kyllä kehuisi ulkonäköä koska en pystyisi muuta kuin ihmettelemään tuota leukaa ja hyppyrinenää. 

Ja luiskaa otsaa.

Vierailija
166/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyl tuuppais muijaa joka näyttää Puljujärveltä lol

Tuskinpa se Peppiina jää nyt itkemään kommenttiasi: Voi voi sentään, eikö se tuo ihana olvi-lippahattuinen ruosteisella korollalla tulekaan minua noutamaan ja tuuxxaamaan

Wunderbaumin tuoksussa.

 Että katsele sinä poika vaan niitä isältäs jääneitä Jalluja ja tumputa rukkaseen. Siina sulle morsmaikkia kyllin.

'Xx' siellä - ei Eeltä.

.

Naiset jumaloivat chadien isoja leukoja,

siksi > jykevämmät leukaperät perillisillä

yhä yleistyvät. Koska naiset_KIN katsovat

hyvää ulkonäköä potentiaalista dädiä tarjonnasta haravoidessaan/geenejä seur. polvelle eteenpäin siirtäessään. 

.

Yllättääkö tämä..? Og📧

Mikähän välimerkki olisi jäänyt sinulta käyttämättä?

Eikä tuosta horajamisestasi saanut muutenkaan selkoa.

Pistäpäs korkki kiinni pariksi päiväksi.

Savosta jälleen päevöö. Eikö? E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö huippumalleilla yleensä ole juuri tuollaiset hiukan voimakkaat kasvonpiirteet?

 

Poikkeaa kyllä edukseen tyypillisestä suomlaisesta muodottomasta taikinamöykkynaamasta.

 

Oli kuvissa kai ilman meikkiä, näytti ihan hyvältä luonnollisen tummuuden vuoksi.

Vierailija
168/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on kaunis. Kauniimpi kuin moni parisuhteessa oleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköinen ja hauskan oloinen nuor nainen.

Vierailija
170/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis söpö nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen juttu. Jäi ilman paria tosi-tv-ohjelmassa? No voi voi. Varmaan pahin mahdollinen kohtalo mitä voi olla tänä sairaana nykyaikana. 
Ihan turha itkeä jos saa törkeitä viestejä kun itse menee tuollaiseen aivottomien ohjelmaan. Ihan tavallisen näköinen tyttö ja helpommalla olisi hänkin päässyt elämässään kun olisi jättänyt menemättä tuollaiseen roskaohjelmaan.

Tarkotuksella yksi ylimääräinen. 

172/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi mielelläni tyttäreni ikäisten naisten ulkonäköä, mutta jäi epäselväksi, että mikä Peppinassa saa miehet juoksemaan karkuun. Oma vaikutelmani, jolla ei ole mitään merkitystä, on vahvasti positiivinen. Ehkä hänessä on voimakas energia jonka kanssa monet eivät pärjää. Olemuksessa on jotain samaa kuin Sara Forsbergissa. Pitkät ovat monesti skrodeja muutenkin.

Minulle kommentoitiin tuosta joskus myös, että on jykevä leuka. Miehen toimesta siis. Jolla ei ollut jykevä leuka, mutta joka lisäsi miehekkyyttään salilla.

Vahvat leukaperät tulevat lapsuuden testosteronialtistuksesta. Tällainen ulkonäkö viestii, että henkilö on koulutettu tappelemaan tai urheilemaan, useimmiten urheilemaan. Se pelottaa miehiä, jotka yrittävät alistaa naisen kuin lapsen munansa alle r aiskattavaksi. Vahva nainen voi olla heille jopa hengenvaarallinen, koska yrittävät temppuja jotka vertautuvat ryöstöihin, hyväksikäyttöihin ja r aiskauksiin. Tietenkään mies joka on oikeasti kunniallinen, ei joudu pelkäämään vahvaakaan naista

Tai mies joka ei koe häntä fyysisenä uhkana - ehkä tiedostamattaan. En lähtisi herkästi näin vahvoille alistustangenteille. Nuoret ovat alttiita vaikutteille ja paine tarkkaan muottiin sopimisesta on tosi voimakas sekä itselle että seurustelukumppaneille. 

Tämä on aika melkoista hypokritiaa, koska samaan aikaan kaikki omalaatuisuudet täytyisi hyväksyä ja ns. kaikki pelaa. Ehkä en ymmärrä tilannetta koska olen eri ikäluokkaa, yli 190cm ja vieläkin aika treenattu. En ole ikinä kokenut pitkiä naisia uhkaksi, päinvastoin.

Mihin pitkät naiset olisivat uhkia? Itsellä oli parikymppisenä liki 10cm pitempi tyttöystävä, itse olen sen 175 enkä kokenut häntä mitenkään uhkaksi, päinvastoin kaverit olivat kateellisia, koska tyttöystäväni oli myös kaunis, malliksikin kosiskeltu. Tämä oli aikana, jolloin miehen ei välttämättä pitänyt olla yli 180 cm vaan kaikki pituudet hyväksyttiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
173/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Vaikka olen nainen, niin en kyllä kehuisi ulkonäköä koska en pystyisi muuta kuin ihmettelemään tuota leukaa ja hyppyrinenää. 

Ihmettelet sitä, että on olemassa erilaisia kasvonpiirteitä. Ei kaikilla tarvitse olla kahta leukaa ja nenän kaksi reikää keskellä naamaa tai sitten sitä perinteistä pottunokkaa.

174/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.

Pituus tulee geeneistä, siihen ei voi vaikuttaa harrastuksilla, eikä tuon naisen pituus tule edes mitenkään ilmi kuvista, ellei lukisi juttua. Hän ei ole millään tavalla lihava tai miehekäs vartaloltaan. Edes leuka ei ole mitenkään suuri. Vertaa prinsessa Victoriaan tai Madeleiniin, joilla on sitten se aidosti iso leuka.

Ei ole kyllä kummallakaan prinsessalla tuollaisia leukaperiä! Ja Madde ainakin on kaunis, en ole edes koskaan kiinnittänyt huomiota hänen leukaansa, vain kauniiseen ulkonäköön. 

Ei, mutta varsinkin Viktorialla on melkoinen leuka. Suu on puolivälissä naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina on kaunis ja aivan ihanan olonen ihminen :/ todellä typerää kommentointia ja sellasta laittavat sais hävetä ja kattoo peiliin vaikka. Oikeasti ihan mallin näköinen, ehkä jotkut miellyttyy enemmän missityyppisistä mutta se ei tee peppiinasta mitenkään rumaa! Ihanaa kun pystyy kantaan ittensä ylpeydellä ja saa jatkossakin, idi00tteja riittää tässä maailmassa 

Vierailija
176/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.

Aatelisuutta mitataan av-suureella. se perustuu lähes ainoastaan kasvojen pituuteen.

Vierailija
177/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö huippumalleilla yleensä ole juuri tuollaiset hiukan voimakkaat kasvonpiirteet?

 

Poikkeaa kyllä edukseen tyypillisestä suomlaisesta muodottomasta taikinamöykkynaamasta.

 

Oli kuvissa kai ilman meikkiä, näytti ihan hyvältä luonnollisen tummuuden vuoksi.

Miten joku voi olla erottamatta meikkiä näistä kuvista? Todellakin on meikkiä naamassa.

Vierailija
178/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähä Jesse Puljujärveltä

Vierailija
179/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo

on sitä leukaa tuollaki typyllä:

 

 

Vierailija
180/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä mollataan ulkonäön takia ja lehdetkin pitää tätä nykyään normaalina. 

Joskus minulle opetettiin, ettei toisia saa kiusata, mutta se ei taida nykymaailmassa enää päteä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi