Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille
Kommentit (191)
Ihan varmasti ottajia jonoksi asti. Inkkelit taas koittaa provota. Menkääpä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Vaikka olen nainen, niin en kyllä kehuisi ulkonäköä koska en pystyisi muuta kuin ihmettelemään tuota leukaa ja hyppyrinenää.
Olisiko vain johtunut siitä, että osallistuu johonkin tositv-paskaan? Aikamoinen redflag normaaleille miehille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Vaikka olen nainen, niin en kyllä kehuisi ulkonäköä koska en pystyisi muuta kuin ihmettelemään tuota leukaa ja hyppyrinenää.
Ja luiskaa otsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyl tuuppais muijaa joka näyttää Puljujärveltä lol
Tuskinpa se Peppiina jää nyt itkemään kommenttiasi: Voi voi sentään, eikö se tuo ihana olvi-lippahattuinen ruosteisella korollalla tulekaan minua noutamaan ja tuuxxaamaan
Wunderbaumin tuoksussa.
Että katsele sinä poika vaan niitä isältäs jääneitä Jalluja ja tumputa rukkaseen. Siina sulle morsmaikkia kyllin.
'Xx' siellä - ei Eeltä.
.
Naiset jumaloivat chadien isoja leukoja,
siksi > jykevämmät leukaperät perillisillä
yhä yleistyvät. Koska naiset_KIN katsovat
hyvää ulkonäköä potentiaalista dädiä tarjonnasta haravoidessaan/geenejä seur. polvelle eteenpäin siirtäessään.
.
Yllättääkö tämä..? Og📧
Mikähän välimerkki olisi jäänyt sinulta käyttämättä?
Eikä tuosta horajamisestasi saanut muutenkaan selkoa.
Pistäpäs korkki kiinni pariksi päiväksi.
Savosta jälleen päevöö. Eikö? E
Eikö huippumalleilla yleensä ole juuri tuollaiset hiukan voimakkaat kasvonpiirteet?
Poikkeaa kyllä edukseen tyypillisestä suomlaisesta muodottomasta taikinamöykkynaamasta.
Oli kuvissa kai ilman meikkiä, näytti ihan hyvältä luonnollisen tummuuden vuoksi.
Minusta hän on kaunis. Kauniimpi kuin moni parisuhteessa oleva.
Ihan kivan näköinen ja hauskan oloinen nuor nainen.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen juttu. Jäi ilman paria tosi-tv-ohjelmassa? No voi voi. Varmaan pahin mahdollinen kohtalo mitä voi olla tänä sairaana nykyaikana.
Ihan turha itkeä jos saa törkeitä viestejä kun itse menee tuollaiseen aivottomien ohjelmaan. Ihan tavallisen näköinen tyttö ja helpommalla olisi hänkin päässyt elämässään kun olisi jättänyt menemättä tuollaiseen roskaohjelmaan.
Tarkotuksella yksi ylimääräinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi mielelläni tyttäreni ikäisten naisten ulkonäköä, mutta jäi epäselväksi, että mikä Peppinassa saa miehet juoksemaan karkuun. Oma vaikutelmani, jolla ei ole mitään merkitystä, on vahvasti positiivinen. Ehkä hänessä on voimakas energia jonka kanssa monet eivät pärjää. Olemuksessa on jotain samaa kuin Sara Forsbergissa. Pitkät ovat monesti skrodeja muutenkin.
Minulle kommentoitiin tuosta joskus myös, että on jykevä leuka. Miehen toimesta siis. Jolla ei ollut jykevä leuka, mutta joka lisäsi miehekkyyttään salilla.
Vahvat leukaperät tulevat lapsuuden testosteronialtistuksesta. Tällainen ulkonäkö viestii, että henkilö on koulutettu tappelemaan tai urheilemaan, useimmiten urheilemaan. Se pelottaa miehiä, jotka yrittävät alistaa naisen kuin lapsen munansa alle r aiskattavaksi. Vahva nainen voi olla heille jopa hengenvaarallinen, koska yrittävät temppuja jotka vertautuvat ryöstöihin, hyväksikäyttöihin ja r aiskauksiin. Tietenkään mies joka on oikeasti kunniallinen, ei joudu pelkäämään vahvaakaan naista
Tai mies joka ei koe häntä fyysisenä uhkana - ehkä tiedostamattaan. En lähtisi herkästi näin vahvoille alistustangenteille. Nuoret ovat alttiita vaikutteille ja paine tarkkaan muottiin sopimisesta on tosi voimakas sekä itselle että seurustelukumppaneille.
Tämä on aika melkoista hypokritiaa, koska samaan aikaan kaikki omalaatuisuudet täytyisi hyväksyä ja ns. kaikki pelaa. Ehkä en ymmärrä tilannetta koska olen eri ikäluokkaa, yli 190cm ja vieläkin aika treenattu. En ole ikinä kokenut pitkiä naisia uhkaksi, päinvastoin.
Mihin pitkät naiset olisivat uhkia? Itsellä oli parikymppisenä liki 10cm pitempi tyttöystävä, itse olen sen 175 enkä kokenut häntä mitenkään uhkaksi, päinvastoin kaverit olivat kateellisia, koska tyttöystäväni oli myös kaunis, malliksikin kosiskeltu. Tämä oli aikana, jolloin miehen ei välttämättä pitänyt olla yli 180 cm vaan kaikki pituudet hyväksyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Vaikka olen nainen, niin en kyllä kehuisi ulkonäköä koska en pystyisi muuta kuin ihmettelemään tuota leukaa ja hyppyrinenää.
Ihmettelet sitä, että on olemassa erilaisia kasvonpiirteitä. Ei kaikilla tarvitse olla kahta leukaa ja nenän kaksi reikää keskellä naamaa tai sitten sitä perinteistä pottunokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.
Pituus tulee geeneistä, siihen ei voi vaikuttaa harrastuksilla, eikä tuon naisen pituus tule edes mitenkään ilmi kuvista, ellei lukisi juttua. Hän ei ole millään tavalla lihava tai miehekäs vartaloltaan. Edes leuka ei ole mitenkään suuri. Vertaa prinsessa Victoriaan tai Madeleiniin, joilla on sitten se aidosti iso leuka.
Ei ole kyllä kummallakaan prinsessalla tuollaisia leukaperiä! Ja Madde ainakin on kaunis, en ole edes koskaan kiinnittänyt huomiota hänen leukaansa, vain kauniiseen ulkonäköön.
Ei, mutta varsinkin Viktorialla on melkoinen leuka. Suu on puolivälissä naamaa.
Peppiina on kaunis ja aivan ihanan olonen ihminen :/ todellä typerää kommentointia ja sellasta laittavat sais hävetä ja kattoo peiliin vaikka. Oikeasti ihan mallin näköinen, ehkä jotkut miellyttyy enemmän missityyppisistä mutta se ei tee peppiinasta mitenkään rumaa! Ihanaa kun pystyy kantaan ittensä ylpeydellä ja saa jatkossakin, idi00tteja riittää tässä maailmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.
Aatelisuutta mitataan av-suureella. se perustuu lähes ainoastaan kasvojen pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö huippumalleilla yleensä ole juuri tuollaiset hiukan voimakkaat kasvonpiirteet?
Poikkeaa kyllä edukseen tyypillisestä suomlaisesta muodottomasta taikinamöykkynaamasta.
Oli kuvissa kai ilman meikkiä, näytti ihan hyvältä luonnollisen tummuuden vuoksi.
Miten joku voi olla erottamatta meikkiä näistä kuvista? Todellakin on meikkiä naamassa.
Näyttää vähä Jesse Puljujärveltä
Nojoo
on sitä leukaa tuollaki typyllä:
Ihmistä mollataan ulkonäön takia ja lehdetkin pitää tätä nykyään normaalina.
Joskus minulle opetettiin, ettei toisia saa kiusata, mutta se ei taida nykymaailmassa enää päteä.
Mikähän välimerkki olisi jäänyt sinulta käyttämättä?
Eikä tuosta horajamisestasi saanut muutenkaan selkoa.
Pistäpäs korkki kiinni pariksi päiväksi.