Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille
Kommentit (227)
Ei nuo leuat pistä mitenkään silmään mutta kasvonpiirteet puuttuvat, nenä poskipäät. Ihan kuin olisi juossut seinää päin tai jäänyt johonkin puristuksiin.
Olette kyllä turhanpäiväisiä urpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea roolimalli nuorille tytöille. Vahva ja positiivinen nainen, joka ei vähästä hätkähdä.
Jep. Hänellä on hyvä itsetunto. Se on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.
Niinpä. Ei paljon tekoripset auta, kun elämässä tulee haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa.
Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä
Inhottava kommentti. Peppiina on upea nuori nainen, eikä häntä kehuakseen pidä mollata muita naisia. Säde on todella hyväsydäminen nuori nainen, joka tykkää laittautua.
Vierailija kirjoitti:
Essi Unkurilla on järkyttävän leveät leukaperät
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin milloin vaan riemusta kiljuen oman ruman lärvini Peppiinan kasvoihin.
Samoin.
Ei oo mun mielestä nätti, mutta mitä sitten? Vähiten hänen leukansa ainakaan minun huomiota herättää. Sopisi kyllä hyvin kv mallimaailmaan massasta poikkeavalla ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo leuat pistä mitenkään silmään mutta kasvonpiirteet puuttuvat, nenä poskipäät. Ihan kuin olisi juossut seinää päin tai jäänyt johonkin puristuksiin.
Laita helvetissä kuvasi tänne niin revitään sinut kappaleiksi. Paskahousu. Katsotaan kestätkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa.
Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä
Inhottava kommentti. Peppiina on upea nuori nainen, eikä häntä kehuakseen pidä mollata muita naisia. Säde on todella hyväsydäminen nuori nainen, joka tykkää laittautua.
Mutta mitään aitoa hänessä ei oo että turha verrata peppiinaan
-eri
Vierailija kirjoitti:
Essi Unkurilla on järkyttävän leveät leukaperät
Mutta sulla on ihan saatanallisen isot läskipakarat.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vähä Jesse Puljujärveltä
Laita ihmeessä kuvasi tänne kropan kanssa. Varmasti saadaan kasaan hauska visio. Kestätkö? Et kestä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei se leuka, mutta nenä! Antaa porsasmaisen vaikutelman.
Anna tulal tänne oma profiili. Kestätkö?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se jolla on kaks peppureikää? Jos on niin veisin heti vihille.
No sinä veisit vihille vailla kolmeperseisen aasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa.
Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä
Inhottava kommentti. Peppiina on upea nuori nainen, eikä häntä kehuakseen pidä mollata muita naisia. Säde on todella hyväsydäminen nuori nainen, joka tykkää laittautua.
Mutta mitään aitoa hänessä ei oo että turha verrata peppiinaan
-eri
Mikä Säteessä on kaunista? En nyt mollaa mut olis kiva tietää. Tästä huomaa et jokasella oma mielipide, tää ketju on täynnä peppiinan haukkumista joten kai sitten saa sanoo mielipiteen muistakin.
Miksiköhän naisella pitäisi olla terävä leuka.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nuori nainen. En ymmärrä miksi tämänkin ulkonäköä haukutaan. On nuori ja laiha, vastaa tavallisia kauneusihanteita.
Ne haukkuu anonymiteetin takaa. Anonyymeillä nimillä ja ilman minkäänlaista kuvaa. Eli ne on pohjamutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa.
Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä
Inhottava kommentti. Peppiina on upea nuori nainen, eikä häntä kehuakseen pidä mollata muita naisia. Säde on todella hyväsydäminen nuori nainen, joka tykkää laittautua.
Mutta mitään aitoa hänessä ei oo että turha verrata peppiinaan
-eri
Niin. Ei pidä vertailla. Siksi Peppiinaa voikin kehua mollaamatta muita naisia.
Kuten Peppiinakin sanoi, niin ihmisessä on luonne tärkeintä. Se pätee myös Säteen kohdalla. Ketään ei pidä tuomita ulkokuoren perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset kehtaa haukkua nuoren ihmisen ulkonäköä, olette kyllä alhaisia!!
Ne on lapsen asteella.
Peppiinahan nimenomaan olisi kelvannut monellekin miehelle. Taisi olla juurikin peppiinalla kaikkein eniten sulhoehdokkaita, joita sitten ei valinnut. Että aika outo aloitus.
Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä