Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (227)

Vierailija
201/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa. 

Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä

Vierailija
202/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo leuat pistä mitenkään silmään mutta kasvonpiirteet puuttuvat, nenä poskipäät. Ihan kuin olisi juossut seinää päin tai jäänyt johonkin puristuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä turhanpäiväisiä urpoja. 

Vierailija
204/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea roolimalli nuorille tytöille. Vahva ja positiivinen nainen, joka ei vähästä hätkähdä. 

Jep. Hänellä on hyvä itsetunto. Se on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.

Niinpä. Ei paljon tekoripset auta, kun elämässä tulee haasteita.

Vierailija
205/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa. 

Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä

Inhottava kommentti. Peppiina on upea nuori nainen, eikä häntä kehuakseen pidä mollata muita naisia. Säde on todella hyväsydäminen nuori nainen, joka tykkää laittautua.

Vierailija
206/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essi Unkurilla on järkyttävän leveät leukaperät

Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin milloin vaan riemusta kiljuen oman ruman lärvini Peppiinan kasvoihin.

Samoin. 

Vierailija
208/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun mielestä nätti, mutta mitä sitten? Vähiten hänen leukansa ainakaan minun huomiota herättää. Sopisi kyllä hyvin kv mallimaailmaan massasta poikkeavalla ulkonäöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo leuat pistä mitenkään silmään mutta kasvonpiirteet puuttuvat, nenä poskipäät. Ihan kuin olisi juossut seinää päin tai jäänyt johonkin puristuksiin.

Laita helvetissä kuvasi tänne niin revitään sinut kappaleiksi. Paskahousu. Katsotaan kestätkö.

Vierailija
210/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa. 

Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä

Inhottava kommentti. Peppiina on upea nuori nainen, eikä häntä kehuakseen pidä mollata muita naisia. Säde on todella hyväsydäminen nuori nainen, joka tykkää laittautua.

Mutta mitään aitoa hänessä ei oo että turha verrata peppiinaan

 

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essi Unkurilla on järkyttävän leveät leukaperät

Mutta sulla on ihan saatanallisen isot läskipakarat.

Vierailija
212/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vähä Jesse Puljujärveltä

Laita ihmeessä kuvasi tänne kropan kanssa. Varmasti saadaan kasaan hauska visio. Kestätkö? Et kestä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se leuka, mutta nenä! Antaa porsasmaisen vaikutelman. 

Anna tulal tänne oma profiili. Kestätkö?

Vierailija
214/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se jolla on kaks peppureikää? Jos on niin veisin heti vihille.

No sinä veisit vihille vailla kolmeperseisen aasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa. 

Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä

Inhottava kommentti. Peppiina on upea nuori nainen, eikä häntä kehuakseen pidä mollata muita naisia. Säde on todella hyväsydäminen nuori nainen, joka tykkää laittautua.

Mutta mitään aitoa hänessä ei oo että turha verrata peppiinaan

 

-eri

Mikä Säteessä on kaunista? En nyt mollaa mut olis kiva tietää. Tästä huomaa et jokasella oma mielipide, tää ketju on täynnä peppiinan haukkumista joten kai sitten saa sanoo mielipiteen muistakin.

Vierailija
216/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän naisella pitäisi olla terävä leuka.  

Vierailija
217/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nuori nainen. En ymmärrä miksi tämänkin ulkonäköä haukutaan. On nuori ja laiha, vastaa tavallisia kauneusihanteita.

Ne haukkuu anonymiteetin takaa. Anonyymeillä nimillä ja ilman minkäänlaista kuvaa. Eli ne on pohjamutaa.

Vierailija
218/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa. 

Esim Säteessä ei oo mitää aitoo ulkosesti mutta tää kertoo tosiaan miehistä, ite saa näyttää vaikka ojasta nousseelta mutta ilkutaan mallia. Ja sit ilkutaan lisää kun nainenn puolustaa toista. Säde on eri maailmaa, miettikää miltä se näyttäis milman noita jokasta lisäkettä. Jäljelle jäis pallopää ja levee nenä

Inhottava kommentti. Peppiina on upea nuori nainen, eikä häntä kehuakseen pidä mollata muita naisia. Säde on todella hyväsydäminen nuori nainen, joka tykkää laittautua.

Mutta mitään aitoa hänessä ei oo että turha verrata peppiinaan

 

-eri

Niin. Ei pidä vertailla. Siksi Peppiinaa voikin kehua mollaamatta muita naisia.

Kuten Peppiinakin sanoi, niin ihmisessä on luonne tärkeintä. Se pätee myös Säteen kohdalla. Ketään ei pidä tuomita ulkokuoren perusteella.

Vierailija
219/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset kehtaa haukkua nuoren ihmisen ulkonäköä, olette kyllä alhaisia!!

Ne on lapsen asteella.

Vierailija
220/227 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiinahan nimenomaan olisi kelvannut monellekin miehelle. Taisi olla juurikin peppiinalla kaikkein eniten sulhoehdokkaita, joita sitten ei valinnut. Että aika outo aloitus.