Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Ei nyt mitenkään poikkeavasti kuitenkaan. Ehkä niiden laitettujen joukossa. 

Vierailija
142/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippumallin näköinen minun mielestäni. Pituus ja persoonallinen ulkonäkö, todella voisi olla vientiä mallimarkkinoilla.

Samaa ajattelin. On voinut tietysti tyyli muuttua taas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Vahvat piirteet, vahva luonne, kamalaa, ajatellaan. Mutta eihän se niin mene irl. 

Vierailija
144/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten keskuudessa on teennäinen kehuminen yleisempää. Kehutaan keskivertoa tai jopa sen alle kauniiksi ja fiksuksi. Tuskin siihen kuitenkaan enemmistö sortuu. Jostain amerikoista tullut cityilmiö? Sitten selän takana haukutaan. Miehillä harvinaisempaa, koska he puhuvat muutenkin vähemmän siitä, millainen kukin on, enempi jutellaan kiinnostuksen kohteista

Miehet vihaavat toisiaan ja puukottavat selkään. Naisten välistä solidaarisuutta ja pitkäaikaista ystävyyttä kukaan mies ei koskaan tule tajuamaan. Ovat itsekkäitä häijyjä erakkoja. 

Vierailija
145/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen juttu.

Joku turhake päästetty kehumaan omaa ulkonäköään.

Vierailija
146/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten laatikkoleuka yleistyy, koska naiset hyväksyvät vain sellaisia miehiä kumppaniksi.

Periytyvyys. Kohta meillä on Suomi täynnä (sukupuolesta riippumatta) laatikkoleukaisia lentokapteeneja ja aivokirurgeja.

Miten pitkä ja hyväryhtinen nainen häiritsee miehiä? Ovatko nämä kitisijät itse kaikki alamittaisia leuattomia piipittäjiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leuka, mutta nenä! Antaa porsasmaisen vaikutelman. 

Vierailija
148/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannata mennä mihinkään ulkonäkökeskeiseen ohjelmaan, kun ainahan jotkut alkaa kommentoida ulkonäköä. Saa olla ihan rauhassa, kun ei anna kenellekään jalustaa siihen haukkumiseen. Ihan ylipäätään ihmiset tuntuvat unohtavan nykyaikana, että suurin osa ihmisistä ei näytä samalta kuin somen muokatut feikkikuvat. Ihmiset ovat niin tottuneita siihen, että jokaisen pitäisi olla leikelty samaan muottiin (sama suora nenä, isot tötterö huulet ja virheetön iho), että sitten kauhistellaan, kun joku (suurin osa meistä) näyttää erilaiselta. Joo, hänellä on vähän possunenä ja posket, mutta kyllä meitä maailmaan mahtuu ihan kaiken näköisiä, ja harvalla meistä on luonnostaan tasapainoiset kasvojen piirteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten laatikkoleuka yleistyy, koska naiset hyväksyvät vain sellaisia miehiä kumppaniksi.

Periytyvyys. Kohta meillä on Suomi täynnä (sukupuolesta riippumatta) laatikkoleukaisia lentokapteeneja ja aivokirurgeja.

Äläkä unohda tuuheaa tukkaa.

Vierailija
150/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ihannoi lyhyitä ja kasvoiltaan naisellisia miehiä.

Miehet eivät ihannoi pitkiä ja kasvoiltaan miehekkäitä naisia.

Toki näistä vain toinen on väärin.

Pelle tuli kertomaan että on kääpiöpituinen leuaton quasimodo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle kelpais. Uuhh...

 

M40

Vierailija
152/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen juttu. Jäi ilman paria tosi-tv-ohjelmassa? No voi voi. Varmaan pahin mahdollinen kohtalo mitä voi olla tänä sairaana nykyaikana. 
Ihan turha itkeä jos saa törkeitä viestejä kun itse menee tuollaiseen aivottomien ohjelmaan. Ihan tavallisen näköinen tyttö ja helpommalla olisi hänkin päässyt elämässään kun olisi jättänyt menemättä tuollaiseen roskaohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuoista puheen ollen, leuattomat miehet 👎

Vierailija
154/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi wau leuka kuin ridge forresterilla ymmärrän probleeman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippumallin näköinen minun mielestäni. Pituus ja persoonallinen ulkonäkö, todella voisi olla vientiä mallimarkkinoilla.

On tehnytkin jo.

Vierailija
156/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja funktionaalinen nainen. Vetävä askel, ilma kulkee sieraimista, noilla leukalihaksilla jauhaa pieneksi vaikka rautanauloja.

Vierailija
157/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on mielettömän kaunis! m

Vierailija
158/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aika samannäköinen leuka, mutta kun olen lyhyt ja siro muuten, sitä ei ole ehkä niin miesmäisyytenä kukaan pitänyt. 

Minusta Peppiina on eksoottisella, mallimaisella tavalla hyvän näköinen. Hänen piirteet on suht epätavalliset ainakin suomalaiselle, ei se leuka niinkään koska ainakin idässä meitä laatikkoleukoja riittää, mutta nenä ja huulet hyvin lähellä toisiaan, pienet hieman vinot silmät, siro pysty nenä. Mutta juuri se että on erikoiset piirteet tekee kiinnostavan näköiseksi.

Vierailija
159/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonalliset kasvot. Sitten , kun on laiha ehkä korostuu kasvopiirteet. En pidä rumana. Ihan taviksen näköinen ilman meikkiä.

Hän ON tarpeeksi laiha. Älä Sinä murehdi hänen painostaan.

Laiha...perkelettäkö se laihuus tähän kuuluu.

Vaikka Peppiina olisi minkä painoinen tahansa, hänellä on kauniit persoonalliset kasvot.

Mallitoimistoon vaan ja kiireen vilkkaa, näkisi koko maa  että näin upeita malleja on.

Vierailija
160/174 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi nähdä olevan kauneuden toisessa, sen sijaan että pitää yrittää saada toinen uskomaan alentavaa kuvaa. Ja vielä ryhmässä.. Ei se nosta haukkujan asemaa, itse asiassa sitä saa mitä jakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme