Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille
Kommentit (85)
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Malli joka ei tee mallintöistä vaan työskentelee mehubaarissa
Kaunis nainen kehuu itseään. Mikä ihmeen juttu tuo oli?
Sannulilla jykevämmät leukaperät kuin Peppiinalla.
Ihan normaalin näköinen tyttö. Lähettäkää omia kuvianne tänne...
Herranjestas! Siinähän olisi oiva vaimo sille Harkimon pojalle! Joelille! Loppuisi leuattomuus siinä suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Eli siis ruma naiseksi ollaksesi rehellinen. Näytätkö samalta? Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset mielistelevät toisiaan, yhtä rumia naisia kuin ovat itsekin. Tästä saa voimaa.
No mieluummin niin päin kuin rumia ja oksuja ukkoja.
Kaikki ansaitsevat rakkautta. Jos mies ei kykene rakastamaan naista joka ei näytä 10v pornomallilta niin sitten naiset rakastavat muualla kuin miehen luona. Mitä miehet tekevät, ketä edes kiinnostaa.
Leukako hänessä siis on vialla?
En lukenut artikkelia enkä katsonut filmiä, mutta seitsemästä kuvasta selvisi, että Peppiina osaa kävellä kadulla ja että hänellä on tasan yksi ilme. Ulkonäköongelma ei välittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.
Minusta upea luusto, ja komean näköinen. Samaa näköä kuin prinsessa Victoriassa.
Nopealla analyysilla: ihan peruspirkko, mutta maskuliiniset miesmäiset piirteet. Noita voi sitten koittaa häivyttää tai korostaa. Peppiinan jutuista päätellen hän korostaa niitä persoonallaan. Kokonaisuus muodostuu täten miesmäiseksi.
Uskon että takuulla seuraa on vaikea löytää.
Mulla on vielä jykevämmät leukaperät. Ala-asteella kiusattiin ja tytöt jatkoivat haukkumista vielä myöhemminkin. Totta kai se aiheutti epävarmuutta. Miehiä se ei kuitenkaan ole ainakaan silminnähden koskaan haitannut. Ihan hyvin on mennyt deittailurintamalla. Jos jotakuta on häirinnyt, on varmaan jättänyt lähestymättä.
Kaikilla meillä on aivan takuulla jonkun mielestä epäviehättäviä piirteitä, eivätkä ne katoa osoittelemalla muiden. Ehkä viehättävää onkin lopulta se, ettei ole tapana mollata koskaan kenenkään ulkonäköä, ei selän takana eikä naaman edessä. Ei edes anonyymillä nettipalstalla.
ei siis kelpaa niille ulkonäkökeskeisimmille miehille, ja muitahan ei edes miehiksi lasketa....
Vierailija kirjoitti:
Leukako hänessä siis on vialla?
En lukenut artikkelia enkä katsonut filmiä, mutta seitsemästä kuvasta selvisi, että Peppiina osaa kävellä kadulla ja että hänellä on tasan yksi ilme. Ulkonäköongelma ei välittynyt.
Aika ruma vartalokin sikamaisen naaman lisäksi. Kaikki eivät vain ole kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Nopealla analyysilla: ihan peruspirkko, mutta maskuliiniset miesmäiset piirteet. Noita voi sitten koittaa häivyttää tai korostaa. Peppiinan jutuista päätellen hän korostaa niitä persoonallaan. Kokonaisuus muodostuu täten miesmäiseksi.
Uskon että takuulla seuraa on vaikea löytää.
Korostaa niitä persoonallaan? Kaikki tekevät samaa, persoona näkyy ihmisen ulkonäössä ja ulkomuodossakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä jykevämmät leukaperät. Ala-asteella kiusattiin ja tytöt jatkoivat haukkumista vielä myöhemminkin. Totta kai se aiheutti epävarmuutta. Miehiä se ei kuitenkaan ole ainakaan silminnähden koskaan haitannut. Ihan hyvin on mennyt deittailurintamalla. Jos jotakuta on häirinnyt, on varmaan jättänyt lähestymättä.
Kaikilla meillä on aivan takuulla jonkun mielestä epäviehättäviä piirteitä, eivätkä ne katoa osoittelemalla muiden. Ehkä viehättävää onkin lopulta se, ettei ole tapana mollata koskaan kenenkään ulkonäköä, ei selän takana eikä naaman edessä. Ei edes anonyymillä nettipalstalla.
Ei kaikilla ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä jykevämmät leukaperät. Ala-asteella kiusattiin ja tytöt jatkoivat haukkumista vielä myöhemminkin. Totta kai se aiheutti epävarmuutta. Miehiä se ei kuitenkaan ole ainakaan silminnähden koskaan haitannut. Ihan hyvin on mennyt deittailurintamalla. Jos jotakuta on häirinnyt, on varmaan jättänyt lähestymättä.
Kaikilla meillä on aivan takuulla jonkun mielestä epäviehättäviä piirteitä, eivätkä ne katoa osoittelemalla muiden. Ehkä viehättävää onkin lopulta se, ettei ole tapana mollata koskaan kenenkään ulkonäköä, ei selän takana eikä naaman edessä. Ei edes anonyymillä nettipalstalla.
Ei kaikilla ole.
No kerropa kenellä ei ole mitään piirrettä ulkonäössä, mikä ei olisi kenenkään muun mielestä ruma. Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos kukaan ei löydä kyseisestä ihmisestä mitään vikaa.
Naiset mielistelevät toisiaan, yhtä rumia naisia kuin ovat itsekin. Tästä saa voimaa.