Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen juttu. Jäi ilman paria tosi-tv-ohjelmassa? No voi voi. Varmaan pahin mahdollinen kohtalo mitä voi olla tänä sairaana nykyaikana. 
Ihan turha itkeä jos saa törkeitä viestejä kun itse menee tuollaiseen aivottomien ohjelmaan. Ihan tavallisen näköinen tyttö ja helpommalla olisi hänkin päässyt elämässään kun olisi jättänyt menemättä tuollaiseen roskaohjelmaan.

Ihan oikeasti, jos ette ole peruspissiksen näköisiä, niin älkää menkö noihin tositv-ohjelmiin. Niissä oletetaan tiettyä someystävällistä ulkonäköä, ei mitään erikoisuuksia. Luonteenkin pitää olla kova ja häijy, että kestää sen mahdollisen pyörityksen, jos erottuu joukosta. Niihin osallistumisia on moni katunut, varsinkin nämä pariutumis/seksiohjelmat, vaikka joku onkin niiden kautta saanut ammatin juontajana tai muuna.

Vierailija
182/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen juttu. Jäi ilman paria tosi-tv-ohjelmassa? No voi voi. Varmaan pahin mahdollinen kohtalo mitä voi olla tänä sairaana nykyaikana. 
Ihan turha itkeä jos saa törkeitä viestejä kun itse menee tuollaiseen aivottomien ohjelmaan. Ihan tavallisen näköinen tyttö ja helpommalla olisi hänkin päässyt elämässään kun olisi jättänyt menemättä tuollaiseen roskaohjelmaan.

Ihan oikeasti, jos ette ole peruspissiksen näköisiä, niin älkää menkö noihin tositv-ohjelmiin. Niissä oletetaan tiettyä someystävällistä ulkonäköä, ei mitään erikoisuuksia. Luonteenkin pitää olla kova ja häijy, että kestää sen mahdollisen pyörityksen, jos erottuu joukosta. Niihin osallistumisia on moni katunut, varsinkin nämä pariutumis/seksiohjelmat, vaikka joku onkin niiden kautta saanut ammatin juontajana tai muuna.

Hyvinhän Peppiina pärjää. Ei paljon luusereiden paskakommentit häntä paina. Nainen menee ja tekee mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä?  Tosi kaunis nainen!!!!

 

Minä luulin otsikosta, että kyseessä olisi sellainen kuin yksi näkemäni nainen, jolla oli tosiaaan epämuodostunut naama, josta siis suunnilleen puolet oli ulkonevaa leukaa, mutta ei, tämähän on ihan ookoon näköinen ja siis oikeasti jopa kaunis.

Alkaa tämä ulkonökökeskeisyys näyttäytyä jo suorastaan sairaasti nykypäivänä.  

Ei sitten ihme, jos on mielenterveysongelmia nuorilla ihmisillä, kun niitä tällaisella ruokitaan.

Ja olen muuten sitä mieltä, että nuo tuollaiset tosi-tv  -ohjelmat, missä ihmisiä pudotetaan pois porukoista oikein katsojien edessä, on epäterve ilmiö, joka pitäisi heti lopettaa.  

Vierailija
184/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä yhtään. Mitä ihmeen potaskaa tämä on.

 

Tämä nuori nainen on aivan upean näköinen, lisäksi pitkä (+ hienot hiukset) ja hyvässä kondiksessa kropaltaan. Todella hyvännäköinen.

 

Ketkä täällä kitisee? Jotku keskivartalolihavat miniatyyri-ihmiset?

Vierailija
185/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on semmoinen mieltymys, että ihailen naisia, jotka ovat pitkiä ja naisellisen kauniita mutta joilla on jokin maskuliininen piirre kasvoissa. Ja Peppiina on mielestäni upea. Tosin en tiedä, onko hän pitkä. m49

Vierailija
186/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun tuli tää Suomen suurin oudottaja ja joku täällä arvosteli joku oli hirveä läski.

Ehkäpä hän juuri siksi ole siinä kilpailussa.


Peppis on nätti mimmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella femmelesbolla pillu mehustuu.

Vierailija
188/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on semmoinen mieltymys, että ihailen naisia, jotka ovat pitkiä ja naisellisen kauniita mutta joilla on jokin maskuliininen piirre kasvoissa. Ja Peppiina on mielestäni upea. Tosin en tiedä, onko hän pitkä. m49

Eikös jutussa lukenut, että on pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on semmoinen mieltymys, että ihailen naisia, jotka ovat pitkiä ja naisellisen kauniita mutta joilla on jokin maskuliininen piirre kasvoissa. Ja Peppiina on mielestäni upea. Tosin en tiedä, onko hän pitkä. m49

Eikös jutussa lukenut, että on pitkä.

Jaa, lukiko? Luin huolimattomasti.

Vierailija
190/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa ? Kaunis , mallimainen nainen ei pikkutyttö ! Todellakin suomalaiset alkavat olemaan maailman haukkumaisin kansa, 

 joka päivä haukutaan jotakin! Hävetkää menkää itseenne . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi Unkurilla on järkyttävän leveät leukaperät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän