Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen juttu. Jäi ilman paria tosi-tv-ohjelmassa? No voi voi. Varmaan pahin mahdollinen kohtalo mitä voi olla tänä sairaana nykyaikana.
Ihan turha itkeä jos saa törkeitä viestejä kun itse menee tuollaiseen aivottomien ohjelmaan. Ihan tavallisen näköinen tyttö ja helpommalla olisi hänkin päässyt elämässään kun olisi jättänyt menemättä tuollaiseen roskaohjelmaan.Ihan oikeasti, jos ette ole peruspissiksen näköisiä, niin älkää menkö noihin tositv-ohjelmiin. Niissä oletetaan tiettyä someystävällistä ulkonäköä, ei mitään erikoisuuksia. Luonteenkin pitää olla kova ja häijy, että kestää sen mahdollisen pyörityksen, jos erottuu joukosta. Niihin osallistumisia on moni katunut, varsinkin nämä pariutumis/seksiohjelmat, vaikka joku onkin niiden kautta saanut ammatin juontajana tai muuna.
Hyvinhän Peppiina pärjää. Ei paljon luusereiden paskakommentit häntä paina. Nainen menee ja tekee mitä haluaa.
Mitä hemmettiä? Tosi kaunis nainen!!!!
Minä luulin otsikosta, että kyseessä olisi sellainen kuin yksi näkemäni nainen, jolla oli tosiaaan epämuodostunut naama, josta siis suunnilleen puolet oli ulkonevaa leukaa, mutta ei, tämähän on ihan ookoon näköinen ja siis oikeasti jopa kaunis.
Alkaa tämä ulkonökökeskeisyys näyttäytyä jo suorastaan sairaasti nykypäivänä.
Ei sitten ihme, jos on mielenterveysongelmia nuorilla ihmisillä, kun niitä tällaisella ruokitaan.
Ja olen muuten sitä mieltä, että nuo tuollaiset tosi-tv -ohjelmat, missä ihmisiä pudotetaan pois porukoista oikein katsojien edessä, on epäterve ilmiö, joka pitäisi heti lopettaa.
Nyt en ymmärrä yhtään. Mitä ihmeen potaskaa tämä on.
Tämä nuori nainen on aivan upean näköinen, lisäksi pitkä (+ hienot hiukset) ja hyvässä kondiksessa kropaltaan. Todella hyvännäköinen.
Ketkä täällä kitisee? Jotku keskivartalolihavat miniatyyri-ihmiset?
Itsellä on semmoinen mieltymys, että ihailen naisia, jotka ovat pitkiä ja naisellisen kauniita mutta joilla on jokin maskuliininen piirre kasvoissa. Ja Peppiina on mielestäni upea. Tosin en tiedä, onko hän pitkä. m49
Muistan kun tuli tää Suomen suurin oudottaja ja joku täällä arvosteli joku oli hirveä läski.
Ehkäpä hän juuri siksi ole siinä kilpailussa.
Peppis on nätti mimmi
Monella femmelesbolla pillu mehustuu.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on semmoinen mieltymys, että ihailen naisia, jotka ovat pitkiä ja naisellisen kauniita mutta joilla on jokin maskuliininen piirre kasvoissa. Ja Peppiina on mielestäni upea. Tosin en tiedä, onko hän pitkä. m49
Eikös jutussa lukenut, että on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on semmoinen mieltymys, että ihailen naisia, jotka ovat pitkiä ja naisellisen kauniita mutta joilla on jokin maskuliininen piirre kasvoissa. Ja Peppiina on mielestäni upea. Tosin en tiedä, onko hän pitkä. m49
Eikös jutussa lukenut, että on pitkä.
Jaa, lukiko? Luin huolimattomasti.
Mikä ihmisiä vaivaa ? Kaunis , mallimainen nainen ei pikkutyttö ! Todellakin suomalaiset alkavat olemaan maailman haukkumaisin kansa,
joka päivä haukutaan jotakin! Hävetkää menkää itseenne .
Essi Unkurilla on järkyttävän leveät leukaperät
Ihan oikeasti, jos ette ole peruspissiksen näköisiä, niin älkää menkö noihin tositv-ohjelmiin. Niissä oletetaan tiettyä someystävällistä ulkonäköä, ei mitään erikoisuuksia. Luonteenkin pitää olla kova ja häijy, että kestää sen mahdollisen pyörityksen, jos erottuu joukosta. Niihin osallistumisia on moni katunut, varsinkin nämä pariutumis/seksiohjelmat, vaikka joku onkin niiden kautta saanut ammatin juontajana tai muuna.